quote:Goede morgen,
Bij deze het telefoonnummer van mijn vriendin! 06.......... en haar naam is Gosia .........
Het gaat om uitzendbureau Laudam (hebben ook een website www.Laudam.pl) die ook een vestiging in Nederland hebben!
Als het goed is in Wouw!
Heb zelf 1 keer contact gezocht om eens te vragen of het normaal is dat ze zo met mensen omgaan!
Telefoonnummer daar is 0167 ..........!
Ik sprak toen met Merie ........ en die gaf haar mobiele nummer, dat is:06...........
Verder is een zekere Jarek contactpersoon en verloopt het contact via telefoon,zijn chauffeurs of via een lijst welke bij Holland Crop wordt opgehangen!
Mijn vriendin had afgelopen nacht een dienst overgenomen van een vrouw die al 2 nachten van 23.00 tot 15.00 had gewerkt en die vrijdag naar huis gaat en had gevraagd
of ze de laatste 2 dagen normaal van 7.00 tot 15.00 mocht werken!
Daar werd en word totaal niet op gereageerd en ze moest gewoon weer ''s nachts aan het werk!
Ook werd eergisternacht 1 meisje naar huis gebracht die te moe was om nog verder te werken(viel in slaap tijdens het werk) omdat die ook al een paar van die idiote
diensten achter de rug hadden!
Verder kwamen er gisteravond nieuwe mensen uit Polen! Hadden er een reis van 12 uur(of langer) opzitten en ze kregen 5 minuten de tijd
om hun spullen in hun kamer te zetten en wat andere kleren aan en die mochten gelijk de hele nacht werken (tot 15.00)!
Alle mensen klagen steen en been dat ze zo moe zijn en dit niet langer willen, maar durven niets te zeggen en als ze wat zeggen,
dan wordt er vaak of helemaal niet naar geluisterd en ze worden gewoon weer aan het werk gezet!
Verder bestaat de indruk dat alleen de mensen in Roosendaal de pineut zijn!
Er werkt ook een groep die in de buurt van Jarek, de regelaar, wonen en die werken van 7.00 tot 15.00 of 7.00 tot 23.00, maar nooit 's nachts
of misschien bij hoge uitzondering. Als ze lang moeten werken krijgen ze een warme maaltijd, maar de andere mensen nooit!
Een gedeelte van de Poolse werknemers wordt dus misbruikt ter faveure van de "vrienden" van Jarek!
Ze zijn het allemaal meer als zat en de kans dat er eens iets goed fout gaat is vrij groot schat ik zo in!
Holland crop zit ergens tussen Bergen op Zoom en de Belgische grens!
Ben er zelf even langs gereden om te zien waar het was en het staat behoorlijk in the middle of nowhere, midden in een bos!
Tot zover,
Groeten ,
Roel ***********
p.s.:Mocht ik weten wanneer mijn vriendin moet werken dan zal ik even doorgeven wat de meest geschikte tijd is om te bellen!
quote:../><het is weer een nieuw jaar>..<>..<../ en het word een leuke en een gezellig 2004>< zegt:
wie bne jij
navelpiersingeej soenehappy new jear allumaalnog 1wkie dan sie ik silly weer zegt:
jij steffy ik michelle
../><het is weer een nieuw jaar>..<>..<../ en het word een leuke en een gezellig 2004>< zegt:
welke
navelpiersingeej soenehappy new jear allumaalnog 1wkie dan sie ik silly weer zegt:
van vqakantie maar jah jij vind mij helemaal nie aardig want als ik seg da ik heb ben ben je meteen ofline dus jah
../><het is weer een nieuw jaar>..<>..<../ en het word een leuke en een gezellig 2004>< zegt:
welke vakantie
van frankrijk
?
?
/
?
/
nej spanje
de buren van frans
?
?
?
?
neej de vrienden van frans
ja ji bne echt een domme doos zeg eerts stom op vakantie tegen mij doen nou allemaal poesie lief doen daar trap ik nie in hoor
deed ik stom op vakantie okay krijg jij het ook eens door seg jij sat de hele tijd aan mij te kleven
jiij domme kut wijf doe evven normaal jij zit de heltijd bij mijn zussen te slijmen
leer nederlands het is nie domme kut wijf maar dom kut wijf
ik ga je weer blokeren doei
doei dombo
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:
doei dombo
Iets over poolse meisjes en geld horizontaal verdienen en uitgebuit worden door een vaag uitzendbureau ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:19 schreef Quarks het volgende:
Als dit gaat over wat ik denk waar het over gaat![]()
![]()
[..]
En dat gaat later kinderen krijgen.quote:
Dat filmpje ken ik... staat op de site van bananenpret.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:30 schreef De_Godlasteraar het volgende:
Was deze al langs gekomen in de vorige delen?
Click here to watch AngelaGeileBui
quote:Centraal Registratiekantoor
Postbus 90756
2509 LT Den Haag
J.H.H. ******
**** Maastricht
Geachte Mijnheer, Mevrouw,
Met deze brief wil ik U Laten weten dat ik per 1 januari 2005 gestopt ben met mijn werkzaamheden in mijn eigen schoonheidssalon.
Mijn registratienummer *****
Ik hoop U hier mee voldoende te hebben ingelicht.
Met vriendelijke groet,
Jos Jaspers *********
Maastricht, 17 januari 2005
pfff. dacht ik ook een keer een openbaring te doen voor heel het internetquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:01 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Dat filmpje ken ik... staat op de site van bananenpret.
quote:navelpiersingeej soenehappy new jear allumaalnog 1wkie dan sie ik silly weer zegt:
leer nederlands het is nie domme kut wijf maar dom kut wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |