Dixonsquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:59 schreef space-kees het volgende:
waar te koop? voor die ¤99 (kijkschop zeker)
Zat ook al te rekenen vond het wel erg kleinquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:05 schreef tsjsieb het volgende:
Een ipod nano is 8,9 x 4,1 x 0,69 cm en dat is 89 x 41 x 6,9 mm, geen 69 mm dik, maar 6,9 mm dik
Iets dikker als de helft van de dikte vandit telefoontje dus.
Jaquote:
whaha loserquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:24 schreef Geqxon het volgende:
Helaas is zijn broertje oer en oer lelijk
Ik vind het wel vet dat hij zelfs dat "melkglas" effect heeft, net als een iPod. Dit gaat zeker mijn volgende telefoon worden!
diep van binnen ben je een apple fanboyquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:30 schreef Geqxon het volgende:
Ik koop een telefoon voor het design ja, is daar wat mis mee?
Luister: Er is niks mis met OSX, iPod, iriver, Linux, Windows of wat dan ook. Als een iBook het beste bij je past qua wensen en eisen dan neem je dat. Wil je perse gamen, dan neem je een X86 pc met Windows XP.
En wil je een simpele telefoon, die uberdun is en er goed uitziet, dan neem je deze
Ik koop een telefoon ook om het design, want bellen en smsen (de dingen waar je dat ding voor koopt) kunnen ze toch allemaal wel. Al die camera's, 50-cent-beltonen en andere bling bling shit hoef ik niet per se. Ik heb liever een mooie telefoon met weinig functies, dan een lelijk ding waar je zelfs koffie mee kunt zetten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef iDex het volgende:
[..]
whaha losereerst zeggen dat iedereen een mac alleen voor het design koopt en nu ben je zelf van plan om daaraan mee te doen
![]()
ik vind hem zelf ook wel mooiik ga hem ook wel aanschaffen denk ik.
ik had het meer over geqxon die een beetje een hekel heeft aan apple fanboys die een apple kopen voor het designquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:31 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik koop een telefoon ook om het design, want bellen en smsen (de dingen waar je dat ding voor koopt) kunnen ze toch allemaal wel. Al die camera's, 50-cent-beltonen en andere bling bling shit hoef ik niet per se. Ik heb liever een mooie telefoon met weinig functies, dan een lelijk ding waar je zelfs koffie mee kunt zetten.
...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:32 schreef EvilWasp het volgende:
Al ergens te koop i.c.m abbo?
sommige toestellen komen niet allemaal in een abbo versie. ik denk dat deze alleen prepayd blijftquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |