Als je zegt dat Lieske lelijk is... is er wat mis met je... serieus!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:49 schreef n00cL30n het volgende:
Kom op... daar ga je toch niet op stemmen.. Ze zijn allemaal om te janken zo lelijk!
Hehe dit krijg ik vaker te horen.... ik ben daar helemaal niet mee bezig... met hoe mannen eruit zien... maar goed als je het zo graag wil weten... "mooiste" man in het huis was dan wel Ralph.. de lelijkste is Rob.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:02 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
wat een onzin..je ziet toch wel of een man mooi of lelijk is![]()
Ik kan me juist prima voorstellen dat iemand haar niet mooi vindt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:53 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Als je zegt dat Lieske lelijk is... is er wat mis met je... serieus!![]()
hehe jah ik snap wel wat je bedoeld... ze heeft ook wel iets boers over zich... en haar lichaam is wat anders dan de gemiddelde vrouw (lomper)... maar toch trekt het me meer aan dan de rest... en ze heeft een mooi gezicht... laten we zeggen dat ik kwa uiterlijk wel op haar zou vallen maar kwa karakter... nou neequote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me juist prima voorstellen dat iemand haar niet mooi vindt.
Ze heeft vele gezichten, maar ze heeft absoluut iets "boers" over zich.
Kan me indenken dat iemand daar op afknapt.
Daarnaast is haar lichaam ook een beetje lomp:
[afbeelding]
Overigens vind ik haar wel een leuk smoeltje hebben.
Ze moet alleen niet te veel zéggen.
Ach ja.. smaken verschillen hè.. Ze staat dik op de eerste plaats, dus dat is genoeg tochquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:53 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Als je zegt dat Lieske lelijk is... is er wat mis met je... serieus!![]()
Lomp?? die snap ik niet helemaal. Is haar houding dan lomp, of vind je haar lichaam lomp?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 12:13 schreef Gert het volgende:
Daarnaast is haar lichaam ook een beetje lomp:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |