quote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef tijntjethf het volgende:
Raad het plaatje:
sukkel doe nie zo moeilijk om 1 typ foutjequote:
Mafketel.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:05 schreef tijntjethf het volgende:
dat is het hem nou juist.. jullie mogen gaan raden welk plaatje ik er neer ga zetten
het is toch niet voor niks raad het plaatje, anders zou het wel raad de locatie van het plaatje zijn![]()
Het is daar heerlijk geregeld!quote:Op donderdag 10 november 2005 17:58 schreef tijntjethf het volgende:
[..]
het ICT-college is behoorlijk wat mis meelekker geregeld allemaal enzo..
![]()
Als je in Geesteren woont ben je idd niks gewend EN kun je niet rekenen. In Almelo wonen ong. 5000 turken(van totaal 72.000 inwoners) , in Ankara 3,5 miljoen.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:11 schreef tuut84 het volgende:
almelo moeten ze NU platgooien. ankara is d'r niks bij
Fans van Sweex zekerquote:Op donderdag 17 november 2005 19:23 schreef VjenneKloetn het volgende:
Bij verkoophal computer hebben ze wel fans......
52°21'19.42"N 6°39'44.09"Equote:Op donderdag 17 november 2005 23:46 schreef pcinfo het volgende:
Maar goed, raad het plaatje.. hij is te makkelijk gewoon maarja, for what it's worth![]()
ik weet ze, ik weet zequote:Op donderdag 17 november 2005 23:46 schreef pcinfo het volgende:
[..]
Het is daar heerlijk geregeld!zeggen ze dat je vrij bent, en dan wordt je opgebeld met de vraag waar je bent, dat soort grappen
![]()
Maar goed, raad het plaatje.. hij is te makkelijk gewoon maarja, for what it's worth![]()
[afbeelding]
deze is 'iets' moelijker![]()
[afbeelding]
plakken in google earthquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |