niet, en dat is juist de kracht van zo'n wachtwoord!quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:43 schreef Koenz0r het volgende:
dat mensen rOvWxbPTQZU als wachtwoord hebben :/ hoe verzin je het
Automatisch gegenereerdquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:43 schreef Koenz0r het volgende:
dat mensen rOvWxbPTQZU als wachtwoord hebben :/ hoe verzin je het
het maakt mij verder niet uit hoor.. maar straks gaat deze reeks weer ducht vanwege het feit dat we ons niet aan de gestelde regels houdenquote:
Dat mag ook niet gebeurenquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
het maakt mij verder niet uit hoor.. maar straks gaat deze reeks weer ducht vanwege het feit dat we ons niet aan de gestelde regels houden
Ik ook, alleen hij download nicksquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:50 schreef Trey het volgende:
Ik heb nu ook emule daar kom je veel meer op tegen
Je bedoelt Hans a.k.a "has keep it in the ass"?, die heb ik al een mailtje gestuurd!quote:Op zondag 9 oktober 2005 15:14 schreef Xalopalyps het volgende:![]()
![]()
Leuke mailbox
Iemand is er al in geweest:
[..]
Whehe! Iemand heeft ook een mailtje erovern aar die gast gestuurd
ben ik ook in geweest, wanadoo accountquote:Op zondag 9 oktober 2005 15:14 schreef Xalopalyps het volgende:![]()
![]()
Leuke mailbox
Iemand is er al in geweest:
[..]
Whehe! Iemand heeft ook een mailtje erovern aar die gast gestuurd
HAHAHAHAquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:34 schreef C2C het volgende:
ok, van die noorse chatlog die ik net poste he, een of ander nederlands meisje hier op fok heeft het doorgegeven aan die noorse dame
k zit nu met dr te msnnen, ff uitleggen hoe ze bestanden delen van bearshare uitzet (y)
echt een kans van 1 op weetikhoeveel dat zij mij toevoegt man,
kan ik nu nog ergens loten kopen?
ik voel dat ik de loterij ga winnen echt waar
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | Geachte heer Kreukniet, 07-04-2005 Op dinsdag 5 april heb ik me in laten schrijven bij het uitzendbureau te Dordrecht. En heb daar gelijk gekeken voor leuke sollicitaties en daar vond ik (Patricia van *****) uw sollicitatie. Hij trok mij gelijk aan omdat ik dolgraag terug de winkel in wil! Ik heb op dinsdag 5 april nog telefonisch kontact met u gehad. Ik zoek een baan voor 40 uur en het liefst vast i.v.m mijn koophuis. Ik heb al wat ervaring als cassiere en ben 20 jaar. Ik hoop dat ik snel iets van u hoor ,want ik ben erg geinterreseert in deze baan. Met vriendelijke groet, P.van ******* ********* 8 **** ** Sliedrecht 0184-******** / 06******* geb. datum: 17-09-1984 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | geachte heer / mevr. , In de Stem van woensdag 2 maart heb ik (patricia van *****) uw advertentie gelezen. U was opzoek naar een full-time tandartsassistente. Ik ben Patricia van Dalen en ben 20 jaar heb geen ervaring en geen opleiding , maar des te meer een goede motivatie ! En uw advertentie trok mijn erg aan en is een leuke uitdaging! En iets leren blijft altijd leuk. Kan goed met mensen omgaan en ben ook erg flexibel. Hoop dat mijn sollicitatie u net zo aantrekt als dat uw advertentie bij mij deed! Hoop snel iets van u te horen. met vriendelijke groet, Patricia van ****** ******** 8 ****** ** Sliedrecht 0184-******* / 06******** geb.datum : 17-09-1984 P.S heb mijn cv ook toegevoegd. |
wat is daar nou weer sneu aan dan, ja k had mischien beter dr hotmail adres ff weg kunnen halen magoedquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:09 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Slimmerik, ik heb haar toegevoegd, vond het nogal sneu, en gezegt dit en dat, en dat jij die chatlog hebt gevonden. Ik heb haar het profiel van jou doorgegeven, waar jou email adres in stond, en gezegt dat ze maar aan hem moest vragen waar jij het vandaan had:P
Ze kwam wel aan zetten met je fotoboek album, maar volgens mij snapte ze daar niet echt veel van
Laat Koenz0r maar met rust.....die Duitse rotkneus weet zelfs niet wat een automatisch gegenereerd wachwoord is. En de bedoeling van dit topic is ook niet echt goed aangekomen in het kleine beetje hersenen wat ie heeftquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:25 schreef C2C het volgende:
[..]
wat is daar nou weer sneu aan dan, ja k had mischien beter dr hotmail adres ff weg kunnen halen magoed![]()
waar denk je dat dit topic voor bedoelt is dan?
doe ik toch...quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit topic is bedoeld om dingen te zoeken DUH!
Maar niet bedoeld om GEGEVENS erin te houden.
Kortom, E-mail adressen en personelijke gegeven WEGHALEN!!
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:32 schreef Stretto het volgende:
[..]
Laat Koenz0r maar met rust.....die Duitse rotkneus weet zelfs niet wat een automatisch gegenereerd wachwoord is. En de bedoeling van dit topic is ook niet echt goed aangekomen in het kleine beetje hersenen wat ie heeft
![]()
Vertelquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik had net een chatlog en gaf die mail adres aan Xalopalyp, wat doet hij: Voegt hij haar toe
Nu samen in 1 gesprek alleen ze is er niet,
Verdere info volgt nog
Moet je bij SpeedyGJ zijn, ik weet van nicksquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:52 schreef Stretto het volgende:
Nueckdeet?
quote:Op zondag 9 oktober 2005 18:59 schreef brighton het volgende:
Die KUT SCHOOL.doc en Ben zwaar depressief.doc![]()
quote:[17:46:37] (ci)(%)Wendy: eY lieVurd...:P
[17:47:06] :.(F)(F)(F)[: jY hebt tegen mij gezegt dat dOnny bOos Op
mij was maar datw as ie niej eens:@
[17:47:14] :.(F)(F)(F)[: jessuica
[17:47:24] (ci)(%)Wendy: dat zei dOnny tege mij...
[17:47:38] :.(F)(F)(F)[: kijk jiuj sei tegen mij dat ik smerig was
maar ik deed daar nie een s wat man
[17:47:47] :.(F)(F)(F)[: zei jessica
[17:48:13] :.(F)(F)(F)[: en die saskia is ook een mkutwijf
[17:50:26] (ci)(%)Wendy: hOu je bek Over saskia...:@
[17:50:33] :.(F)(F)(F)[: :-O:-O
[17:51:08] (ci)(%)Wendy: tssssssssss...
[17:51:35] :.(F)(F)(F)[:
Tssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
ssss je dent zekr dat je stoer bent?
[17:51:55] (ci)(%)Wendy: jij bent Ook niet stOer...
[17:52:37] :.(F)(F)(F)[: ikke wel kijk(H)
[17:53:13] :.(F)(F)(F)[: dit ben jijdf
[17:53:38] (ci)(%)Wendy: jij stOer....?
[17:53:45] :.(F)(F)(F)[: beter dan jou
[17:53:55] (ci)(%)Wendy: laat me niet lache....:S
[17:53:56] :.(F)(F)(F)[: jij dan met je stomme rocketpower tas
Joh!quote:September 28, 2005
Enclosures: Signed forms/email from Lime Wire
To Whom It May Concern:
The following information is being sent in regards to unauthorized charges on my credit card. Enclosed is an email I received showing they did not bill my account; and that they do not charge for this service. I had used Lime Wire in the past for downloads and I did not have to pay then; when trying to download Lime Wire again, there was a supposed charge of $22.46. I did not think anything of it, I had not used them for downloads for a while and just figured that they were now charging ($22.26.) After numerous attempts in contacting Lime Wire I finally got a response from Customer Support assuring me that they did not bill me and they do not bill anyone for Lime Wire downloads (you can see this info in the included email from Lime Wire.) I have no idea who these people are that made the charges to my credit card, as you can see two different people hitting charges on it and one of them hitting it twice. I have contacted these people and the one ($47.00 charge,) said right off that they represented a lot of clients and I had contacted a call center. I asked this person to name some of the clients she represents and she immediately said Lime Wire. When I informed her that Lime Wire does not charge for download services; she said, “no problem, we will credit these charges back to your account.”
After several attempts of calling the other party (for the charges of $14.97 and $67.89;) I finally reached someone via phone on September 28th and I asked to speak to the manager. This person informed me she was the manager and would not give me her name. She wanted my credit card number and I refused to give it to her. I gave her my email address and she found the charges (only problem with that was she had an old email address I use to have, and not my current email address;) when I questioned the charges she said there would be no problem in crediting the charges back to my credit card. I asked this person who this company was she is working for and was told that it was MP3sharing.com. I have never been to any such website, and I am still confused as to how they got this credit card number (and to beat it all they had my old email address.)
I have contacted both parties and both have said they were crediting the charges back to my credit card. I did not make these purchases; I originally thought I had made a purchase with Lime Wire in the amount of $22.46. As you can see from the email from me to Lime Wire and the response from Lime Wire customer service, these obviously were fraud charges. Please credit my account for the amounts I have brought to your attention.
Sincerely,
Caroline Cantrell
Wat een idioot gesprek ookquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
*chatlog*
Vjenne en ik samen met dat wijf in gesprek![]()
ja ik denk dat dat het is, bedankt voor de verhelderingquote:Op zondag 9 oktober 2005 18:32 schreef Stretto het volgende:
[..]
Laat Koenz0r maar met rust.....die Duitse rotkneus weet zelfs niet wat een automatisch gegenereerd wachwoord is. En de bedoeling van dit topic is ook niet echt goed aangekomen in het kleine beetje hersenen wat ie heeft
![]()
Hey..pssst.. Laat jij je eens in elkaar slaanquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:44 schreef Koenz0r het volgende:
Grappig is, dat ik gewoon 100% Nederlands ben, en een Nederlands paspoort hebDebiele kontneuker
Mja dan zullen we het maar niet hebben over je opa en oma.quote:Op zondag 9 oktober 2005 20:44 schreef Koenz0r het volgende:
Grappig is, dat ik gewoon 100% Nederlands ben, en een Nederlands paspoort hebDebiele kontneuker
Een psycholoog met vertrouwelijke informatie op het netquote:Cliënt gegevens
Aanmeldgegevens
Instelling: [XXXXX]
Datum: 20-4-1999
1. Naam: Mevrouw [XXXXX]
Geboortedatum: [XXXXX]-1933
Geslacht: Vrouw
Burgerlijke staat: Weduwe
2. Verwijzer: Mevrouw [XXXXX] ( Algemeen Maatschappelijk Werk)
Verwijzingsinformatie: Mevrouw wordt vanwege klaaggedrag met een sterke depressieve ondertoon aangemeld, mede ook omdat ze een groot appél op de familie doet.
Biografische gegevens:
Mevrouw is geboren in Venray op 29 maart 1933. Ze is later naar Eersel verhuisd waar haar ouders een hotel beheerden. Na het overlijden van haar vader heeft mevrouw met haar moeder in de zaak gewerkt. Mevrouw heeft 6 zusjes, hiervan is er inmiddels één overleden.
Vader overleed op 58-jarige leeftijd aan kanker en moeder overleed op 93-jarige leeftijd na een heupfractuur. Haar jeugd heeft mevrouw als gelukkig ervaren. Na drie jaar ULO, is ze thuis mee gaan helpen.
Op 22-jarige leeftijd kreeg mevrouw verkering, met een man waar ze vijf jaar later mee in het huwelijk treedt. Na de geboorte van haar zoon kreeg mevrouw op 43-jarige leeftijd verschillende miskramen. In haar beleving zijn toen de problemen begonnen. Mevrouw benoemt haar huwelijk als goed alhoewel haar man nooit problemen uitpraatte maar thuis kwam met cadeaus. Haar man is op 58-jarige leeftijd overleden, enkele maanden na de geboorte van het eerste kleinkind.
Eén jaar na het overlijden van haar echtgenoot, pleegt een nichtje van mevrouw suïcide met alcohol. Uit haar dagboek bleek dat de echtgenoot van mevrouw dit nichtje als kind seksueel misbruikt zou hebben. Mevrouw kan dit niet geloven en staat met dit gevoel cq geloof er alleen voor. Haar zoon denkt dat het waar zou kunnen zijn en haar zusjes (op één na) nemen het verhaal van het nichtje als waar aan. Mevrouw voelt zich hierdoor door iedereen in de steek gelaten.
Mevrouw heeft last van paniekaanvallen, moet dan snel ademen, transpireren, trillen en heeft een vreemd gevoel in de buik. Haar stemming wordt steeds slechter. Er is sprake van anhedonie. Er zijn geen dagschommelingen. De eetlust is gedaald en ze is in gewicht afgenomen. Mevrouw voelt zich van binnen angstig en heeft veel doodsgedachten.
Mevrouw is opgenomen geweest op de PAAZ en later in Bakel.
Nu wordt mevrouw ambulant behandeld. De symptomen als hierboven beschreven, zijn gedeeltelijk naar de achtergrond verdwenen. Mevrouw geeft met name klachten van depressieve aard aan, als de spanningen in het dagelijkse leven toenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |