quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:03 schreef thefunny het volgende:
Dat gebeurt inderdaad vaak zat, het is voor je baas ook fiscaal aantrekkelijk om een lening aan je te geven. Neem contact op met de vertrouwenspersoon van het bedrijf en vraag een lening aan.
En trouwens.....(ik moet het even zeggen) verkapt-mijn-vriend-topic
Waarom..?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:08 schreef Tarak het volgende:
Lijkt me vrij slecht voor je carrière.
Sommige bedrijven hebben inderdaad een "Sociaal Fonds" waar je onder voorafgestelde voorwaarden een x-bedrag renteloos kan lenen. Het is niet "normaal" zoals dat door anderen beweerd wordt, het is je laatste kans.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:03 schreef Omkron het volgende:
Sommige grote bedrijven hebben een personeelsfonds.. waaruit renteloos kan worden geleend in noodsituaties.. bv. de aandelen lease constructies zijn veel mensen bijna failliet gegaan. zo'n fonds is dan een welkome tussen oplossing.
Waarom moet je je baas lastig vallen met jouw privéproblemen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:14 schreef Omkron het volgende:
[..]
Waarom..?
1. ten eerste weet je niet wat de reden is..
2. misschien kan het de vertrouwensband wel sterker maken..
Als je jouw baas een droplul vindt, dan zou ik het toch maar voor je houden.quote:3. eerlijkheid wordt gewaardeerd.
Goed idee inderdaad! Maar de meeste andere banken zijn een stuk goedkoper!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:23 schreef Omkron het volgende:
Ok. Tarak.. Bel jij de Becam dan maar op als je in een dergelijke situatie zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |