Dat interesseert mij nou werkelijk helemaal niks mên.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zo bijzonder zijn deze auto's toch niet ik kom deze bijna dagelijks tegen.
Ik heb hem wel op 1600x1200. Wilde nog een foto maken van de voorkant alleen de eigenaar kwam er net aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef Gabry het volgende:
[..]
Heb je nog een foto van die Chrysler 300C?
Ik ben namelijk erg benieuwd hoe geil die is in het echt![]()
Sehr schadequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat interesseert mij nou werkelijk helemaal niks mên.
[..]
Ik heb hem wel op 1600x1200. Wilde nog een foto maken van de voorkant alleen de eigenaar kwam er net aan.
Best wel. Eigenaar was ook zo'n kakkertje om te zien maar goed, dat maakt niet uit. De SLR was trouwens wel erg vet om te zien, ik stapte net de bus in toen hij voorbij reed.quote:
Ik heb gister samen met mn moeder me kapot gelachen om een of andere seksscene op BNN.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef Boeman het volgende:
wie heeft er gister BNN gekeken met Philemon?![]()
Dat zei je al.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef B_BOY het volgende:
-verhaal-
zo bijzonder zijn deze auto's toch niet ik kom deze bijna dagelijks tegen.
samen met je moederquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:30 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik heb gister samen met mn moeder me kapot gelachen om een of andere seksscene op BNN.
Hit me! Hit me!![]()
Mijn moeder lag in bed tv te kijken, en ik ff ook meegekeken en toen kwam die scene. Maar echt, te droog gewoon. "De knop ging om".quote:
Sorry, maar die fout is gewoon té ergquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:34 schreef Eix het volgende:
[..]
Mijn moeder lachg in bed tv te kijken, en ik ff ook meegekeken en toen kwam die scene. Maar echt, te droog gewoon. "De knop ging om".![]()
Ik ben moe ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sorry, maar die fout is gewoon té erg![]()
Heb het niet gezien![]()
ja diequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:34 schreef stFz het volgende:
Try b4 you die? Die was idd best grappig:D:D:D:d;d;DD
Heb ik dus nooit, maar dan ook echt, Noooooit last vanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:41 schreef Gabry het volgende:
Ik ga ff, mn computer crashte net weer
en ik ben bang dat ik snel ff backups moet maken
voordat m'n hardeschijf helemaal kapot gaat
Beterschapquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:45 schreef Boeman het volgende:
maar ik ga weg, ben dan wel erg door mn enkel gezakt afgelopen zaterdag (basketball ja) toch moet ik naar trainen, ff kijken jeweetwel. ook al ben ik gewoon gehandicapt nu
dus daagg![]()
Mijne ook iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ik dus nooit, maar dan ook echt, Noooooit last van![]()
Mijn pc loopt al tijden als een zonnetje
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:47 schreef k-Rin het volgende:
'Noem 3 voorwerpen die cilindervormig zijn.'
'Een blikje cola, een blikje sinas en een blikje 7-up.'
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:47 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Jij zette te weinig smilies neer.
Alles is goed. Met jou?
Dat was weer iets te veel van het goedequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:49 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Achtelijk gedoe
Ook hoor, nog wat leuks gedaan vandaag?
![]()
Veeleisende vrouwenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:51 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Dat was weer iets te veel van het goede.
Ik ben naar school geweest. Was wel gezellig. En verder maak ik een werkstuk over een opera
.
Wat?!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Veeleisende vrouwen![]()
Een opera?hoezo dat onderwerp?
Wil je een smilieconcert, zijn het er weer te veelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:54 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Wat?!
Je moet in 2 jaar tijd voor CKV een keer naar de opera. En daar was ik op 10 september geweest, naar 'Das Rheingold'. Saai gedoe, maar ik moet er nu eens een verslag over gaan maken.
CKVquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:54 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Wat?!
Je moet in 2 jaar tijd voor CKV een keer naar de opera. En daar was ik op 10 september geweest, naar 'Das Rheingold'. Saai gedoe, maar ik moet er nu eens een verslag over gaan maken.
Ik moet ook nog voor de herfstvakantie een verslag gaan schrijven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:54 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Wat?!
Ja okee. Sorry danquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:56 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Wil je een smilieconcert, zijn het er weer te veel
Hehe, opera als in zang enzo? wij moesten gewoon naar de film enzo![]()
Ik moet ook nog een verslag over Barcelona maken, over schilderijen van Picasso, Dali, over 5 gebouwen een architectuuropdracht en een algemeen verslagquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:58 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik moet ook nog voor de herfstvakantie een verslag gaan schrijven.
maar aangezien ik meedoe aan die uitwisseling met Finland ga ik Dinsdag naar Amsterdam dus dan doe ik daar wel snel een verslagje van maken. Dan kan het woensdagavond de mail op en heeft hij het toch nog op tijd.
Geen probleemquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:58 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja okee. Sorry dan.
Moet je hier maar is kijken, en dan de video van Rheingoldhttp://www.derringdesnibelungen.nl/
Allemaal in rare pakjes en decorstukken die onwijs gaaf bewogen en vuureffecten! Dus het was niet een heel saaie opera en hij duurde 'maar' 2,5 uur, wat kort is voor een opera
Kheb serieus meelij met jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een verslag over Barcelona maken, over schilderijen van Picasso, Dali, over 5 gebouwen een architectuuropdracht en een algemeen verslag'.
ter over clocked?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:02 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Geen probleem
Zal ik doen![]()
Btw, ik pimpte net dat me pc zo lekker liep, kreeg ik net een spontane reboot
Neuj, temps zijn ook normaal, maar ik denk dat me voeding een beetje te kort schietquote:
Wat moet dat saai zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een verslag over Barcelona maken, over schilderijen van Picasso, Dali, over 5 gebouwen een architectuuropdracht en een algemeen verslag'.
waar gaat het over?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:04 schreef IFASS het volgende:
Anyway.. net 2 hoofdstukken wiskunde geleerd, nog acht te gaan voor de toetsweek
welk voltage krijgt je vcore?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:05 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Neuj, temps zijn ook normaal, maar ik denk dat me voeding een beetje te kort schiet
draait 2500@3200+, al 2 jaar stabiel
zet die anders eens iets hoger. daar kan het ook aan liggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:08 schreef Fwnk het volgende:
[..]
dubbele vraag ;x
maar iets van 1,6volt ofzo
Lol hij draait al 2 jaar stabiel, met anderhalf jaar nonstop RC5 aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:08 schreef B_BOY het volgende:
[..]
zet die anders eens iets hoger. daar kan het ook aan liggen.
quote:
das erg raar. misschien moet je een nieuwe kopen:Pquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:10 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Lol hij draait al 2 jaar stabiel, met anderhalf jaar nonstop RC5 aan
Ik draai al 2,5 jaar met waterkoelingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:12 schreef B_BOY het volgende:
[..]
das erg raar. misschien moet je een nieuwe kopen:P
mijne trouwes 2.4 @ 3.0 maar moet ff case-fan gaan monteren dan kan ik nog wel hoger.
Had de mijne overgeclockt van 2.0 naar 2.7, daar had ie geen zin meer aan.quote:
Ik nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:10 schreef Fwnk het volgende:
Ik zou eigenlijk best eens naar een opera willen
Lid van de DPC?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:24 schreef Fwnk het volgende:
Je krijgt gewoon een 3200+ (in mijn geval) die op 2500+ loopt
en hij doet het al 2 jaar
Goed voor je culturele ontwikkelingquote:
Naar de bioscoop gaan is ook culturele ontwikkelingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:28 schreef IFASS het volgende:
[..]
Goed voor je culturele ontwikkeling![]()
Maar van mij hoeft het absoluut niet, baggerzooi![]()
Ben een maand terug al geweest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:28 schreef IFASS het volgende:
[..]
Goed voor je culturele ontwikkeling![]()
Maar van mij hoeft het absoluut niet, baggerzooi![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Naar de bioscoop gaan is ook culturele ontwikkeling![]()
beter dan een opera
CKVquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
CKV![]()
![]()
![]()
Tegen mijn zin naar een balletvoorstelling en een jazz
concert geweest.
En daarna van die achterlijke verslagen schrijven![]()
Ja maar, ja maar.. Bij ons moet je ook je toegangsbewijs in het verslag plakken, en zelf foto's maken als dat mogelijk isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:34 schreef brainster het volgende:
[..]
CKV![]()
Tegen mijn zin in op scholieren.com verslagen gehaald, van ex-klasgenoten, of op een andere manier.
van de 10 verslagen heb ik er 1 zelf gemaakt
Mijn docente was niet zo strengquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:36 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.. Bij ons moet je ook je toegangsbewijs in het verslag plakken, en zelf foto's maken als dat mogelijk is.
De gene die bij ons alles van internet hadden geplukt moesten aan het eind van het jaar een extra opdracht maken met een verslag van 15 pagina's.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:34 schreef brainster het volgende:
[..]
CKV![]()
Tegen mijn zin in op scholieren.com verslagen gehaald, van ex-klasgenoten, of op een andere manier.
van de 10 verslagen heb ik er 1 zelf gemaakt
Check maar eens een lading vrouwelijke gastenboeken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:34 schreef Fwnk het volgende:
ulreazj denkt dat ik elk lekker wijf van fok ken
En dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:37 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Check maar eens een lading vrouwelijke gastenboeken.![]()
![]()
Bij ons waren folders genoeg. 1 persoon die het WEL leuk vond, nam een lading mee voor de hele klas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:36 schreef k-Rin het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.. Bij ons moet je ook je toegangsbewijs in het verslag plakken, en zelf foto's maken als dat mogelijk is.
is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:34 schreef Fwnk het volgende:
ulreazj denkt dat ik elk lekker wijf van fok ken
Wij moesten er ook kaartjes bij plakkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:39 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Bij ons waren folders genoeg. 1 persoon die het WEL leuk vond, nam een lading mee voor de hele klas.![]()
![]()
Dusquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:37 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Check maar eens een lading vrouwelijke gastenboeken.![]()
![]()
Eenschquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Naar de bioscoop gaan is ook culturele ontwikkeling![]()
beter dan een opera
ey you ken ik niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:43 schreef snopprinses het volgende:
blub..verveling again
Zijn de oreo's al op?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:43 schreef snopprinses het volgende:
blub..verveling again
Ik eet ze wel opquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:46 schreef snopprinses het volgende:
dankuwel
en ik heb nog steeds 2 pakjes over!
heb er eigelijk geen zin meer in
hij staat aan jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:50 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
He snopprinses, ben nu met je aan het msnen.![]()
Heeft zij msnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:50 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik ken haar ook niet, ik heb 2x in haar fotoboek gekeken en zie haar naam soms voorbij komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:52 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja, Fwnk, die ken ik niet. Ik heb nog een leven naast Fok!![]()
je zegt niet meer veelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:53 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Weet je al wie? (Kijken of ik je interesseer.)![]()
Jett is de cybersex slet van Moquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:52 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja, Fwnk, die ken ik niet. Ik heb nog een leven naast Fok!![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:50 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Nee zij is cool. Ze praat met me.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:58 schreef brainster het volgende:
[..]
Ben jij ook een cybersexslet?
Zie de berichtjes hierboven
staat nu op bij mijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:04 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
* heeft zo'n heerlijke ik-moet-belangrijke-dingen-doen-maar-ik-zit-liever-op-Fok!-sessie
En oja, nieuwe album van Franz Ferdinand is best okay![]()
Mo is gewoon coolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:58 schreef Quatertemper het volgende:
Die mo is wel populair he?
Ik las broekjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:04 schreef snopprinses het volgende:
jah natuurlijk..zometeen ga ik meteen mn boekje aanpassen!
we zijn gewoon coolquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:06 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Jij hebt smaak![]()
Ik sta dan ook in je MSN lijst![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:08 schreef B_BOY het volgende:
is er nog iets waar het hier over gaat of niet??
Over snopprinses en mij dusquote:
dankje, maar ik hoef geen aandachtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:12 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Die zielige Imberr toch
* aandacht geeft
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:14 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Chocola? Bloemen? Negers van 2m10?
Valt het jou ook opquote:
Ik ken hetquote:
En nu foto's van de neger van 2 meter 10?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:17 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:17 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gelukkig koos ze daar niet voorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:18 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En nu foto's van de neger van 2 meter 10?
IRL?!?!?!!!!!!!!!1!11??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:18 schreef saaw het volgende:
[..]
haha
oh
ik bedoel
sowwy
ik ken hem ook irl enzo
Shit... daar kan ik (nog) niet aan tippenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:18 schreef saaw het volgende:
[..]
haha
oh
ik bedoel
sowwy
ik ken hem ook irl enzo
dude!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Lowlands in Boedapest (Hongarije)
100 euro voor een week;d;:D;:D:D:D !
Incl overnachting?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:20 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Lowlands in Boedapest (Hongarije)
100 euro voor een week;d;:D;:D:D:D !
10-16 augustus ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:21 schreef saaw het volgende:
[..]
dude!
daar wil ik heen
correctie
daar moet ik heen
wanneer precies? heb je een site ofzo?
Hou voor mij ook maar een stoeltje vrijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Incl overnachting?
Als jij de benzine betaald ga ik mee
Heb je Mo nou geneukt of niet ?quote:
Count me in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:22 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Incl overnachting?
Als jij de benzine betaald ga ik mee
dan ben ik op vakantiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:25 schreef brainster het volgende:
[..]
10-16 augustus ofzo
Zullen wij samen gaan?
Je kent het geval met Maryse natuurlijk nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:27 schreef snopprinses het volgende:
[..]
daar heb je een punt
maar ff achterkomen dan
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:28 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je kent het geval met Maryse natuurlijk niet
Maargoed
ojee?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:28 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Je kent het geval met Maryse natuurlijk niet
Maargoed
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Sziget&btnG=Google+zoeken&meta=quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:28 schreef saaw het volgende:
[..]
dan ben ik op vakantie
misschien kan het alsnog wel, moet ik ff bedenken
setlist? site? meer info!
http://www.sziget-festival.nl/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:28 schreef saaw het volgende:
[..]
dan ben ik op vakantie
misschien kan het alsnog wel, moet ik ff bedenken
setlist? site? meer info!
hmquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:31 schreef MaRySe het volgende:
Sziget 2005:
- Franz Ferdinand (UK)::D;:D;D:D:!
- Morcheeba (UK)
- The Hives (S)
- The Wailers (JAM);D::D:D:!
- Natalie Imbruglia (AUS)
- Sean Paul (Jamaica);D::D;D!
- Timo Maas
- Paul van Dyk
In 2005 was het in augustus.. Ben zelf ook nog aan 't googelen. Het is op een eiland en er staan 60 podia en je mag er gewoon tussen je tent opzettenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:21 schreef saaw het volgende:
[..]
dude!
daar wil ik heen
correctie
daar moet ik heen
wanneer precies? heb je een site ofzo?
Ja dat was in 2005quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:32 schreef saaw het volgende:
[..]
hm
franz ferdinand, the wailers, the hives, morcheeba en natalie imbruglia [wat ik nu btw luister] heb ik al gezien
dus misschien niet echt de moeite waard om er helemaal heen te rijden
oooh okequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja dat was in 2005Er waren toen 1000 acts dit waren de gene die ik dan kende
Laten we maar zeggen dat het niet mijn ding is.quote:
Lijkt me wel leuk, tis in 2006 neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:31 schreef MaRySe het volgende:
Sziget 2005:
- Franz Ferdinand (UK)::D;:D;D:D:!
- Morcheeba (UK)
- The Hives (S)
- The Wailers (JAM);D::D:D:!
- Natalie Imbruglia (AUS)
- Sean Paul (Jamaica);D::D;D!
- Timo Maas
- Paul van Dyk
Ik heb S1 maar gedownload omdat iedereen er altijd zo lovend over is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:41 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Laten we maar zeggen dat het niet mijn ding is.
Uhuh, tis wel een eind rijden maar met een paar pub-lui lijkt het me wel leukquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:45 schreef MaRySe het volgende:
Ja ik ga met de auto met vriendinnen geloof ik
Nja zie ik dan wel maar is wel phat!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:45 schreef MaRySe het volgende:
Ja ik ga met de auto met vriendinnen geloof ik
Nja zie ik dan wel maar is wel phat!
Ja hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:34 schreef DaMook het volgende:
Is het een beetje gezellig hier ?
-3 dubbelpostquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:46 schreef brainster het volgende:
[..]
Ik wil ook mee met jou en je vriendinnen
Owquote:
Goedquote:
Mooi...Al een date met een ander iemand geregeld?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
GoedAlleen een hoop dingen aan men kop
Maar grotendeels goed
Tot pinkpop dan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:58 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga dit jaar op de festivaltoer!
Omg !
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:58 schreef MaRySe het volgende:
Ik ga dit jaar op de festivaltoer!
Omg !
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:02 schreef B_BOY het volgende:
ik heb ff een nieuwe ventilator aangesloten![]()
Nope helaas nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:57 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Mooi...Al een date met een ander iemand geregeld?
Op luchtkoelingquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:06 schreef B_BOY het volgende:
en die fan doet zijn werk goed
van 37 graden niet stressed
naar 26 graden![]()
Parkpop Rietpop (in emmen) pinkpopquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Lowlands, Sziget en de rest moet ik nog bedenken
mag ik antwoord voor haar geven?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:07 schreef brainster het volgende:
Maryse, mag ik met je mee naar Sziget?
Hoezo datquote:
Surequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:07 schreef brainster het volgende:
Maryse, mag ik met je mee naar Sziget?
Pinkpop!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:06 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Lowlands, Sziget en de rest moet ik nog bedenken
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:09 schreef brainster het volgende:
[..]
Inderdaad, je mag geen antwoord voor haar geven
quote:
Niet? Nou ja, ik hoop volgend jaar eens wat meer in die richting te doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:09 schreef MaRySe het volgende:
Ik hou niet zo van dat dance/trance/hardcore blabla
Zo ben ik helemaal nooit geweest manquote:
luchtkoeling doet het wel goed hoor. en nee temp sensors zijn ook goed maarja een goede fan doet heel wat werk voor je hoor:Dquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:07 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Op luchtkoeling
Je tempsensor doet het niet goed, tenzij je AMD 64 C&C hebt
Oh, okay.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zo ben ik helemaal nooit geweest manIk heb weleens voor 1 avondje
Maar echte relaties amper hoor
Als je proc 26 graden is zou je wel een supereffectieve fan hebben want zelfs mijn wc doet 29 idle.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
luchtkoeling doet het wel goed hoor. en nee temp sensors zijn ook goed maarja een goede fan doet heel wat werk voor je hoor:D
Hovercraftquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:15 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Als je proc 26 graden is zou je wel een supereffectieve fan hebben want zelfs mijn wc doet 29 idle.
En dan heb ik 5x 12 cm in me case.
Was het maar zoquote:
Duh.quote:
dan wil ik ook mee!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:11 schreef brainster het volgende:
[..]
Jij mag van mij mee naar Londen hoor... maar dan moet je wel maandag om half 8 bij mij zijn
zou ik ook doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:24 schreef snopprinses het volgende:
[..]
nah, die eer schuif ik door naar iemand anders
OF gewoon degene die de last post heeftquote:
Lijkt me een planquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:24 schreef brainster het volgende:
Ik doe de volgende wel
Alweer een nieuwe slet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:25 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Lijkt me een plan
TT:
Een nieuw sletje voor Fwnk?(zie de vorige TT ;x )
Ich bin es eensch oder etwasquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
OF gewoon degene die de last post heeft
Ja ik zoek eentje met borsten V2.0quote:
PUBSC #282: Puberen in Londonquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:28 schreef brainster het volgende:
[..]
Duitser
Ik heb hem al klaarstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |