niet Johannesburg doen, ik raad je echt Kaapstad aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:45 schreef King_Nothing het volgende:
Ik zelf doe de HTRO en ik hoop in Kaapstad of Johannesburg een stage te kunnen vinden.... Maar een vriendin van me doet reclame en fotografie of zoiets en die wil ook naar Zuid Afrika. Is het bijvoorbeeld mogelijk om in hetzelfde bedrijf te komen en om samen de huisvesting te regelen.
Misschien dat iemand een goed adresje voor me heeft.
In Kaapstad ben je lekkerder uitgewoond dan in Johannesburg?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:47 schreef Jett het volgende:
[..]
niet Johannesburg doen, ik raad je echt Kaapstad aan
dan niet, doe ik een keer serieus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:48 schreef crackhead het volgende:
[..]
In Kaapstad ben je lekkerder uitgewoond dan in Johannesburg?
Whehehehe. K_N opent eens een serieus topic....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:51 schreef Jett het volgende:
[..]
dan niet, doe ik een keer serieus.
ik heb duizende adresjes voor je daar, maar met dit gedrag moet je niet proberen naar zuid afrika toe te gaan
Het gaat niet om je OP, maar om de helft van de reacties.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:15 schreef King_Nothing het volgende:
Open ik een serieus topic, is het nog niet goed..... Waar zie je onzin staan als ik vragen mag Moderator... Onzin post ik wel bij "onzin" Okeee??!!!
De waarschuwing was ook niet specifiek aan jou gericht, maar aan iedereen die hier liep te kloten. En hup, nu ontopicquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:24 schreef King_Nothing het volgende:
Dan moet je kijken naar de naam die erboven staat. Ik ben King_Nothing. Die ander is Crackhead.... Alleen de avator is hetzelfde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |