quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:37 schreef peaceman het volgende:
Heren en Dames ik ga slapen
Ook groeten aan PYL
(je hoort morgen nog van me!)
Envoor Diaan
![]()
half uurtje ofzo, of uurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoe lang blijven jullie nog hangen Tokay en Bullpit?
Weet je ook z'n naam ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Die van TH is die malloot die elk verkiezing in het parlement verkozen wou worden in Engeland.
nee.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:00 schreef Berkery het volgende:
Screaming Lord Sutch?
quote:Alles was weer normaal in de Fok!straat. Andy dacht na over plannen om Scrutinizer te vangen. Berk schreef zijn stukjes. Tokay probeerde Tokavia kunstjes te leren. Dat ging wonder boven wonder redelijk goed. Tokavia kon al een handstandje en een salto. TH en Wyccie liepen door de buurt met Treintekkel naast hun en Jack en Johnny in de kinderwagen.
Rechercheur Peaceman en rechercheur DH waren nog steeds naarstig op zoek naar die schurk van een Scrutinizer. Ze konden geen vat op die schurk krijgen. Hij had wel 100 schuilplaatsen. Ze hadden met het halve korps en het leger het hele bos doorzocht maar konden geen spoor van hem vinden. Burgermeester BwennieBren maakte zich grote zorgen om de situatie. Hij had nu een hond gedood maar dat had net zo goed een kind kunnen zijn. Dit waren de moeilijke taken van een burgermeester. Toch had ze vertrouwen in haar rechercheurs. Juffrouw Diaan besloot om Tokay en Andy om hulp te vragen. Andy en Tokay kwamen direct om te helpen. Berk kwam ook mee. Tokay en juffrouw Diaan haalde het onkruid weg uit de tuin. Andy maaide het gras en Berk knipte de heg. Daarna kregen ze drinken van juffrouw Diaan. Tokay en Wyccie stonden te praten aan de heg. Andy en TH negeerde elkaar. Ze waren duidelijk nog boos op elkaar. Zou het ooit nog goed komen tussen die twee vroeg Juffrouw Diaan zich af. Ze kende ze alle twee erg goed ondertussen. En ze wist dat beide erg koppig waren. Andy misschien nog iets meer dan TH. Ver daar vandaan waren rechercheur Peaceman en rechercheur DH Scrutinizer op het spoor. Ze hadden de quad terug gevonden op een braakliggend terrein ver buiten de stad. Ze zochten naar bandensporen van een mogelijke vluchtauto. Bij juffrouw Diaan thuis wou juffrouw Diaan patat laten halen. Andy ging het halen. Hij kreeg 10 euro mee van juffrouw Diaan. Aan het eind van de straat stond een auto. Andy viel die auto niet op maar achter het stuur zat Scrutinizer. Scrutinizer trok hard op en reed in volle vaart op Andy af. Andy werd geraakt maar gelukkig niet vol. Hij sloeg met zijn hoofd op de stoeprand. Daar bleef hij roerloos liggen. Tokay had de klap gehoord en kwam kijken. Daar lag haar beste vriend langs de stoep rand. Andy! Andy! Zeg eens wat riep ze. Juffrouw Diaan en de andere kinderen kwamen ook. Andy bleef roerloos liggen.
Ja vanwege die zet eens koffie post in FB.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:36 schreef pos het volgende:
Wat is hier gebeurd? Pyl geband? Moet toch niet gekker worden![]()
Dat kan toch niet... die is toch van een paar dagen gelden? afijn..ik zal eens terug lezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja vanwege die zet eens koffie post in FB.
Tsja dat is nog maar de vraag.......quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:45 schreef Tokay het volgende:
Och heden nog aan toe.
Andy met zijn hoofd tegen de stoeprand gekwakt...![]()
Als dat maar goed afloopt...![]()
Andy is alleen even buiten kennis, en blijkt daarna een flinke hersenschudding te hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Tsja dat is nog maar de vraag.......
Maybe....Je zal het morgen allemaal lezen in een nieuw avontuur in de Fokstraat.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:53 schreef Tokay het volgende:
[..]
Andy is alleen even buiten kennis, en blijkt daarna een flinke hersenschudding te hebben.
Iedereen is opgelucht. Zelfs Tokavia maakt een dansje op zijn achterpootjes!![]()
quote:Pyl kan zich kennelijk niet gedragen in C&H en denkt o.a. de mods te moeten schofferen. Dit kan niet getolereeerd worden. Weekban C&H derhalve.
*proest*quote:Pyl kan zich kennelijk niet gedragen in C&H en denkt o.a. de mods te moeten schofferen. Dit kan niet getolereeerd worden. Weekban C&H derhalve.
Tuurlijk, even doorgeven aan de verantwoordelijke en het zal wel goed komen. Hoewel, dat personeel tegenwoordig.quote:
Iedereen is hier welkom hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:46 schreef Gellius het volgende:
Van mij wel. Maar ik ben eigenlijk van hiernaast. Hiernaast mag je roken.
Ik doe het altijd wel.quote:
Hoezo? Vind het lekker.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:54 schreef NoSigar het volgende:
Stop daar toch meer jongens!
Lars it is. Heb je z'n nieuwe film al gezien?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al
on topic: mijn held Lars (von) Trier
Nee nog niet. Ik vond het wel weer typerend dat we, het publiek, nog maar even moeten wachten op deel 3 van de trilogie. Daar wil hij nog even wat langer over nadenken omdat hij vindt dat hij nog wat moet groeien als regisseur. Het zou mij niet verbazen dat de trilogie uiteindelijk uit twee delen zal blijven bestaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:26 schreef Z het volgende:
[..]
Lars it is. Heb je z'n nieuwe film al gezien?
's maar tijdelijk. Weekje of zo...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:42 schreef mr_anonimous het volgende:
Zeg TH wat flik je me nou? Ga niet weer aan de plaatje zitten sleutelen hoor!
Als we deze week nu eens allemaal de ava van pyl nemen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:44 schreef Treinhomo het volgende:
's maar tijdelijk. Weekje of zo...
Zal 'n lekkere puinhoop worden...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:46 schreef Tokay het volgende:
Als we deze week nu eens allemaal de ava van pyl nemen.![]()
Zo maar, voor de leut.![]()
Gelukkig maar! Wat is er eigenlijk met je Chyccie gebeurd TH? Die is al een tijdje niet langsgekomen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
's maar tijdelijk. Weekje of zo...
Weet ik ook niet...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Wat is er eigenlijk met je Chyccie gebeurd TH? Die is al een tijdje niet langsgekomen.
Ze komt ook al niet meer op MSN?quote:
Ja, die mis ik ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Gelukkig maar! Wat is er eigenlijk met je Chyccie gebeurd TH? Die is al een tijdje niet langsgekomen.
Misschien is ze geband?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Wat is er eigenlijk met je Chyccie gebeurd TH? Die is al een tijdje niet langsgekomen.
Is geheel Nijmegen dan geband?quote:
Lijkt me sterk; wyccie drinkt geen koffie...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien is ze geband?
Wel een saaie zeg. Geen koffie, sigaretten, alcohol en drugs....geen echte hoolie dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:54 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Lijkt me sterk; wyccie drinkt geen koffie...
Maar welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:56 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel een saaie zeg. Geen koffie, sigaretten, alcohol en drugs....geen echte hoolie dus.
Dat zijn Tokay, BB en Sheridana ook.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat zijn Tokay, BB en Sheridana ook.
Volgens mij zijn wij het allemaal wel eens hier. Helaas lijkt het er op of de blauwen denken dat het forum er voor hen is ipv voor de users.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:54 schreef peaceman het volgende:
Hey scrut.. las dat je het met mij eens bent?
Sorry mijn lieve juf vergeten!quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent zķ lief, daar bestaat nog geen smiley voor
Het is al goed hoor Andy.. ik kan me voorstellen dat je niet aan je juf denkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry mijn lieve juf vergeten!
en Pos voor dat die me ook al op komt zoeken!
Wat is Scrut een slijmbal haha, maar je bent wel lief hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dat vind ik nou erg lief van jou!! Ik denk dat wij dezelfde smiley moeten krijgen.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat is Scrut een slijmbal haha, maar je bent wel lief hoor![]()
![]()
Gelukkig maar was al bang dat ik niet meer op friendslist stond.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is al goed hoor Andy.. ik kan me voorstellen dat je niet aan je juf denkt.
En je hoeft geen strafregels te schrijven hoor... ik heb zelf gisteren een k*tdag gehad, maar dat wil ik niet reflecteren op mijn leerlingen.
Heeft het arbeidsconflict toch nog een staartje gekregen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
ik heb zelf gisteren een k*tdag gehad, maar dat wil ik niet reflecteren op mijn leerlingen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:27 schreef mr_anonimous het volgende:
Oostblok Athleet?
Nee dat niet, maar ik heb een flinke aanvaring gehad met een directe collega!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft het arbeidsconflict toch nog een staartje gekregen?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:28 schreef peaceman het volgende:
Hoogjumper
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb een flinke aanvaring gehad met een directe collega!!En het liep nogal hoog op, verder is mijn autoradio gestolen terwijl frontje nog bij mij thuis lag
dat merkte ik vanmorgen
Dat is ook niet zo maar eentje..... maar niet goed. Deze meneer verbeterde keer op keer z'n eigen wereldrecords.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:29 schreef Sheridana het volgende:
Vladimir Mirijenkov?
Ik zal je als troost flink laten slopen vanavond in een nieuw avontuur van de Fok!Firm. Okay?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik heb een flinke aanvaring gehad met een directe collega!!En het liep nogal hoog op, verder is mijn autoradio gestolen terwijl frontje nog bij mij thuis lag
dat merkte ik vanmorgen
Ik heb nog muziek thuisquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Ik wilde zeggen: music heals all wounds, maar dat is een beetje wrang in dit geval.
Of een mannelijke collega in elkaar slaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal je als troost flink laten slopen vanavond in een nieuw avontuur van de Fok!Firm. Okay?
Is goed hoor. Zal kijken wat ik er van kan breien.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of een mannelijke collega in elkaar slaanleuk!!!
Ik reken hem goed. Sergej Bubkaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:48 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is die polstok-hoogspringen Bupka oid.
Och dat geeft niet hoor... soms staan er ineens 3 plaatjesquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:48 schreef Nuongirl het volgende:
Oscar Wilde is goed en sorryWist niet dat er nogeen plaatje open stond.
Maakt niet uit, het is hier toch een zootjequote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:48 schreef Nuongirl het volgende:
Oscar Wilde is goed en sorryWist niet dat er nogeen plaatje open stond.
En soms 3 pagina's geen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Och dat geeft niet hoor... soms staan er ineens 3 plaatjes![]()
Zolang ik maar mag rokenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is hier toch een zootje![]()
Barclaytje ?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:54 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Zolang ik maar mag roken![]()
En ja ik lees alles
Die heb ik een tijd niet gerookt. Maar lekkerquote:
Ach het voordeel is dat ik alles lee wat lost en vast zit , en als mod zijnde moet je natuurlijk van alles op de hoogte zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me ongezonder dan roken.
Nee het pakje is nog dicht.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:01 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ach het voordeel is dat ik alles lee wat lost en vast zit , en als mod zijnde moet je natuurlijk van alles op de hoogte zijn
Maarre stond er nog een foto open ?
ik was tussendoor mijn sigaretten aan het zoekenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar wat weet ik daar van? Alsof ik alles lees![]()
Nu doe je het wéérquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:08 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
ik was tussendoor mijn sigaretten aan het zoeken
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu doe je het wéér![]()
Adolphe Sax?
Ik denk dat jij hem ook wel kent. Het is geen Brit, geen Sir maar een Dr. Ik weet trouwens niet of hij z'n nationaliteit ooit veranderd heeft. Overigens rookte deze meneer ook, hij is vooral bekend met een pijp in z'n mond.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:09 schreef _The_General_ het volgende:
Hij komt me erg bekend voor, is het een Brit ? Een Sir ?
Deze meneer was inderdaad opvallend mager.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:15 schreef _The_General_ het volgende:
Hij doet mij denken aan dr wernher von Braun, maar die was dikker...
Dat is geen onzinquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:18 schreef cafca het volgende:
robert oppenheimer?
Dat vond ik ook wel curieusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:19 schreef _The_General_ het volgende:
Op een vreemde manier zat ik met Dr Braun in de goede richting
Is geen Belg, is een Schotquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu nog die Belg van Nuongirl raden
F. Porschequote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:26 schreef _The_General_ het volgende:
DIe is geraden. Oscar Wilde,
Deze dan? De man rechts
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Alexander Graham Bell?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:12 schreef Tokay het volgende:
Gokje: Roger Walkowiak?
Na lang nadenken is de enige die ik ken en daar aan voldoet Robic.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:06 schreef cafca het volgende:
Franse wielrenner met een oost-europees klinkende naam...
quote:
Jullie wonen wel héél dicht bij elkaar geloof ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:20 schreef Tokay het volgende:
[..]De waarheid gebiedt te zeggen dat het antwoord me werd ingefluisterd door pyl.
Yepquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:25 schreef Z het volgende:
Pinochet
Toch mooi dat hij zelfs tijdens zijn ban nog vragen kan beantwoordenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:20 schreef Tokay het volgende:
[..]De waarheid gebiedt te zeggen dat het antwoord me werd ingefluisterd door pyl.
Ik ken immers alleen Servais Knaven.![]()
Bericht van pyl voor Scrut:quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie wonen wel héél dicht bij elkaar geloof ik.
Hallo pyl, oude banneling![]()
Je hebt het er maar druk meequote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
Bericht van pyl voor Scrut:
" En wil je even Scrut van mij groeten, alsjeblieft?"
Ik ben er al een tijd je vanaf. En de meneer op mijn plaatje ook, vrij rigoreus zelfs.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:49 schreef Gellius het volgende:
Kom, roken jongens en meisjes!
Niet Harm, wel komiek.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:53 schreef peaceman het volgende:
Hij lijkt op Harm Edens
Is meneer dood?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:52 schreef Berkery het volgende:
Ik ben er al een tijd je vanaf. En de meneer op mijn plaatje ook, vrij rigoreus zelfs.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:52 schreef sooty het volgende:
Da's Graham Chapman van Monty Python.
Ik zie dat hij sinds 4 oktober 1989 niet meer rookt.quote:
Toch was er voor hem een stoel gereserveerd (met urn) tijdens het interview van de Pythons n.a.v. hun 25-jarig bestaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:57 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik zie dat hij sinds 4 oktober 1989 niet meer rookt.![]()
Jaaaaa! Dat weet ik nog.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:05 schreef sooty het volgende:
Toch was er voor hem een stoel gereserveerd (met urn) tijdens het interview van de Pythons n.a.v. hun 25-jarig bestaan.![]()
En op het eind verdween een kopje thee met melk en suiker in die urn. Hilarisch.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:07 schreef Tokay het volgende:
[..]
Jaaaaa! Dat weet ik nog.Dat vind ik lief, weet je dat?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:30 schreef Berkery het volgende:
Hij lijkt een beetje op Lloyd Bridges
Foeiquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Wat is er met Pyl gebeurd ? Lul me effe bij.
Lui varken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:53 schreef tong80 het volgende:
Wat nou. Moet ik twee topics doorlezen om erachter te komen
Ben ook benieuwdquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:50 schreef brother52 het volgende:
![]()
Waarvan zou ik die meneer op het plaatje kunnen kennen?
als in 'pushing up daisies'?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:01 schreef Treinhomo het volgende:
Meneer is ook een gestopt-met-roker...
We mogen maar 1 banaanvraag per week doen, dus even wachtenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Ah gelukkig er zijn er toch nog een paar dacht dat iedereen gebanned was.
De rest gaat over ander fruit?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:47 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
We mogen maar 1 banaanvraag per week doen, dus even wachten![]()
Dead like Andy.quote:
Is er wel sprake van een ban-wisselbeker?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:47 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
We mogen maar 1 banaanvraag per week doen, dus even wachten![]()
Ja, eind van het jaar wordt die uitgereiktquote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is er wel sprake van een ban-wisselbeker?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is er wel sprake van een ban-wisselbeker?
Tja dat ontopic gaan is lastig aangezien ik geen flauw benul heb wie die niet-meer-roker is...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:57 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ja, eind van het jaar wordt die uitgereikt
En nu weer ontopic![]()
van Vrijberghe de Coningh idd.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:03 schreef brother52 het volgende:
Koen nogwat-de koning? of zoiets?
Dat zie je vlug Peace!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:14 schreef peaceman het volgende:
simone walraven?
Moest even mijn hoofd een beetje draaien en toen zag ik tquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Johnny Cusack.
Mijn neef lijkt behoorlijk veel op hem.
Ik zal het hem voorstellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:28 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
Misschien kan je neef z'n stand-in worden.![]()
Goedemiddag tong, je loopt een beetje achter...quote:
Morge... hij was niet lief tegen Lord_V en daar wou ik het maar bij laten....quote:
Lees je anders even in, tong....quote:Lord_Vetinari,
Inzake een topic als RJP voor Dummies heeft een moderator een louter dienende taak. Hij moet op de achtergrond blijven en hier en daar een klusje opknappen. Koffie zetten, de vaatwas doen, de vuilniszakken buiten zetten - dat werk. En dan alleen als de users erom vragen.
RJPvD loopt immers al 389 nummers zonder problemen; het enige wat een mod ooit hoefde te doen was het - op verzoek!!! - verbeteren van een typfout in de topictitel, of iets van die orde. In al die 389 nummers is zelden of nooit een onvertogen woord gevallen, zelden of nooit een plaatje geplaatst dat de morele of politieke toets der betamelijkheid niet kon doorstaan. En als dat een enkele keer toch gebeurde, dan corrigeerden de andere users de plaatser (het zelfregulerend vermogen van een goed functionerend democratisch stelsel in de praktijk, zogezegd - maar dat terzijde).
Nooit heeft dat tot onverkwikkelijkheden geleid die ingrijpen van een mod nodig maakte. Nooit - en ik kan het weten, want ik neem al vanaf het begin met regelmaat deel aan dit topic. Overigens hebben we ook voor het maken van eenvoudige optelsommen geen mod nodig, zo is wel gebleken.
Een louter dienende taak dus, L_V. Knoop dat nou eens in je oren. Wij regelen onze zaakjes zelf wel, ook als er (o hemeltje lief!) twee topicnummers tegelijk open zijn. Dus in het vervolg handen af van RJPvD, zolang je niet hoort roepen: "Hé jij daar, koffie zetten!".
![]()
Goed opgelet in FMT.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:50 schreef dolle_hond het volgende:
hemingway
Ik niet in elk geval... Tong wel waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het hier stil. Zit iedereen naar Het Tros-feest op het plein te kijken?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is het hier stil. Zit iedereen naar Het Tros-muziekfeest op het plein te kijken?
Animal bedoel je?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vooral monster is erg leuk vind ik...
Je bedoelt animal?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vooral monster is erg leuk vind ik...
Dingo? Volgens mij is ze beidequote:
Geen idee. Ze lijkt op zoot, of haar zus, van Monty Python's The Holy Grail.quote:
Kan wel kloppen, want ze zijn het ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:42 schreef sooty het volgende:
[..]
Geen idee. Ze lijkt op zoot, of haar zus, van Monty Python's The Holy Grail.
Dat stand-up zal er dan wel niet meer inzitten.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Is die van Treinhomo een dooie stand-up comedian?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Is die van Treinhomo een dooie stand-up comedian?
Op de schoorsteenmantel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:51 schreef brother52 het volgende:
Dat stand-up zal er dan wel niet meer inzitten.
Was dat een voorstel dan? Zat in FMT en de verhaaltjes te maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:57 schreef peaceman het volgende:
niet pyl for president?
is het alweer bijna zover? Kijk trouwens maar uit met het (te) vroeg openen van topics, volgens mij mag dat nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Raad Je Plaatje # 398 waar gerookt mag worden.
ja van mij, niet dat er reacties op kwamen ofzo... maar ja..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Was dat een voorstel dan? Zat in FMT en de verhaaltjes te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |