Nee, bij de "inboedel"quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:11 schreef Rica het volgende:
Wat zegt Rob nou? "Ik hoor bij Endemol" ??
he, zat ik dus weer op de verkeerde streamquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:11 schreef Rica het volgende:
Aha... zijn 'vriend' is dus gewoon John Talpaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:11 schreef Rica het volgende:
Denk ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja denk ik ook, laats zei tanja al iets dat ze niet wil dat er in huis wordt gerookt als de baby er is, Zo zal ze nog wel meer eisen gaan stellen en dat zullen de anderen niet in dank afnemen en zodra Tanja negatieve druk gaat ervaren haakt ze echt af.
Ik wacht op het gezicht van Chantal als zij, nadat ze er hopelijk snel uitstemd wordt, met dit stook/roddel/patiëntengedrag geconfronteerd wordt in de live uitzending van volgende week.quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:12 schreef Gert het volgende:
En hopelijk kan iemand een verslagje maken van wat die vieze kut allemaal tegen Roel zegt nu, want ik kan dat stemgeluid even niet horen.
"Ja, het zijn mijn zaken niet hoor, maar....."quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:12 schreef Gert het volgende:
En hopelijk kan iemand een verslagje maken van wat die vieze kut allemaal tegen Roel zegt nu, want ik kan dat stemgeluid even niet horen.
Menno begint bij mij minder irritant te worden, ws omdat Roel m'n strot zo uit begint te komen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:04 schreef Wup het volgende:
[..]
mijn exit voorkeur gaat sinds dag 1 naar Menno
Rob hoeft voor mij helemaal niet zo nodig weg.
Doen ze dat ook bij de winnares dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wacht op het gezicht van Chantal als zij, nadat ze er hopelijk snel uitstemd wordt, met dit stook/roddel/patiëntengedrag geconfronteerd wordt in de live uitzending van volgende week.
En dan moeten wij een gehoorbeschadiging oplopen voor jouw plezierquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:12 schreef Gert het volgende:
Hopelijk wel!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Doen ze dat ook bij de winnares dan?![]()
Roel is toch een soort van concurrent voor Nathalie. Dido heeft gezegd dat ze niet op Roel gaat stemmen, juist niet als ze kwaad op hem is (omdat ze niet wil dat het lijkt of ze zich laat kennen). Dat zou Nathalie kunnen gebruiken als motivatie voor haar stem, net zoals Joost deed met zijn stem op Ralph (wat zogenaamd voor Nathalie was).quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:08 schreef svann het volgende:
[..]
Denk je? Haar maatje (Dido) wil Roel er toch in houden?
Dacht dat ze gezegt hadden geen Lieske of Roel te stemmen.
Blijven voor haar Chantal en Linda over, lijkt me.
Ah en wat bedoelt ie daar dan meequote:
Geen idee, ik ving het even snel op verder was het niet echt duidelijkquote:
Ze zit even te vertellen dat Linda zich zo kut voelt omdat ze vor heel NL en Bart te kakken is gezet, vooral omdat Roel de volgende dag volop hardop verklaarde dat het (zoenen met Linda) niks voorstelde en dat het een grote fout was. Heeft ze (Chantal) zelfs wel gelijk in.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:12 schreef Gert het volgende:
Roel mag zichzelf nog wel even voor paal zetten, zolang hij niet meer gematst wordt met opdrachten en ook eens een paar flinke afzeik uitzendingen aan zijn broek krijgt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:14 schreef -Delta- het volgende:
Menno begint bij mij minder irritant te worden, ws omdat Roel m'n strot zo uit begint te komen.
Toch vertrouw ik Menno niet (Ralph bevestigde al met zijn nominatie, dat Menno het spel op een rare manier speelt) en dat gedoe met Ingrid begin ik zat te worden, dus hoppa Menno mag van mij weer exit.
Dan stort Ingrid weer in en dat wekt ook leuke beelden op, dus laat maar komen!![]()
Overigens bedenk ik me nu ook dat bij de exit van Menno Ingrid dubbel instort, dus ja, dat vind ik dan nog leuker![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |