15-10, Amsterdam, 20:15uquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Wanneer is die thuiswedstrijd tegen Thun ook alweer, toch niet de 18e he?
Zal trouwens wel...
Ik dacht van welquote:Op woensdag 5 oktober 2005 17:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Wanneer is die thuiswedstrijd tegen Thun ook alweer, toch niet de 18e he?
Zal trouwens wel...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit is mijn club
Mijn ideaal
Dit is de mooiste
Club van allemaal
quote:5/10/2005 - Obodai: 'vier jaar verspeeld'
(Gepost door RvN)
Voetbal International komt in de woensdaguitgave met een groot interview met de bij Ajax vertrokken Anthony Obodai. De middenvelder is van mening dat hij bij Ajax vier jaar heeft verspeeld. Hij was dan ook blij dat hij kon vertrekken. 'Ik heb vier jaar bij Ajax gespeeld en ik mis die club geen seconde. Oké, het niveau op de training is bij Ajax hoger dan bij Sparta, maar ik heb er vriendschap en respect voor teruggekregen. Dat is me veel meer waard. Ik kan bij Sparta mezelf zijn.'
quote:Ajax komt langzaam uit blessurezorgen
--------------------------------------------------------------------------------
5 oktober 2005
Ajax-trainer Danny Blind hoopt volgende week zaterdag bij de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo weer wat ruimer in zijn keuzemogelijkheden te zitten. De coach miste afgelopen zondag tegen Sparta liefst tien spelers. Negen van hen ontbraken door een blessure en Olaf Lindenbergh zat de laatste wedstrijd van een schorsing uit.
Angelos Charisteas (lichte hersenschudding), Julien Escudé (virusinfectie), Wesley Sneijder (hamstring), Hatem Trabelsi (knie) en Tomás Galásek (enkel) zullen normaal gesproken tegen Heracles inzetbaar zijn, zo meldt Voetbal International. Doelman Maarten Stekelenburg, die herstel van een schouderblessure, heeft inmiddels de status van medisch fit bereikt.
"Maar dat is wat anders dan wedstrijdfit, dus het blijft afwachten of hij beschikbaar is tegen Heracles", oordeelt clubarts Edwin Goedhart. "Wat Mauro Rosales (liesblessure red.) betreft moet ik ook nog een slag om de arm houden. Ik verwacht dat hij volgende week de looptraining zal hervatten."
Aanvaller Nicolae Mitea, die op het Amsterdam Tournament de voorste kruisband in zijn rechterknie afscheurde, zal volgens Goedhart normaal gesproken dit seizoen niet meer in actie komen. "Misschien dat hij een paar wedstrijdjes kan spelen, maar dat is nu, zes weken na de operatie, nog niet te zeggen." Verdediger Maxwell, die eerder een kruisbandblessure opliep, is eveneens nog niet inzetbaar.
Lees het hele artikel maar. Daar legt hij het wel goed uit, het klopt wel wat hij zegt volgens mij.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:59 schreef PaRaR het volgende:
Dus Zlatan geeft ook een beetje af op zijn vorige werkgever ... waar hij zijn topblub aan te danken heeft ... tja :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |