over Gothics lijkt mequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:56 schreef Robbie1979 het volgende:
En waar klaagt u over?
Dat was idd niet erg duidelijk in de op, maar ik doelde meer op de bekrompenheid van Christelijke scholen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:56 schreef Robbie1979 het volgende:
En waar klaagt u over?
Kunt u specifieker zijn welk christelijk geloof?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:59 schreef White_Wolf het volgende:
[..]
Dat was idd niet erg duidelijk in de op, maar ik doelde meer op de bekrompenheid van Christelijke scholen.![]()
Alle christenen zijn engquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Kunt u specifieker zijn welk christelijk geloof?
Dat klopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef stijgende_ster het volgende:
Is dat nou een quote uit de Bijbel in je onderschrift?
Mensen die ergens in geloven waar geen bewijs van is... nee dat klinkt verstandigquote:
Schitterend was die ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Volgens die directeur zegt kleur al heel veel, als iemand in het zwart loppt kan je je kinderen daar maar beter uit de buurt houden!![]()
Dat laatste kan ik me in vinden... als ik kinderen zou hebben dan zou ik ook niet willen dat ze zich in de zwarte burqa van Fatima verstoppenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:02 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Compleet van de pot gerukt en totaal wereldvreemd en naïef!
Volgens die directeur zegt kleur al heel veel, als iemand in het zwart loppt kan je je kinderen daar maar beter uit de buurt houden!![]()
Relaxed, levensgenieters, positief denkend... wat eigenlijk welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:11 schreef Revelation het volgende:
Gothics zijn echt wreed, vet en wat eigenlijk niet!![]()
Je hebt een behoorlijke visie voor iemand uit Zwolle...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Relaxed, levensgenieters, positief denkend... wat eigenlijk wel
Sommigen zijn alleen unieker dan anderenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:17 schreef haagse_elfje het volgende:
ieder mens is uniek........yeah right
Daarbij komt ook nog eens dat ik ballen heb zo groot als kokosnoten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:17 schreef Robbie1979 het volgende:
[..]
Je hebt een behoorlijke visie voor iemand uit Zwolle...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |