abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 16:55:03 #1
42106 Grrrlllpower
www.blikopener.tk
pi_31178957
Heeft iemand ervaring met het lenen van geld bij je baas.

Een vriend van me zit met geldproblemen en via via hoorde ik dat het gewoon is om bij je baas geld te lenen, maar ik heb er nog nooit van gehoord. Gebeurt het echt en is het wel slim om te doen?
Zonder creativiteit is nog nooit iemand groot geweest in zijn vak!
pi_31179135
Dat heet een voorschot op je salaris vragen en nee, vlgs mij is dat helemaal niet zo gewoon
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:02:56 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_31179147
Nee, das niet slim.
Als je in geldproblemen zit los je dat niet op door geld te gaan lenen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_31179150
Sommige grote bedrijven hebben een personeelsfonds.. waaruit renteloos kan worden geleend in noodsituaties.. bv. de aandelen lease constructies zijn veel mensen bijna failliet gegaan. zo'n fonds is dan een welkome tussen oplossing.
pi_31179155
Dat gebeurt inderdaad vaak zat, het is voor je baas ook fiscaal aantrekkelijk om een lening aan je te geven. Neem contact op met de vertrouwenspersoon van het bedrijf en vraag een lening aan.

En trouwens.....(ik moet het even zeggen) verkapt-mijn-vriend-topic
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:08:31 #6
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_31179311
Lijkt me vrij slecht voor je carrière.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:11:42 #7
42106 Grrrlllpower
www.blikopener.tk
pi_31179404
het is écht voor een vriend....
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:03 schreef thefunny het volgende:
Dat gebeurt inderdaad vaak zat, het is voor je baas ook fiscaal aantrekkelijk om een lening aan je te geven. Neem contact op met de vertrouwenspersoon van het bedrijf en vraag een lening aan.

En trouwens.....(ik moet het even zeggen) verkapt-mijn-vriend-topic
Zonder creativiteit is nog nooit iemand groot geweest in zijn vak!
pi_31179502
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:08 schreef Tarak het volgende:
Lijkt me vrij slecht voor je carrière.
Waarom..?

1. ten eerste weet je niet wat de reden is..
2. misschien kan het de vertrouwensband wel sterker maken..
3. eerlijkheid wordt gewaardeerd.
pi_31179966
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:03 schreef Omkron het volgende:
Sommige grote bedrijven hebben een personeelsfonds.. waaruit renteloos kan worden geleend in noodsituaties.. bv. de aandelen lease constructies zijn veel mensen bijna failliet gegaan. zo'n fonds is dan een welkome tussen oplossing.
Sommige bedrijven hebben inderdaad een "Sociaal Fonds" waar je onder voorafgestelde voorwaarden een x-bedrag renteloos kan lenen. Het is niet "normaal" zoals dat door anderen beweerd wordt, het is je laatste kans.
intuition will take you further than logics will ever do
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 17:50:15 #10
94405 Tarak
pi_31180366
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:14 schreef Omkron het volgende:

[..]

Waarom..?

1. ten eerste weet je niet wat de reden is..
2. misschien kan het de vertrouwensband wel sterker maken..
Waarom moet je je baas lastig vallen met jouw privéproblemen?
Je wordt betaald voor het zo goed mogelijk uitvoeren van een bepaald takenpakket, je privéproblemen houd je maar zoveel mogelijk thuis.
quote:
3. eerlijkheid wordt gewaardeerd.
Als je jouw baas een droplul vindt, dan zou ik het toch maar voor je houden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Tarak op 04-10-2005 19:59:18 ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_31181233
Ok. Tarak.. Bel jij de Becam dan maar op als je in een dergelijke situatie zit.
pi_31182543
Nooit geweten dat dit kon , uiteraard wel interessant dat dit mogelijk is en waarom niet!

Ik vind als jij geld leent aan vriend wel gevaarlijk bezig bent , Ik leen geld uit met de intentie het niet terug te zien en nog erger een goede vriendschap kwijt te raken , besef je dat wel ,

Ik heb 2 goede maatjes verloren , omdat ze geld van me leende (allebei +2000 E) en vervolgens niet kunnen/konden terug betalen, gelukkig gaat de relatie weer een beetje tussen mij en hun , maar me geld is denk ik wel weg en dat legt helaas een grotere bom onder de relatie die we hadden dan mijn banksaldo , dus pas op

[ Bericht 2% gewijzigd door placebotje op 04-10-2005 19:15:39 ]
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:01:49 #13
94405 Tarak
pi_31184223
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:23 schreef Omkron het volgende:
Ok. Tarak.. Bel jij de Becam dan maar op als je in een dergelijke situatie zit.
Goed idee inderdaad! Maar de meeste andere banken zijn een stuk goedkoper!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')