Ze zegt net: "er hangt een bordje op m'n hoofd, Pak me en ga dan vreemd"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geniet echt van Tan, die loopt zo vrij rond
Een individuele sport heeft vooral met spanning te maken. Je doet gewoon je ding en dat is het. Maar als jij een penalty moet nemen en daarmee je team naar winst of verlies kunt helpen is het wel even een ander verhaal. Sommigen onderschatten dat hier denk ik. Seedorf schiet in zijn vrije tijd ook echt iedere strafschop erin. Van Basten ook.. en ga zo maar door. Onder druk is het toch heel wat anders en de vraag is of Menno daartegen bestand is. Ik hoop het voor hem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:27 schreef BlackSunday het volgende:
[..]
Das waar, maar ik doelde meer op het feit of hij de druk aan zou kunnen...
Dat heeft Peter2000 ook gezien, daar geniet ie zo van, zo lekker vrijquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:28 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ze zegt net: "er hangt een bordje op m'n hoofd, Pak me en ga dan vreemd"![]()
Ik bedoelde vrij in de vorm van spontaan/ lekker meedoen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:30 schreef Pinball het volgende:
Dat heeft Peter2000 ook gezien, daar geniet ie zo van, zo lekker vrij![]()
Dat vond ik nou van jou ook alquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:32 schreef Peter6000 het volgende:
Ik bedoelde vrij in de vorm van spontaan/ lekker meedoen.
En geniet van het verschil met een paar weken geleden
haha, wat kunnen jullie toch lekker vals zijn hier:)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:37 schreef Pinball het volgende:
Dat vond ik nou van jou ook al![]()
Dus speciaal voor jou:
[afbeelding]
Bij mij ook niet, iemand gaf als antwoord dat je dan de xs4all streams erin moet zetten... Maar hoe ??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:37 schreef Marrije het volgende:
Is hier ook iemand die de streams kijkt via de BB5 viewer? Bij mij laadt ie de streams namelijk niet.
shit, maak ik ook eens een plaatje.......................quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik moet echt 5x kijken voordat ik doorhad wat er te zien is op het plaatje
Hoe ze d'r ogen ook de hele tijd beweegt tijdens het observeren, verder zit ze doodstil.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat vond ik nou van jou ook al![]()
Dus speciaal voor jou:
[afbeelding]
Streamer doet het ook niet bij mij...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:37 schreef Marrije het volgende:
Is hier ook iemand die de streams kijkt via de BB5 viewer? Bij mij laadt ie de streams namelijk niet.
Was goed bedoeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:38 schreef Wup het volgende:
haha, wat kunnen jullie toch lekker vals zijn hier:)
ik ben het wel met peter eens, ze heeft een paar goede dagen gehad
Opdracht van Hummiequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Pinball het volgende:
Maar sinds ze de weekopdracht heeft verneukt en ze weer rookt heeft ze inderdaad een wat beter humeur.
ik vind het juist leuk hoor dat soort humorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:43 schreef Pinball het volgende:
Was goed bedoeld![]()
Maar sinds ze de weekopdracht heeft verneukt en ze weer rookt heeft ze inderdaad een wat beter humeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |