Mijn afvalupdate komt als ik weer in IJsselstein ben (morgen ga ik daar heen). Dan heb ik mijn eigen weegschaal en kan ik er weer in mijn nakie op gaan staanquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:41 schreef babyfeet het volgende:
gaat goed zeg rewimo
en wat gaat het snel zeg..
en bij jou troel ?
vind het nog steeds zo ontzettend goed dat jullie dit gedaan hebben he..
wij kunnen jullie straks gewoon niet meer terug..
veel succes verder met het afvallen
Geen idee, hoor ik vrijdag welquote:
* QTPi juicht even mee!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:10 schreef Rewimo het volgende:
De weegschaal is mijn vriend gewordenEr is nu 18 kilo af
En, ben je daar echt serieus verbaasd over?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 09:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog steeds geen bericht over mijn bloeduitslagen. Zal Lemmens nog maar eens mailen.
Dan ben je dus 'op arbeids theraputische voorwaarden' aan het werk? Dat betekent eigenlijk 'we weten niet of je al kunt werken, dus dat moet je zelf maar even testen dan'quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben bij de bedrijfsarts geweest en die vindt dat ik weer aan het werk moet, want ze 'had nog nooit gehoord dat iemand 8 weken thuis moest blijven na een maagoperatie'. Tja, zowel Lemmens als de huisarts hebben die 8 weken genoemd. Ik heb wel bedongen dat ik moet kunnen stoppen als het echt niet gaat. Na de volgende week moet ik dan om de dag 2 uur aan het werk, maar ik word nog niet arbeidsgeschikt verklaard en als het niet gaat mag ik dus eerder weg. Ik zie het eigenlijk nog niet echt zitten maar je kunt moeilijk weigeren'Gelukkig' maar dat mijn hb en ijzer te laag zijn want anders had ik denk ik zelfs 5x2 uur aan de slag gemoeten.
Goh... en zij is volledig op de hoogte van alles wat er in de medische wetenschap gebeurt??? En wat onwijs fijn dat je van haar eerder naar huis 'mag'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben bij de bedrijfsarts geweest en die vindt dat ik weer aan het werk moet, want ze 'had nog nooit gehoord dat iemand 8 weken thuis moest blijven na een maagoperatie'.
Dat heb ik dus ook tegen haar gezegd: neem contact op met Lemmens. Maar daar ging ze niet op in. Dus heb ik dat maar gedaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:38 schreef pluisje het volgende:
Dan ben je dus 'op arbeids theraputische voorwaarden' aan het werk? Dat betekent eigenlijk 'we weten niet of je al kunt werken, dus dat moet je zelf maar even testen dan'
Als het niet gaat, gewoon direct stoppen en wegwezen. Je gezondheid is belangrijker dan een bedrijfsarts. Die had trouwens ook wel eens even de moeite kunnen nemen om contact te zoeken met je behandelend arts, want dat is zover ik weet toch de enige manier om volledig geinformeerd te raken over iemand, en een goede inschatting te kunnen maken van wat diegene wel en niet kan/mag
Om er dan maar eens een positief verhaal tegenaan te gooienquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:56 schreef miss_dynastie het volgende:
...... nou ja, sommige, eigenlijk hoor ik van iedereen negatieve dingen
Ik zit op de ruim 17 kilo. Helaas geeft deze weegschaal hetzelfde aan zonder kleren als die bij de sportschool met klerenquote:Op zondag 23 oktober 2005 22:44 schreef babyfeet het volgende:
wouw wat goed rewimo
knap dat je van de taart af hebt kunnen blijven
en troel wat is jou score op dit moment?
vroeg het de vorige keer al maar toen moest je eerst naar IJsselstein om je te kunnen wegen
dus kom maar op
Dat valt mij ook erg op. Ik loop nu van tijd tot tijd naar boven om naar het toilet te gaan (de voordeur sluit niet echt luchtdicht af, dus het toilet beneden is wat kouder), dat had ik anders nooit gedaan, kostte me teveel moeitequote:Op maandag 24 oktober 2005 10:46 schreef Rewimo het volgende:
Zaterdag waren we een eind lopen in het Flevo Natuurpark en toen we daar een heuveltje opliepen kwam ik vrijwel zonder hijgen bovenIk merk echt dat ik makkelijker loop en minder kortademig ben (ook al zit ik weer middenin een bronchitisaanval). Geweldig
Ik ben blij dat het je goed bevallen isquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:23 schreef Rewimo het volgende:
Funnie, wat lekker dat je je nu alweer zo goed in je vel voelt dat je de volgende operatie aandurft![]()
Ik ben net terug van een midweekje Beekse Bergen. Ik heb van alles gegeten (o.a. pizza en broodjes) al is het in kleine hoeveelheden. Echt uitgerust ben ik niet want we hebben veel gedaan. Zelfs weer eens wezen zwemmen, d.w.z. in het water geweestWas erg lekker allemaal. Straks maar eens kijken wat de weegschaal ervan zegt
Nou, okee danquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar zijn jullie niet al toe aan een 'voor-na-tussendoor'-foto'tje?
Desnoods van je gezicht alleen?
Ik heb mijn kin weer terugquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:31 schreef Rottdog het volgende:
Hey Rewimo waar is je bolle toet gebleven
Ja, ik ben er ontzettend blij mee, heb er bewust naartoe geleefd en dat maakt het ook makkelijk om nee te zeggen tegen bepaalde dingen, waar ik voorheen de verleiding niet kon weerstaanquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef Levitation het volgende:
Wow! Rewimo, echt super! Wat een verschil al, en dat zo snel!
![]()
Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn, om zo lekker af te vallen!
Echt een mooie beloning voor alle moeite die je er voor gedaan hebt.![]()
Kan me voorstellen dat je heel blij bent dat je het lef hebt gehad om de operatie te ondergaan.
Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk van me overblijftquote:
Ik kom niet veel in het centrum, maar in de Cronjé of in het Kleverpark maak je wel een kansquote:Op maandag 31 oktober 2005 15:46 schreef Faat het volgende:
Rewimo geweldig!! Waanzinnig gewoon dat er in ruim een maand tijd zoveel vanaf is
Ik heb je foto even extra goed bestudeerd of je misschien bekend voor kwam en ik je
weleens tegengekomen ben hier in de stad, maar ik herken je echt niet
Mocht ik je ooit eens tegengekomen weet ik nu wel hoe je eruit ziet dus schrik niet als
je ineens "eeeeeeeej Rewimo" hoort
Dat weet ik niet preciesquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:18 schreef E.T. het volgende:
Hoeveel kilo heb je nog te gaan Rewimo?
Dat zei ik ook al tegen haar. Maar ze heeft geen digitale camera beschikbaar momenteelquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Nou Troel! Wat zij kan, kan jij ook!
begrijpelijk...quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat weet ik niet preciesErgens, zo hopelijk ergens in de buurt van de 65 of 70 kilo gaat mijn gewicht zich stabiliseren. Waar weet ik niet. Maar er moet nog heel wat af hoor, voor ik daar in de buurt kom.
Met andere woorden: ik treed liever nog niet te veel in detail
Ooit kom ik uit de kastquote:Op maandag 31 oktober 2005 21:48 schreef E.T. het volgende:
begrijpelijk...
voorlopig loopt dit topic nog wel![]()
Ja baasquote:Op maandag 31 oktober 2005 22:17 schreef pluisje het volgende:
Rewimo, wow, wat zie je er super goed uit! En rustig aan met je werk he, als het niet gaat gewoon stoppen!
Haha, ik begon alle "verse posts" van onder naar boven te lezen en denk wat krijgen we nou?quote:
Nou, in principe wel, maar ik heb geen digicamquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Nou Troel! Wat zij kan, kan jij ook!
Jammer!quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:22 schreef Troel het volgende:
Nou, in principe wel, maar ik heb geen digicam
doe maarquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jammer!
Maar dan houden we hem gewoon nog te goed van je!
En zonder foto's kunnen we je ook gewoon overladen met complimentjes hoor!
je mag er dan best een berichhie achterlaten hoorquote:Op dinsdag 1 november 2005 12:07 schreef Brighteyes het volgende:
Meid! Je ogen!Nee zonder dollen. Ik heb even in je fotoboek gespiekt en ik kan me goed voorstellen dat er bij jou ook al een enorme verandering in je gezicht waar te nemen is!
Dat klinkt niet zo fijn Rewimo, waar komt die pijn (voor zover je weet natuurlijk) precies vandaan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:15 schreef Rewimo het volgende:
Bah, ik heb nog steeds pijn in mijn buikHeb daarstraks al een paracetamol 1000 bruis genomen, heeft een poosje geholpen maar nu is het weer terug. Ik neem er nog maar een en duik mijn bed in denk ik...
Haha nee, ik weet wel dat jij geen man bent, ik doelde op mijn mannetjes hier,quote:Op donderdag 3 november 2005 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Mannen? *profiel checkt*
Nee, het zijn niet mijn darmen, het is denk ik de plek waar mijn maag en dunne darm aan elkaar zijn gezet. Kreeg gisteren eindelijk mail van Lemmens, ik ga hem vandaag bellen op zijn verzoek.
Heb je Lemmens al gesproken?quote:Op donderdag 3 november 2005 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Ja, die plek bedoel ik inderdaad, Troel. De plek die vanaf het begin het meest pijnlijk was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |