En waarom dan wel?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:20 schreef Stofje het volgende:
Volstrekt offtopic, maar het valt me op dat er zo ongelofelijk veel mooie vrouwen op FOK! posten. Ik vind dat niet kunnen. Ik prefereer de mindere goden.
Ik doe het altijd bij hem!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:18 schreef Tha_T het volgende:
Mijn pa delete altijd mijn pr0n van mijn bureaublad. Ook zoiets
psies, ik zet die meuk zeker niet op mijn bureaubladquote:
Dus toen heb je haar de deegklopper laten zien ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:48 schreef Vivi het volgende:
Ging ik vanochtend ff croissantjes halen (ja, zo attent ben ik nu eenmaal), heeft ze toen ik terug kwam al mijn "administratie geordend" :'.
Dat komt natuurlijk omdat je moeder die altijd al heeft willen bestellen, maar je vader zag meer in het model Dominatrixquote:Keurige stapeltjes hoor, maar waarom lag die rekening van de Pabo van het Franse Dienstmeisjes-pakje nu zo demonstratief bovenop?
en mensen die bij bol.com bestellen durven niet naar een boekenhandel? Misschien vindt Vivi bestellen handiger dan de deur uitgaan, of omdat er misschien niet eens een pabo in de buurt zit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
BTW ik snap eigenlijk niet waarom je iets laat bezorgen als je er toch blijkbaar voor uit durft te komen dat je iets van dergelijk strekking aanschaft, en dus eigenlijk net zo goed de Christine le D. kunt binnenstappen.
Deze?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:11 schreef Herald het volgende:
op de site kan ik alleen de roomservice outfit vinden
Dan zal het vast een beste puinhoop zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:48 schreef Vivi het volgende:
Ging ik vanochtend ff croissantjes halen (ja, zo attent ben ik nu eenmaal), heeft ze toen ik terug kwam al mijn "administratie geordend" :'.
Zo erg is mijn moeder dan niet, maar het betekent meestal wel dat mijn koelkast vol staat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hahahaha, moeders blijven moeders.
Ik ben 25, maar mijn moeder neemt nog steeds complete "eet-gezond"-voedselpakketten voor me mee als ze langskomt.
Verdomme... waar blijft mijn roomservice!!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 04:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze?
[afbeelding]
Wel schattig..dat roze
Die is naar het postkantoor om de rekeningen te betalenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:16 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Verdomme... waar blijft mijn roomservice!!!
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is naar het postkantoor om de rekeningen te betalen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |