quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:04 schreef APK het volgende:
Tanja gaat er overigens niet uit voor Hummie een screenshot heeft van Tanja met een baby aan haar tiet en een peuk in haar muil.
De kans is vrij groot dat je dat volgende week donderdag gaat meemaken.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:04 schreef Wup het volgende:
[..]
mijn exit voorkeur gaat sinds dag 1 naar Menno
Rob hoeft voor mij helemaal niet zo nodig weg.
Je had dat kasteel toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:02 schreef avonne het volgende:
[..]
kep een poging gedaan, maar nu ben ik mijn plaatje kwijt!
![]()
Heb jij toevallig op dag 1 dat gesprek tussen Menno en Rikkert gehoord dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:04 schreef Wup het volgende:
mijn exit voorkeur gaat sinds dag 1 naar Menno
Rob hoeft voor mij helemaal niet zo nodig weg.
Binnen een uur na de bevalling dusquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:04 schreef APK het volgende:
Tanja gaat er overigens niet uit voor Hummie een screenshot heeft van Tanja met een baby aan haar tiet en een peuk in haar muil.
Denk je? Haar maatje (Dido) wil Roel er toch in houden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:57 schreef Rica het volgende:
Zij zou Roel wel eens kunnen noemen.
...en een vlieger??quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:07 schreef k_i_m het volgende:
Een brief van Dido d'r zus.
ja je overtreft jezelf, ben trots op jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Jawohl frau oberBBfurherin.
Maar het was dan ook nog voor 00.00.![]()
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:02 schreef Foreverblue het volgende:
Linda vind ik nog de leukste... de puurste... die is zo gek als een draaideur. Met of zonder drank.
Nee, het gaat over Linda toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zit Roel nu wijs te maken dat Lieske wel meer wilde met Roel...
Heb ze gevondenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:08 schreef KRIBBET het volgende:
Chantal gaat met Roel praten op de slaapkamer![]()
Zodra ze er zijn kan iemand dan even laten weten op welke stream![]()
1 en 2quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:08 schreef KRIBBET het volgende:
Chantal gaat met Roel praten op de slaapkamer![]()
Zodra ze er zijn kan iemand dan even laten weten op welke stream![]()
Ze is ook achterbaks, helaas.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:02 schreef Foreverblue het volgende:
Linda vind ik nog de leukste... de puurste... die is zo gek als een draaideur. Met of zonder drank.
Ze had het eerst over Lieske. Dat hij haar niet goed behandeld heeft omdat Lieske wel gek op hem is volgens haar. Linda is volgens mij wel gek op Roel trouwens. Lieske niet. Die was veel te blij voor Dido toen het wat leek te worden met Roel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, het gaat over Linda toch?
Linda toch?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Chantal zit Roel nu wijs te maken dat Lieske wel meer wilde met Roel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |