I willquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]Succes
Laat je het me weten hoe pijn het deed en zo
![]()
Dat ging dus om het volgende:quote:Sorry
Dat heb ik namelijk laatst nog (ik weet niet of het 1 week was, maar kan best) gevraagd hier!!!11!!1!1!!!1quote:Uuhm.. die had ik laatst nog (1 week geleden) weggegooid omdat ik mijn server aan het cleanen was
En wat is de activiteit?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
Nee, de activiteit staat al op papier, het gaat erom hoe ik de activiteit uitleg en het in de praktijk breng enzo. En dus volgens allemaal papieren rompslomp.
Berg op en af.quote:
Was dat die bewegende?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:20 schreef MissBliss het volgende:
Dat heb ik namelijk laatst nog (ik weet niet of het 1 week was, maar kan best) gevraagd hier!!!11!!1!1!!!1![]()
![]()
![]()
Ja, je zag dan zn pootje en zn kop en een totaalplaatje ofzo.quote:
Ik maak hem wel opnieuw voor jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:28 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, je zag dan zn pootje en zn kop en een totaalplaatje ofzo.
Je bent een schat! Maar dat hoeft niet hoorquote:
Oh, hahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je bent een schat! Maar dat hoeft niet hoorIk was alleen op zoek naar alle avatars die ik ooit gehad had hier, dus ik wou hem (nu iig) niet gebruiken... Alleen een overzichtje
Ow nou dank je danquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh, hahaMaakt niet uit, is zo gebeurd
Ik heb er dit van gemaakt... ik zou niet echt 100% meer weten hoe die was..quote:
Ja!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb er dit van gemaakt... ik zou niet echt 100% meer weten hoe die was..
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:26 schreef Copycat het volgende:
Waarom post er niemand na mij?![]()
Goedemorgen Zhenar.
Mijn bloed...quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn bloed...
Ik moet een (ingepland) interview doen met een burgemeester, maar zijn secretaresse poeiert me steeds op een hautaine wijze af. Biatch... Drop the attitude, typemiep.
Ga maar eens een sigaret roken...
Gefeliciteerd dan maar met je ontstoken kaakgewrichtquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:54 schreef Dizer het volgende:
Mijn kaakgewricht is ontstoken...dus ik hoef niet mijn verstandskiezen kwijt
En ik heb ook geen zuikerziekte, maar een te lage suikergehalte of zo. Moet meer zoete dingen eten en zo![]()
![]()
Gadver daar word je dik vanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:54 schreef Dizer het volgende:
Mijn kaakgewricht is ontstoken...dus ik hoef niet mijn verstandskiezen kwijt
En ik heb ook geen zuikerziekte, maar een te lage suikergehalte of zo. Moet meer zoete dingen eten en zo![]()
![]()
Dank jequote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gefeliciteerd dan maar met je ontstoken kaakgewricht![]()
Beterschap
Ik moet nog, 16.30 pas..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank je![]()
Maaruh, hoe ging jouw tandarts bezoek?
Zo... een half uurtje geleden belde ze poeslief terug... of ze me direct kon doorverbinden met de betreffende burgemeester. Ik heb het idee dat iemand flink op haar falie heeft gehadquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:59 schreef Copycat het volgende:
Biatch... Drop the attitude, typemiep.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik moet nog, 16.30 pas.. [afbeelding]
Dankequote:
Als je die naalden enzo maar achterwege laatquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Danke![]()
Er komt een uitgebreid verslag
Als ik een camera had zou het een beeldverslag worden maar helaas..quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:29 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als je die naalden enzo maar achterwege laat.
Poessiemauwwwquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja duh
Ik moet morgen
Trouwens (lees je eens wat beter in) heb jij de avatar nog die je van dit plaatje gemaakt hebt?
[afbeelding]
quote:
Succes, Miss!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:02 schreef MissBliss het volgende:
Nog een half uur....
En ik heb het koud en warm tegelijk en ik ben zenuwachtig![]()
![]()
Zal je zien dat hij zo zegt: nee hoor, die hoeft er niet uit
Neem iemand mee voor de foto'squote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik een camera had zou het een beeldverslag worden maar helaas..![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Succes, Miss!
Zal voor je duimen.
Scheelt het als ik zeg dat er bij mij een aantal jaar geleden drie verstandskiezen tegelijk zijn getrokken?
Nee zeker.
Er is niemand hier, ik moet de gruwelen alleen doorstaanquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:09 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Neem iemand mee voor de foto's![]()
Kunnen we lekker gruwelen![]()
Succes dadelijk![]()
...quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:13 schreef MissBliss het volgende:
Wel als je zegt dat het totaal niet eng was, geen pijn deed en bij elkaar 2 minuten duurde
Shit.quote:
Je bent nu toch weg, dus kan ik wel wat uitweidenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |