hoe kan ik nou een foto maken van een slip die er niet isquote:
Who the f*** cares about a slip!?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:33 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hoe kan ik nou een foto maken van een slip die er niet is
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
zit ik weer tegen die ontplofte mol aan te kijken.
Heaumeaux???quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wat bezield dat mens om geen slip naar haar werk aan te trekken.
met haar leuke koppie heeft ze al bekijks genoeg.
Ik kom hier om te werken, niet om me op te laten geilen.
quote:
met flash natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:41 schreef _The_General_ het volgende:
Bewijs het maar met een foto !
*Proest*quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
schrijf het goed, of helemaal niet
![]()
Inderdaad... altijd lachen, sterke verhalen... NOT!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:44 schreef thefunny het volgende:
Zit ze hoger als jou dan?
Kut smillie'squote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:50 schreef _The_General_ het volgende:
Je mag niet fokken onder werktijd ;{
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:36 schreef l3laster het volgende:
haha wat een fantasie hebben mensen op de vroege ochtend![]()
11:52 vroege ochtend???quote:
mijn profiel is een beetje oud, mijn zoontje is ondertussen al 3jaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:50 schreef thefunny het volgende:
Mocht je willen dat het zo was....dat je met je vrouw geen seks hebt omdat ze zwanger is (volgens je profiel) is natuurlijk logisch, maar om uit pure noodzaak nou zo'n topic te openen....
beetje oudquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
mijn profiel is een beetje oud, mijn zoontje is ondertussen al 3jaar.
en nee ik ben gen homo, en ja dit is serieus.
Dat wijf spoort niet, maar dit vind ik op het werk te ver gaan
Meld het bij de directie als je je eraan irriteert, of even een goeie beurt geven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:55 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
mijn profiel is een beetje oud, mijn zoontje is ondertussen al 3jaar.
en nee ik ben gen homo, en ja dit is serieus.
Dat wijf spoort niet, maar dit vind ik op het werk te ver gaan
Euh blaasonsteking komt toch door kleine beestjes, niet door de ontplofde mol bloot te hebben?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:59 schreef dolle_hond het volgende:
geniet er maar van, want als dit waar is, is ze morgen thuis met een fikse blaasontsteking
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:59 schreef dolle_hond het volgende:
geniet er maar van, want als dit waar is, is ze morgen thuis met een fikse blaasontsteking
Niet bij mijn laatste baas hoor, daar zag ik het juist op de monitor i.v.m. mijn werkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:04 schreef cupra4 het volgende:
Watje. En hier klaag je over ? Wees blij man, zie je weer eens wat anders dan je monitor.![]()
Ben jou op je werk zitten mannen met rokken zonder slipjes?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef Robbie1979 het volgende:
Wees blij dat het een vrouwelijke collega is joh!
Ik ben alleen blij voor TS dattie niet de hele dag tegen een dop aan hoeft zitten te kijken...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ben jou op je werk zitten mannen met rokken zonder slipjes?![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:06 schreef Robbie1979 het volgende:
Wees blij dat het een vrouwelijke collega is joh!
Het is werelddierendag knurft, verwen die mol nou eens!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zit ik hier op kantoor tegenover een 19 jarig muts die geen slip draagt onder haar rokje.
Ik kom zo helemaal niet aan werken toe.
telkens als ik over mijn beeldscherm kijk, zit ik weer tegen die ontplofte mol aan te kijken.
Ik twijfel er over om er iets van te zeggen, of om direkt naar mijn baas te stappen.
...
Schotten met kilt misschienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Een nog korter rokje, omdat hij nog te ver moet bukkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:28 schreef rihago het volgende:
ff een serieuze reactie.. als dit echt is tenminste
waarom meld je het niet bij haar zelf... en vraag je niet aan haar of ze voortaan wat aan wilt trekken.
Of of ze even wil scheren en lekker wil doen. Daarna eventueel wat verzoekjes weg inwilligen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:28 schreef rihago het volgende:
ff een serieuze reactie.. als dit echt is tenminste
waarom meld je het niet bij haar zelf... en vraag je niet aan haar of ze voortaan wat aan wilt trekken.
Is dit haar(dubbelquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:13 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Het is werelddierendag knurft, verwen die mol nou eens!![]()
Als je dat op jouw leeftijd nog niet weet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:19 schreef Davoice het volgende:
Vraag is dus niet meer, wie is de mol, maar waar is de mol
In Schotland niet ongebruikelijk hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het gaat erom waar die 19-jarige werkt, daar is automatisch ook haar mol natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:41 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Als je dat op jouw leeftijd nog niet weet.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:54 schreef minkuukel het volgende:
[..]
In Schotland niet ongebruikelijk hoor.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie maakt de Lemming van dit topic
'Kun je als 19 jarig meisje neit eens meer rustig zonder slipje op het werk zitten, omdat de heel tijd een collega naar mn poes zit te staren'
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:54 schreef minkuukel het volgende:
[..]
In Schotland niet ongebruikelijk hoor.![]()
boehoe, huiliequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
Zit ik hier op kantoor tegenover een 19 jarig muts die geen slip draagt onder haar rokje.
Ik kom zo helemaal niet aan werken toe.
telkens als ik over mijn beeldscherm kijk, zit ik weer tegen die ontplofte mol aan te kijken.
Ik twijfel er over om er iets van te zeggen, of om direkt naar mijn baas te stappen.
Wat bezield dat mens om geen slip naar haar werk aan te trekken.
met haar leuke koppie heeft ze al bekijks genoeg.
Ik kom hier om te werken, niet om me op te laten geilen.
kap nu eens met die kutlemmingen, het is zo langzamerhand niet leuk meer het lemmingen om het lemmingenquote:
heb jij wel eens een geschoren ontplofte mol gezien ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:26 schreef Maikuuul het volgende:
Maakt ze sjieke slippen ? Oh zoeen slip
Is ze geschoren
in welke volgorde?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:20 schreef buzzer het volgende:
[..]
heb jij wel eens een geschoren ontplofte mol gezien ?
IT nerd!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wij hebben ook geen SLIP. Gebruiken tegenwoordig IPsec.
Je kan ook nu gaan shoppen en het op haar bureau leggen waar iedereen bij zitquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:46 schreef buzzer het volgende:
Leg een keer 's ochtends vroeg een anoniem kadootje op haar bureau
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:46 schreef buzzer het volgende:
Leg een keer 's ochtends vroeg een anoniem kadootje op haar bureau
[afbeelding]
Met slip!quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 08:23 schreef cupra4 het volgende:
En natuurlijk is iedereen vreselijk benieuwd of ze vandaag in de herhaling gaat.
En waar blijven die foto's. Je had nu makkelijk je cam mee kunnen nemen, dus geen excuus.![]()
Gat in de marktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:32 schreef MeuL het volgende:
Misschien had ze wel zin je te foppen en trok ze een slipje met haar aan !![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |