abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31186567
We moeten voor het vak presenteren een presentatie doen

Het maakt niet uit welk onderwerp omdat het om het presenteren zelf gaat.
Het moet ongeveer 10 min duren(ik kan hem zelf wel in korten).

Heeft nog iemand een presentatie liggen of weet iemand ergens een? graag wel met tekst (wij mogen bestaande presentaties gebruiken. Omdat het om het presenteren zelf gaat)

Alvast bedankt.
pi_31186693
vage opdracht, je kan volgens mij beter zelf iets maken, maarja....

ik heb wel dingen op mijn werk, maar die gaan veel te diep voor jullie. Maar waarom zoeken jullie niet op powerpoint bestanden in google?
pi_31186722
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:22 schreef harlingen het volgende:
vage opdracht, je kan volgens mij beter zelf iets maken, maarja....

ik heb wel dingen op mijn werk, maar die gaan veel te diep voor jullie. Maar waarom zoeken jullie niet op powerpoint bestanden in google?
vergeet ik te melden dat je op geavanceerd zoeken moet klikken en bij bestandsformaat powerpoint moet selecteren.
pi_31186758
ja dat doe ik ook. Maar misschien dat hier iemand nog een leuke presentatie had. Maar in iedergeval bedankt voor de tip geavenceerd zoeken. Ik typte gewoon ppt in.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:24:48 #5
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_31186764
Hou een presentatie over iets waar je zelf veel vanaf weet. Dan hoef je nauwelijks wat op te zoeken en ben je zo klaar met je verhaal. Bestaande powerpoints zou ik niet gebruiken, je kunt beter iets op je eigen manier in beeld brengen.
pi_31187308
Je kan toch geen lappen tekst onthouden, dan ga je voorlezen en dingen vergeten etc.
Vertel iets waar je al iets van weet
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:46:21 #7
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_31187422
Ik heb er ooit een gedaan over 'de clitoris', met beeldmateriaal en al. Ik baal nog steeds dat ik die kwijt ben.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:48:28 #8
18147 GoLLeM
Hello? Is this thing on?
pi_31187497
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 21:46 schreef TrenTs het volgende:
Ik heb er ooit een gedaan over 'de clitoris', met beeldmateriaal en al. Ik baal nog steeds dat ik die kwijt ben.
pi_31188028
presentatie over jezelf geven. Kan je (hopelijk) genoeg over vertellen en op een pps of sheet zet je maximaal 7x7 dus geen lappen tekst.

Meeste doe je uit je hoofd, en om nu een paar eindrapporten van mij door te nemen hiervoor lijkt me raar.
'The Less you know, The more you believe'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')