Ik denk dat als ze nog een week alleen maar pindakaas en uien mochten eten, Tanja (nog) zwaar(der) gehaat zou worden in die week.. Dat kunnen ze niet veroorloven met de nominaties en de aankomende bevalling..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is Big Brother inconsequent bezig, al sinds het begin.
Nu weer met het noodrantsoen die we hadden gekregen door het roken van Tanja.
Daar is de laatste tijd weer niets van te merken, zitten ze lekker een pizza klaar te maken nu en gisteren zaten ze ook al een normale maaltijd te eten.
Overgooien? Staan die mensen dan zover uit elkaar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Het overgooien in die kamer kan ook nog wel eens lastig zijn met die kokers om
Daarom snap ik ook niet waarom iedereen hier zo op de nieuwe weekopdracht zit t wachten. Het is iedere keer nog een teleurstelling geweest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:51 schreef flugeltje het volgende:
Wie bedenkt die opdrachten eigenlijk???
Ik vind ze allemaal zo ontzettend flauw...
Klopt, zo heb ik het ook geleerd toen ik op school gymnastiek hadquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:55 schreef kwakveense het volgende:
korfbal worpen....zesje maken toch voor je de bal los laat
De ballen die ze laten vallen, mogen niet meer gebruikt worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Overgooien? Staan die mensen dan zover uit elkaar?
Mogen ze de gevallen ballen weer van de grond oppakken of gaan die van het aantal van 200 af![]()
Er is een verschil tussen een noodrantsoen en een rantsoen. Dat noodrantsoen kregen ze omdat ze de Winnie de Pooh opdracht voortijdig wilde beeindigen. BB gaf ze nog een kans door de opdracht iets te wijzigen. Consequentie haal je het niet, dan eet je een week uien, pindakaas etc. Hadden ze de opdracht gewoon volgens de eerste instructie gedaan en het niet gehaald dan zouden ze op rantsoen gezet. Dit houdt in dat BB bepaald wat de boodschappen zullen worden. Hadden ze de opdracht gehaald dat hadden de bewoners zelf de boodschappen mogen bepalen (waardoor ze alcohol en snoep ed kunnen bestellen). Met brooddeeg, tomaten, vleesbeleg, kaas en tomatenpuree kun je een aardige pizza bakken hoor!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat is Big Brother inconsequent bezig, al sinds het begin.
Nu weer met het noodrantsoen die we hadden gekregen door het roken van Tanja.
Daar is de laatste tijd weer niets van te merken, zitten ze lekker een pizza klaar te maken nu en gisteren zaten ze ook al een normale maaltijd te eten.
Als ze nu heel fanatiek gaan oefenen hebben ze dus geen gesprekken meer... Ze staan allemaal meters uit elkaar...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet waarom iedereen hier zo op de nieuwe weekopdracht zit t wachten. Het is iedere keer nog een teleurstelling geweest.
Kort maar krachtig, beter dan die langdradige van mij..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:57 schreef Aventura het volgende:
Ze hebben die pizza gemaakt van de voedingsmiddelen die uit hun rantsoen komen. Rantsoen is niet hetzelfde als het strafrantsoen met die uien en de pindakaas.
beetje triest om het dan de naam rantsoen te geven.......quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:00 schreef CGJung het volgende:
Er is een verschil tussen een noodrantsoen en een rantsoen. Dat noodrantsoen kregen ze omdat ze de Winnie de Pooh opdracht voortijdig wilde beeindigen. BB gaf ze nog een kans door de opdracht iets te wijzigen. Consequentie haal je het niet, dan eet je een week uien, pindakaas etc. Hadden ze de opdracht gewoon volgens de eerste instructie gedaan en het niet gehaald dan zouden ze op rantsoen gezet. Dit houdt in dat BB bepaald wat de boodschappen zullen worden. Hadden ze de opdracht gehaald dat hadden de bewoners zelf de boodschappen mogen bepalen (waardoor ze alcohol en snoep ed kunnen bestellen). Met brooddeeg, tomaten, vleesbeleg, kaas en tomatenpuree kun je een aardige pizza bakken hoor!!!![]()
Is dat zeker?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:59 schreef scanman01 het volgende:
De ballen die ze laten vallen, mogen niet meer gebruikt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |