Dat doen dames van stand (eigenlijk is het standafhankelijk)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:00 schreef pu55y_camper het volgende:
Dido mag dan misschien een dame van stand zijn. Ze praat altijd met d'r bek vol vreten.
Zien jullie 'm nu wel?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Don't hotling large images....
Deze is beter: http://www.filedump.nl/
Oja tis goed dat je het zegt dan weten we tenminste weer wat we aan et doen zijn hierquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik kijk niet, lees alleen!! ben volkomen afhankelijk van de streamverslagen en de sc hier...
dus, vertelvertel, wat doen die 11 volkomen oninteresante en inactieve mensen op dit moment??
Laat dit verhaal nu waar zijn. De hele procedure moest heel snel gebeuren omdat hel nogal pijnlijk was (dûh). Naar aanleiding daarvan heeft iemand (kweenie wie) de algehele verdoving uitgevonden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:01 schreef Peter6000 het volgende:
Roel nu over een chirurg die in 7 seconden een ledemaat kon afzetten.
Hij beweert ook dat het vroeger zonder verdoving gebeurde.
Maar ja, ik denk nu bij ieder verhaal: is het waar of niet.
Menno heeft geen donorcodicil ingevuld
Roel wel: als ik word aangereden is het wel flex
Wow thas some scary shitquote:
Moj hè?quote:
Ze doen helemaal niets en lullen over een dood vogeltjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:58 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik kijk niet, lees alleen!! ben volkomen afhankelijk van de streamverslagen en de sc hier...
dus, vertelvertel, wat doen die 11 volkomen oninteresante en inactieve mensen op dit moment??
ja!!quote:
Hopen maar dat er geen storm komt anders waait haar bovenlip over haar ogen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Toch nog maar even de lieverd van BB5
[afbeelding]
Dit is ook zo'n stoelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja!!
maar ik ben echt superverwend met mn bureaustoel, heb zo'n stoel voor mensen die 8 uur of langer eik niet van hun plek af kunnen komen, alles kun je verstellen in hoogte breedte schuin zetten recht zetten oppompen...
|Maar als je deaarvoor op een eettafel stoel zat is het wel een flinke verbetering!!
Hij is wel behoorlijk gehecht aan z'n been.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Bang dat iemand ermee vandoor gaat?
[afbeelding]
Hij droomt dat hij een lekker wijf vasthoud.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Bang dat iemand ermee vandoor gaat?
[afbeelding]
Ik gebruik mijn eigen webspace van @home 50mb en zit er net aan te denken om wat nieuwe webspace te huren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Don't hotling large images....
Deze is beter: http://www.filedump.nl/
Die zal zeker lekker zittenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:01 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn nieuwe bureaustoel...![]()
![]()
[afbeelding]
Joepie!! Flugeltje is nu zo goed geinstalleerd, ik begrijp dat jij voortaal 24/24 de streamverslagen doet??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n stoel
Heb 'm van m'n werk... Is een stoel zoals we op het werk ook hebben.. Helemaal ergonomisch verantwoord.
Die heb ik ook ooit gebruikt, maar daar zit wel een download limiet aan. En kom je daar boven, wordt het afgesloten. Ben ik dus rap mee gestopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:08 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn eigen webspace van @home 50mb en zit er net aan te denken om wat nieuwe webspace te huren.
Hoe zit dat precies, waarom is dit gratis(logische argwaan toch?)
Het leuke is dus dat ze vandaag ook nog ISDN aan komen leggen en dan binnenkort ook nog ADSL. Dan kan ik hier in huis voortaan draadloos werken op een laptop van het werk. Kan ik zó op het netwerk van het bedrijf... Als alles geregeld is kan ik voortaan minimaal 1 dag in de week thuiswerken. Kan ik de hele dag de streams volgen én gewoon doorwerken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:08 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Joepie!! Flugeltje is nu zo goed geinstalleerd, ik begrijp dat jij voortaal 24/24 de streamverslagen doet??toppie!!
![]()
De evolutie theorie bedoel je...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:09 schreef teamlead het volgende:
Ah.. Roel is fan van Darwin..... jammer dat het grootste deel van de theorie van Darwin al onderuit gehaald is....
Ja maar weet |Roel dat al?? en angezien de rest van dat gezelschap volgens mij nooit iets do9et aan algemene ontwikkeling komt roel er steeds mee weg... beetje jammerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:09 schreef teamlead het volgende:
Ah.. Roel is fan van Darwin..... jammer dat het grootste deel van de theorie van Darwin al onderuit gehaald is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |