abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31169057
hoi,hoi, ik wilde eens vragen of er hier mensen zijn die bij de Lidl werken ( het liefst in een kaderfunctie) en en zo ja... hoe bevalt het werken bij die organisatie ??

greetzzzz ro
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....
pi_31169861
Lijkt je dat echt wat?

Toendertijd zeker niet de aflevering van zembla gezien over de aldi? Ik zou er nog maar eens goed over nadenken als ik jou was...

T lijkt me persoonlijk leuker om voor een 'normale' supermarkt te werken dan voor een discounter...
pi_31170121
hoi,hoi aldi is niet helemaal te vergelijken met de Lidl. zijn uiteraard allebei wel discounters alleen Lidl is net ietsje meer service gericht. de formule ken ik wel ( ben zelfstandig ondernemer geweest met supermarkt(en) ) alleen het hoe en wat intern bij Lidl zou ik eens graag van medewerkers willen horen.
greetzzz ro
Zou je niettegenstaande de recente gebeurtenissen toch nog een verblijf op amoureus gebied in overweging willen nemen,,,alsjeblieft....
pi_31170195
Mag ik een kilo Duitse rommel?

Grtzzzz,

KL4u$
pi_31176097
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:54 schreef tho_Omas het volgende:
Mag ik een kilo Duitse rommel?

Grtzzzz,

KL4u$
hier zat ik dus niet op te wachten ..... gewoon serieuze reacties

greetzzzz ro
pi_31177083
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:12 schreef bonootje het volgende:

[..]

hier zat ik dus niet op te wachten ..... gewoon serieuze reacties

greetzzzz ro
Gezien je krampachtige reactie denk ik dat je het beste bij de Edah kunt gaan werken.

Groeten,

Victor
pi_31177289
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:46 schreef tho_Omas het volgende:

[..]

Gezien je krampachtige reactie denk ik dat je het beste bij de Edah kunt gaan werken.

Groeten,

Victor
sommige mensen komen Intelligenter over als ze gewoon niks zeggen en/of schrijven ;-)
pi_31177398
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 15:54 schreef bonootje het volgende:
grtzzzzz ro
pi_31179513
pi_31179610
Ik vind de mensen die bij de Lidl werken iha een stuk vrolijker lijken dan de mensen die bij de Aldi werken.
pi_31179627
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 17:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind de mensen die bij de Lidl werken iha een stuk vrolijker lijken dan de mensen die bij de Aldi werken.
Dat is een ding wat zeker is!

Toen ik nog bij de super de boer werkte ging ik wel eens zo'n palletpompwagen bij de lidl lenen, vonden ze altijd prima... dat soort geintjes hoef je niet bij de aldi te flikken, dat weet ik zeker
pi_31232104
we zullen zien :-)
pi_31232160
:-D

Greetzzzzz,

C.
pi_31233610
Ach het betaald niet slecht maar je hebt wel zwaar werk hoor. Ook de hogere functies zijn gewoon verkapt vakkenvuller maar dan met meer verantwoordelijkheden.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_60013560
Even een enorme schop omhoog...

Ik heb een aardige aanbieding gekregen om als assistent filliaal manager te gaan werken bij de Lidl.
Heeft iemand hier ervaring mee, want zijn de plussen en vooral: wat zijn de minnen?

Alvast bedankt.
blijf van mijn sig af homo!
pi_60014857
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 10:02 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Even een enorme schop omhoog...

Ik heb een aardige aanbieding gekregen om als assistent filliaal manager te gaan werken bij de Lidl.
Heeft iemand hier ervaring mee, want zijn de plussen en vooral: wat zijn de minnen?

Alvast bedankt.
niet doen, wat ik begreep van een vroegere vriend en ex collega is het echt bagger bij de lidl.
Verwachten heel veel voor weinig extra. Ex collega van mij werd was ook assisten filiaalmanager en was er bijvoorbeeld iemand ziek dan werd automatisch verwacht dat hij op kwam dagen op zijn vrije dag, ongeacht plannen die hij gemaakt had. Hij moest vaak overwerken zonder dat daar iets tegenover stond. Waren helemaal niet coulant bij het opnemen van vrije dagen. en zo waren er meer dingen.

Dit is natuurlijk wel hearsay van hem. Ik heb er zelf niet gewerkt. Maar hem kennende als zeer werkwillend persoon, denk ik dat er echt iets miis is daar. Die persoon is verder helemaal geen beroerde werknemer
Needles to say dat hij binnen 4 maanden weer vertrokken was.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_60020714
Oke, bedankt voor je reactie. Dit neem ik zeker mee.

Nog meer meningen/ervaringen?
pi_60022827
Bij de Lidl komen/werken veel allochtonen.
pi_60023000
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:39 schreef PDOA het volgende:
Bij de Lidl komen/werken veel allochtonen.
Wat bedoel je? als ik een AH in Amsterdam binnenloop ook. als ik er 1 in de achterhoek binnenloop niet. Whats your point. Het gaat om de lidl als bedrijf.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_60023223
Heb ik hier gereageerd?

Greeetzzzzz ro.
pi_60023485
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 16:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Wat bedoel je? als ik een AH in Amsterdam binnenloop ook. als ik er 1 in de achterhoek binnenloop niet. Whats your point. Het gaat om de lidl als bedrijf.
Kies dan voor de Appie of de Konmar. Lidl is een Duits bedrijf en die staan vaak bekend als slavendrijvers die een mentaliteit van lik me vestje hebben als het aankomt op werkomstandigheden van het personeel. Er zijn in ieder geval vaak genoeg programma's over geweest op de TV.
pi_60026131
Is het niet vaak zo bij discounters dat ze o.a. lage prijzen kunnen hanteren vanwege lage kosten, dus ook personeelskosten?

Ik las ooit een stukje over de oprichter van de Zeeman die hanteerde dit principe ook van lage kosten lage prijzen.
pi_60026477
Het gekke is wel dat het bod dat ik kreeg dusdanig hoog ligt dat ik er ongeveer 750 euro bruto in de maand op vooruit ga.

Dus of ik ben dalijk een extreem dure vakkenvuller, of Lidl is bezig de zaken anders aan te pakken lijkt het.
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:12:14 #24
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_60029616
Ik heb zelf jarenlang bij Aldi gewerkt, en er klopt wel iets van de verhalen, maar dat het allemaal maar bagger is, is absoluut niet waar. Overwerk werd bij ons gewoon uitbetaald, men is idd wel zuinig op de spulletjes en men houdt bij Aldi niet zo van pottenkijkers .Vrije uren was meestal geen enkel probleem om op te nemen, vrijwillig extra uren ook niet. De sfeer in je filiaal valt of staat in ieder geval bij het kader, als dat mensenmensen zijn, kun je heel goed werken bij een discounter. Als je zelf een goede filiaalmanager bent, kun je in ieder geval snel doorstromen naar hogere functies, ze hebben je maar al te graag. Hoe dat laatste bij Lidl zit weet ik echter niet.

Mijn zusje daarentegen heeft bij de Lidl gewerkt, en haar overwerk (meerdere dagen achter elkaar, twee uur na tijd!) werd gewoonweg niet uitbetaald, en dat werd ook als de gewoonste zaak van de wereld neergezet. En dan ben je 16, he? Lidl komt leuk over, en het assortiment vind ik ook beter dan bij Aldi, maar uit persoonlijke ervaring zou ik liever voor Aldi werken dan voor Lidl. En misschien ook een tip, voorzover daar keuze in is: probeer in een wat groter filiaal te gaan werken. Meer personeel, meer klanten, meer te beleven en meer gezelligheid.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_60109105
Na lang nadenken toch besloten om het aanbod te accepteren en assistent filliaal manager te worden bij de Lidl.

Vandaag meteen de 1e cursusdag in Tiel gehad en ik moet zeggen dat sprak me aan, alles was keurig verzorgd, de verhalen waren goed en de manier van omgaan met elkaar sprak me aan. Morgen de 1e keer "op de vloer". Ik ben nu vooral benieuwd naar de verschillen tussen mijn functie en die van een "normale" medewerker.

Iemand die daar iets meer over kan zeggen uit ervaring?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')