Zoals bekend stoppen Tain en Speknek, de huidige moderators van het Games forum. Beiden vanwege tijdgebrek. Gelukkig hebben we uit de binnengekomen sollicitaties een aantal volgens ons geschikte opvolgers kunnen kiezen: peristilius en MMaRsu.
Tain stopt per direct als moderator, maar hij blijft wel deel uitmaken van de crew van het FOK!Games onderdeel. Aangezien MMaRsu nog steeds wat probleempjes heeft met zijn internetverbinding en derhalve o.a. niet kan reageren op e-mails, hebben we Speknek bereid gevonden nog even aan te blijven, ook om ondertussen Peristilius in te kunnen werken.
We willen uiteraard graag iedereen bedanken die eveneens interesse voor dit boeiende en levendige forum getoond heeft. Wie weet komt er later alsnog een plaatsje vrij op dit of een ander forum of een ander FOK!onderdeel welke eveneens je belangstelling heeft, dus houdt altijd dit Mededelingenforum in de gaten.
Tenslotte willen we peristilius en MMaRsu veel succes en vooral veel plezier toewensen.
Ze beginnen per direct.
[ Bericht 4% gewijzigd door Cynix ® op 04-10-2005 23:13:40 ]
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.