Saaie verhaalijnquote:
En jij ook rot eens op naar je weblog ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:47 schreef Nano het volgende:
Nee, Wik Jongsma heeft zijn tijd overduidelijk gehad..
Hij schrok wel toen ze haar shirt uitdeed. Vage gast.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:33 schreef DaMart het volgende:
Dennis keek Charlie echt aan met zo'n blik van 'hoe moest ik ook alweer neuken'
ik heb nog ergens een interview van Isa Hoes waarin ze vertelt dat ze samen met Frederique Huydts de eerste weken echt gillend weg wilde rennen daar omdat elke scene die ze vreselijk verkloot hadden gewoon als perfect werd bestempeld:)quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:31 schreef babette21 het volgende:
Nou hij was leuk hoor, al die jonge koppies
Frederique hoorde duidelijk bij te betere acteurs v/d eerste lichting!
en zo te zien was deze Helmink beter te behappen dan die andere
laatste scene was bonusmateriaal!?
morgen weer Ludo, Janine en natuurlijk Hanniequote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat een ongelooflijke slechte saaie zouteloze aflevering!
Karin van der Meer, ex-scenarioschrijfster van o.a. GTST, heeft geloof ik moeite om haar verleden los te laten.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:25 schreef Iwan1976 het volgende:
Stukje uit de beschrijving van aflevering 3 van de nieuwe advocatenserie 'Keyzer & De Boer Advocaten':
[..]
Karin van der Meer, ex-scenarioschrijfster van o.a. GTST, heeft geloof ik moeite om haar verleden los te laten.
ze zijn goed bezig met het terughalen van oude personages, hoewel Hannie natuurlijk wel een in de marge personage was. Beetje GTST geschiedenis oprakelen kan nooit kwaad.quote:
Ja, zo heet Hannie,quote:
Ik kan morgen helaas niet kijkenquote:morgen weer Ludo, Janine en natuurlijk Hannie
Ja weet ikquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:14 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hoezo Mijnheer Harmsen allochtoonNee hoor !!
Wat een beroerde keuze's.... Helen en Rik, wie zit dáár nou op te wachten?!quote:Er gingen al maandenlang geruchten over de terugkomst van Bruni Heinke [...] De makers van GTST zijn echter op zoek naar nog meer oude acteurs die terug willen keren in de populaire soapserie. De namen van onder andere Casper van Bohemen en Ferri Somogyi zijn daarbij genoemd.
.... die vervolgens de show stalen! Helmink kreeg het voor elkaar om irritant te zijn in de meest stoere verhaaltjes. Het is niet voor niks dat een Koen Heeze of Alice de Boer de kijkers meekregen: wie wilde Helmink nou níet dood???quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:33 schreef Wup het volgende:
[q]het enige leuke aan dat karakter was dat er altijd doorgedraaide idioten met moordplannen op haar afgestuurd werden.
viel helemaal niet op hoorquote:maar ik kon de verleiding niet weerstaan er een klein Lindaatje in te proppen:)
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:09 schreef K.V. het volgende:
Ik dacht even dat oom Harmsen zei: ik woon al 35 jaar in dit land.
Oom Harmsen de allochtoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |