Ik nam tot voor kort de 'feiten' van Roel voor waar aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:10 schreef teamlead het volgende:
Intelligent design bestrijdt de evolutie niet Roel... wel ff verdiepen in wat je roept...
Nee, dat bedoelde ik dus juist nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De evolutie theorie bedoel je...
En die is onderuit gehaald
Jaja![]()
Oh . Door wie dan ? Een stel theologen die nergens verstand van hebben en daarom maar zeggen dat god alles intelligent gedesigned heeft wat ze niet begrijpen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:09 schreef teamlead het volgende:
Ah.. Roel is fan van Darwin..... jammer dat het grootste deel van de theorie van Darwin al onderuit gehaald is....
ehm.. check ff mijn post boven die van jouquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:13 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Oh . Door wie dan ? Een stel theologen die nergens verstand van hebben en daarom maar zeggen dat god alles intelligent gedesigned heeft wat ze niet begrijpen?
Ik dacht dat je in de Multipla woondequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Die zal zeker lekker zitten![]()
(lig zelf op de bank met de laptop op schoot, wel een knieplank eronder vanwege de warmte
)
Jij had toch mail van mij gehad?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:11 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Ja maar weet |Roel dat al?? en angezien de rest van dat gezelschap volgens mij nooit iets do9et aan algemene ontwikkeling komt roel er steeds mee weg... beetje jammer
Kben dan wel scanman niet.... maar achquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:14 schreef flugeltje het volgende:
Scanman?
Als ik nu ook screens wil cappen in welk progje kan ik deze dan het beste plakken zodat ik ze als jpeg of gif op kan slaan? (bij voorkeur een gratis programma)
Z'n theorie blijft staan echterquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik dus juist nietDe evolutie is onomstotelijk.. maar de manier waarop Darwin die beschreef is inmiddels al achterhaald door de wetenschap
Zou niet weten wat mijn voorkeur heeft: de damespraatgroep of het pseudo-wetenschappelijk college van Drs. Roel ?? Ik zou me verstoppen in de dagboekkamer, denk ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:13 schreef regenworm het volgende:
Alle dames zitten bij elkaar wat een huilbui van linda niet allemaal te weeg kan brengen
De basis wel ja.....Ben het met Roel (en nog een heleboel andere mensen) eens dat evolutie onomstotelijk vast staat, maar ik erger me een beetje aan die "ik heb de almachtige wijsheid in pacht" houding van hem, terwijl hij zijn feiten niet kentquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:15 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Z'n theorie blijft staan echter
http://www.snapfiles.com/get/screenhunter.htmlquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:14 schreef flugeltje het volgende:
Scanman?
Als ik nu ook screens wil cappen in welk progje kan ik deze dan het beste plakken zodat ik ze als jpeg of gif op kan slaan? (bij voorkeur een gratis programma)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in de Multipla woonde![]()
ja dat geloof je niet, ben je net aanh het terugmailen!!quote:
Omg wat een bullshit roep jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:10 schreef teamlead het volgende:
Intelligent design bestrijdt de evolutie niet Roel... wel ff verdiepen in wat je roept...
Ja, hij dacht dattie God was, maar daar bleek de rest van de wereld het niet mee eens te zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:18 schreef teamlead het volgende:
Ehm.. Heeft Roel een trauma m.b.t. religies opgelopen ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |