Zorgverzekering betaalt het wel, waar ik premie voor betaal jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:53 schreef Fester het volgende:
Enig idee wat het kost als jij met je T-shirtje en spijkerbroek aan onderuit gaat met een gangetje van zo'n 80 km/u?
Hou ook rekening met een overlijdensverzekering van je vriendin als die meerijd, met die instelling kom je er welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:56 schreef dvdk het volgende:
[..]
Zorgverzekering betaalt het wel, waar ik premie voor betaal ja
slim.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:58 schreef HassieBassie het volgende:
Ergens lijkt het me een logische wijziging..
Maar dikke lul dat ik me eraan ga houden. T-shirt powerrr
Ja ja... waar wij dan premie voor betalen, want als jij een keer tegen het asfalt gaat met alle wonden/ziekenauto's/ziekenhuisbedden van dien tot gevolg, dan ben je heel wat meer kwijt aan kosten dan die armzalige 90 euro per maand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:56 schreef dvdk het volgende:
[..]
Owja! het bespaart de verzekering geld, die zullen gelijk een hoop minder hoeven uit te keren!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:00 schreef DoctorB het volgende:
[..]
en wat als de verzekering dezelfde regel hanteert als voor lui die knuppelzat achter het stuur zitten?
In de zin van "U krijgt geen CENT!!!"
Dat vind al altijd zo'n kul-argument en er is altijd wel iemand die er mee aankomt. Mensen die slachtoffers van de weg moeten schrapen hadden dan maar een ANDERE BAAN moeten zoeken als ze er niet tegen kunnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:59 schreef _The_General_ het volgende:
Als je hier niet aan wilt voldoen lever je toch je motor in? Of ga eens praten met iemand die zwaar gewond is geraakt na een val? Of met degene die de troep mogen wegspuiten als je schedel uit een klapt op de weg ?
Ik denk dat een gemiddeld ongeluk meer kost dan jij betaalt eigenlijk. En dat draagt bij aan de stijging van de premies. Om kort te gaan, het lijkt me een prima zaak.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:56 schreef dvdk het volgende:
[..]
je leven als je slecht bezig bentquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:53 schreef Fester het volgende:
Enig idee wat het kost als jij met je T-shirtje en spijkerbroek aan onderuit gaat met een gangetje van zo'n 80 km/u?
Totdat je een auto inhaalt waarvan de bestuurder per ongeluk naar links uitwijkt omdat hij de telefoon op probeert te nemen. Wie zijn schuld is het dan? En wie is het slachtoffer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:02 schreef dvdk het volgende:
[..]
En diegene die zwaargewond raakt had maar beter uit moeten kijken, eigen schuld dikke bult.
Ben jij niet een beetje te jong om op een motor te rijden? Alsof je het allemaal zelf in de hand hebt, of je een ongeluk krijgt of niet. Een scooter lijkt me meer iets voor jou. En daar mag je van mij part naakt op zitten (als je maar niet bij mij in de buurt woontquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:02 schreef dvdk het volgende:
[..]
Dat vind al altijd zo'n kul-argument en er is altijd wel iemand die er mee aankomt. Mensen die slachtoffers van de weg moeten schrapen hadden dan maar een ANDERE BAAN moeten zoeken als ze er niet tegen kunnen.
En diegene die zwaargewond raakt had maar beter uit moeten kijken, eigen schuld dikke bult.
De helm is toch al verplicht? Ik snap de regel op zich wel maar vind dat de overheid hierbij wel teveel in eigen hand neemt. Is toch zeker de verantwoordelijkheid van de motorrijder zelf. Als deze zo stoer is om in alleen een shirt te gaan toeren dan zelf op de blaren zitten, nog los van de (zorg)verzekering (of deze wel of niet uitkeerd).quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:01 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
We hebben ook de plicht om een gordel te dragen, dus vind ik het ook terecht dat je op de motor beschermde kleding draagt.
mensen in een cabrio kunnen niet rijden. Beter is dus om cabrio's te verbieden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:05 schreef sanger het volgende:
[..]
De helm is toch al verplicht? Ik snap de regel op zich wel maar vind dat de overheid hierbij wel teveel in eigen hand neemt. Is toch zeker de verantwoordelijkheid van de motorrijder zelf. Als deze zo stoer is om in alleen een shirt te gaan toeren dan zelf op de blaren zitten, nog los van de verzekering (of deze wel of niet betaalt).
Zometeen wordt het verplicht een helm in een cabrio te dragen bv.
Die kleding heeft dezelfde functie als de helm, dus eigenlijk is het van de gekken dat die kleding niet tegelijkertijd met de helmplicht is ingevoerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:05 schreef sanger het volgende:
[..]
De helm is toch al verplicht? Ik snap de regel op zich wel maar vind dat de overheid hierbij wel teveel in eigen hand neemt. Is toch zeker de verantwoordelijkheid van de motorrijder zelf. Als deze zo stoer is om in alleen een shirt te gaan toeren dan zelf op de blaren zitten, nog los van de verzekering (of deze wel of niet betaalt).
Die cabrio heeft een rolbeugel. (en gordels)quote:Zometeen wordt het verplicht een helm in een cabrio te dragen bv.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |