Natalie is emotioneel ernstig beschadigd door haar moeder (begrijp ik uit het verhaal) Er is geen sprake van een vertrouwensband.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:27 schreef Peter6000 het volgende:
Nathalie heeft geen band met haar moeder, ze ziet haar op verjaardagen.
Dido is een nieuwe band, met haar moeder aangegaan
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:30 schreef flugeltje het volgende:
Is het jankdag vandaag?
wanneer was het dat niet??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:30 schreef flugeltje het volgende:
Is het jankdag vandaag?
Lijkt het wel opquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:30 schreef flugeltje het volgende:
Is het jankdag vandaag?
Precies goed. Als je pix 580 breed maakt op fok is het perfect.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:30 schreef flugeltje het volgende:
ff testje, flugeltjes eerste screencap....
[afbeelding]
te groot?
Nee hoor, het pastquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:30 schreef flugeltje het volgende:
ff testje, flugeltjes eerste screencap....
[afbeelding]
te groot?
nou als dat zou kunnen??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor, het past![]()
(als je psp wilt hebben, laat het ff weten)
Jammere is overigens wel dat als ik mijn streams vergroot ik blokjesplaatjes krijg, maar kleinigheidje hou je altijd... Sneller dan jou ben ik toch nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies goed. Als je pix 580 breed maakt op fok is het perfect.
Psst Kribbet, dat mag je niet aanbieden.....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nee hoor, het past![]()
(als je psp wilt hebben, laat het ff weten)
Die is dus eigenlijk wel te breed. (hele pagina is fucked up nuquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:33 schreef b0ng het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenHunter_0011.jpg]afbeelding][/URL]
Flugeltje nieuwe stoel, flugeltke maakt screencaps... jij bent wel goed bezig he??quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jammere is overigens wel dat als ik mijn streams vergroot ik blokjesplaatjes krijg, maar kleinigheidje hou je altijd... Sneller dan jou ben ik toch niet
Ben al blij dat ik het nu kan
mail me even dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |