Nog even en ik ben keislimquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Flugeltje nieuwe stoel, flugeltke maakt screencaps... jij bent wel goed bezig he??![]()
Je kan het gewoon downloaden dus er is niets illigaals aan hoor maar spammen mag niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:36 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Psst Kribbet, dat mag je niet aanbieden.....
Maar ze zullen het je vast vergeven aangezien je nog nieuw bent enzo
Je kunt ook hier kijken http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jammere is overigens wel dat als ik mijn streams vergroot ik blokjesplaatjes krijg, maar kleinigheidje hou je altijd... Sneller dan jou ben ik toch niet
Ben al blij dat ik het nu kan
ze zijn hier gek hoor, was het iemand van het forum?? ze hebben voor mij in een ver verleden ook eens een fanpage gemaaktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog even en ik ben keislim![]()
Gisteren wilde iemand al een fanclub voor me oprichtenMaar was volgens mij sarcastisch bedoeld
Klepels zijn zoooo 2004.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:20 schreef Dagonet het volgende:
Ze horen af en toe wel een klok maar ze weten niet alleen niet waar de klepel hangt, ze hebben nog nooit van een klepel gehóórd
Tnx, hij staat in m'n favorieten nu...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je kunt ook hier kijken http://www.gillesdesmit.com/bb/
Daar zijn de streams wat groter en veel betere kwaliteit. Alleen moet je ze dan na capturen wel bewerken (snijden en/of 580 breed maken)
Kan ik mezelf ook voorstellen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:44 schreef scanman01 het volgende:
Lieske mist mensen van 19. Dat kan ik dan wel weer begrijpen ja. Ze wil duidelijk haar verhaal ook kwijt en mensen van halverwege 20 zitten niet echt meer te wachten op die studieverhalen. Lijkt me ook vrij lastig.
haha, waar komt dat nou vandaan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Klepels zijn zoooo 2004.....
Da's de beste plek voor haar. Licht uit, lekker onder de dekens, hebben wij er geen last vanquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:47 schreef Timon223 het volgende:
Stom van mij,![]()
het is dierendag natuurlijk, ze mag lekker in bed liggen![]()
![]()
![]()
Ik krijg steeds meer het idee dat die bevalling zéér binnenkort staat te gebeuren...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |