over Gothics lijkt mequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:56 schreef Robbie1979 het volgende:
En waar klaagt u over?
Dat was idd niet erg duidelijk in de op, maar ik doelde meer op de bekrompenheid van Christelijke scholen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:56 schreef Robbie1979 het volgende:
En waar klaagt u over?
Kunt u specifieker zijn welk christelijk geloof?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:59 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Dat was idd niet erg duidelijk in de op, maar ik doelde meer op de bekrompenheid van Christelijke scholen.![]()
Alle christenen zijn engquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Kunt u specifieker zijn welk christelijk geloof?
Dat klopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef stijgende_ster het volgende:
Is dat nou een quote uit de Bijbel in je onderschrift?
Mensen die ergens in geloven waar geen bewijs van is... nee dat klinkt verstandigquote:
Schitterend was die ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens die directeur zegt kleur al heel veel, als iemand in het zwart loppt kan je je kinderen daar maar beter uit de buurt houden!![]()
Dat laatste kan ik me in vinden... als ik kinderen zou hebben dan zou ik ook niet willen dat ze zich in de zwarte burqa van Fatima verstoppenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Compleet van de pot gerukt en totaal wereldvreemd en naïef!
Volgens die directeur zegt kleur al heel veel, als iemand in het zwart loppt kan je je kinderen daar maar beter uit de buurt houden!![]()
Relaxed, levensgenieters, positief denkend... wat eigenlijk welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:11 schreef Revelation het volgende:
Gothics zijn echt wreed, vet en wat eigenlijk niet!![]()
Je hebt een behoorlijke visie voor iemand uit Zwolle...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Relaxed, levensgenieters, positief denkend... wat eigenlijk wel
Sommigen zijn alleen unieker dan anderenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:17 schreef haagse_elfje het volgende:
ieder mens is uniek........yeah right
Daarbij komt ook nog eens dat ik ballen heb zo groot als kokosnoten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:17 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Je hebt een behoorlijke visie voor iemand uit Zwolle...
Ik ben blij dat je respect voor de verschillende geloven hebt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Darth Vader heeft ook een burka. Een zwarte nogwel. Om maar even een punt duidelijk te maken.
Daarnaast heeft de Paus een witte burka vanaf de schouders, opzich geeft dat een aangenamere indruk, maar die pannenlap op zijn hoofd ontmoedigd mij wel enigzins aan te nemen wat hij probeert duidelijk te maken.
Zou jij je kinderen bij Darth Vader in de buurt laten komen dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Darth Vader heeft ook een burka. Een zwarte nogwel. Om maar even een punt duidelijk te maken.
Daarnaast heeft de Paus een witte burka vanaf de schouders, opzich geeft dat een aangenamere indruk, maar die pannenlap op zijn hoofd ontmoedigd mij wel enigzins aan te nemen wat hij probeert duidelijk te maken.
In iedergeval niet voor kleding advies, maar hij heeft vast wel goeie kanten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:27 schreef beelz het volgende:
[..]
Zou jij je kinderen bij Darth Vader in de buurt laten komen dan?
Je hebt gelijk... maar zou jij als je kinderen had je kinderen bij hem laten logeren? Ik denk dat hij een slechte invloed zou hebben op jonge kinderen namelijkquote:
Insgelijksquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:23 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je respect voor de verschillende geloven hebt...
Zit wat in... het zou best tof zijn als Darth Vader kinderen force lightning zou leren, handig voor als ze op school gepest worden. "Tief op of ik zap je!" *BWOOSH!!*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:31 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
In iedergeval niet voor kleding advies, maar hij heeft vast wel goeie kanten.![]()
Volgens mij is het wel spannend bij oom Vaderquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... maar zou jij als je kinderen had je kinderen bij hem laten logeren? Ik denk dat hij een slechte invloed zou hebben op jonge kinderen namelijk
En wat zou hij onder zijn jurk aanhebben?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel spannend bij oom Vader
Het is gewoon Yoda, staand op een barkrukquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:37 schreef beelz het volgende:
[..]
En wat zou hij onder zijn jurk aanhebben?
Yoda eet van 2 walletjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Het is gewoon Yoda, staand op een barkruk
Zie je... hij leert het wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Yoda eet van 2 walletjes
Wat zou de kerk daar van vinden?
Laten we weer ontopic gaan trouwens.. dit was een gothic bash topicquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:52 schreef beelz het volgende:
[..]
Laten we weer ontopic gaan trouwens.. dit was een gothic bash topic
nee ik zou ze niet bij hem laten logeren...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:31 schreef beelz het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... maar zou jij als je kinderen had je kinderen bij hem laten logeren? Ik denk dat hij een slechte invloed zou hebben op jonge kinderen namelijk
Ik bied ze soms een scheermesje aan maar dan kijken ze boos aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:01 schreef haagse_elfje het volgende:
ach gothics het liefst wil ik ze een handje helpen met dood gaan
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Mensen die ergens in geloven waar geen bewijs van is... nee dat klinkt verstandig
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:06 schreef Mr-Coffee het volgende:
Wat ze nog enger maakt, is dat ze andere mensen lastig vallen voor de fictie waar ze zelf in geloven.
Indoctrinatie heet zo iets.
Mwah, het engste vind ik dat Grrrrrrrrristenen ongelovigen zien als zondaars die allen zullen branden in de hel. Zij zijn er van overtuigd dat hen taak op deze aarde evangelisatie is. Zij lopen dus op straat en zien geen mensen maar zondaars.... Potentieeltjes voor het geloof. Dat is pas eng... Niet meer voorbij je eigen gedachten kunnen komen en geloven dat alles wat om je heen gebeurt het werk van de duivel is. Waarom denk je dat die lui altijd zo bij elkaar klieken in gemeenschappen...?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:06 schreef Mr-Coffee het volgende:
Wat ze nog enger maakt, is dat ze andere mensen lastig vallen voor de fictie waar ze zelf in geloven.
Indoctrinatie heet zo iets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |