hier zat ik dus niet op te wachten ..... gewoon serieuze reactiesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:54 schreef tho_Omas het volgende:
Mag ik een kilo Duitse rommel?
Grtzzzz,
KL4u$
Gezien je krampachtige reactie denk ik dat je het beste bij de Edah kunt gaan werken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:12 schreef bonootje het volgende:
[..]
hier zat ik dus niet op te wachten ..... gewoon serieuze reacties
greetzzzz ro
sommige mensen komen Intelligenter over als ze gewoon niks zeggen en/of schrijven ;-)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:46 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Gezien je krampachtige reactie denk ik dat je het beste bij de Edah kunt gaan werken.
Groeten,
Victor
Dat is een ding wat zeker is!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind de mensen die bij de Lidl werken iha een stuk vrolijker lijken dan de mensen die bij de Aldi werken.
niet doen, wat ik begreep van een vroegere vriend en ex collega is het echt bagger bij de lidl.quote:Op donderdag 10 juli 2008 10:02 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
Even een enorme schop omhoog...
Ik heb een aardige aanbieding gekregen om als assistent filliaal manager te gaan werken bij de Lidl.
Heeft iemand hier ervaring mee, want zijn de plussen en vooral: wat zijn de minnen?
Alvast bedankt.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:39 schreef PDOA het volgende:
Bij de Lidl komen/werken veel allochtonen.
Kies dan voor de Appie of de Konmar. Lidl is een Duits bedrijf en die staan vaak bekend als slavendrijvers die een mentaliteit van lik me vestje hebben als het aankomt op werkomstandigheden van het personeel. Er zijn in ieder geval vaak genoeg programma's over geweest op de TV.quote:Op donderdag 10 juli 2008 16:46 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat bedoel je? als ik een AH in Amsterdam binnenloop ook. als ik er 1 in de achterhoek binnenloop niet. Whats your point. Het gaat om de lidl als bedrijf.
Dat wil ik ook wetenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:25 schreef Renesite het volgende:
750 bruto meer, wat is dan uiteindelijk het bedrag?
Bijna 2200 ex vakantiegeld.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:25 schreef Renesite het volgende:
Nee precies, managers die werken, wat denken ze wel nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 01:23 schreef Arclight-S het volgende:
Ik zie die zogenaamde ''managers'' net als bij de Mac gewoon keihard werken
Zou mij niets lijken iig.
Dan verdien je niet de naam manager.quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:57 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Nee precies, managers die werken, wat denken ze wel niet
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:32 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Bijna 2200 ex vakantiegeld.
Zoals ik zei ben ik benieuwd naar de verschillen tussen een gemiddelde dagindeling van een algemeen medewerker en een assistent filliaal manager.
Vandaag te horen gekregen dat het vanaf januari mogelijk is een (betaalde) HBO studie te gaan volgen via Lidl. Klonk erg aantrekkelijk.
Coole UIquote:Op donderdag 17 juli 2008 20:22 schreef Iceman21 het volgende:
Ik zou wat taalcursusjes nemen.
Noord-Afrika & Midden-Oosten georienteerd
In grote lijnen ben ik het bovenstaande wel eens. Het grootste nadeel is dat alles goed draait, er wordt besloten dat het ook met een mannetje (of vrouwtje) minder kan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:03 schreef Aries22 het volgende:
Wat ik er over wil zeggen is het volgende:
Ben al een aantal jaar assistent filiaalmanager. In het begin was ik supergemotiveerd.
Het wordt steeds minder, je inzet wordt niet beloond. Veel overuren gemaakt en op komen draven als er ziekte was, maar dat is nu over voor mij, er staat toch niets tegenover. En er is veel ziekte! Niet voor niets denk ik. Pas nog een bijeenkomst gehad over omgangsnormen enzo. Een wassen neus, na een week wordt je net zo als voorheen als een idioot behandeld.
Dingen meegemaakt die niet kunnen, zoals mensen overplaatsen als vorm van wegpesten; in de hoop dat ze ontslagnemen. Rare streken
Lidl is een mooi bedrijf ja, maar het gaat ten koste van de mensen; ze hebben geen oog voor het menselijke. Ik snap wel dat er scherp gehandeld moet worden ivm kosten/baten. Maar Lidl gaat regelmatig over de schreef. Er wordt weinig gesproken over deze zaken, ik zie ze niet terug op internet.
Maar het is de werkelijkheid.
Je wordt opgezweept en opgejut. Je moet HEELVEEL doen in weinig tijd. En er komen steeds meer taken bij die je er zo even bij moet doen. Dit lukt ook allemaal niet maar iedereen doet alsof.
Als er "Revision" (de auditdienst van Lidl) of hoge piefen de winkels bij langsgaan dan is iedereen in rep en roer en dan vooral de rayonmanager. Dan is er stress en moet er dit en dat nog gedaan worden. Er is dan gewoon sprake van ANGST.
Ik kan meer opnoemen, ik ben druk aan het rondkijken voor iets anders.
Ik wil jou niet ontmoedigen, maar het is niet allemaal koek en ei bij de Lidl, er is sprake van een angstcultuur en worden er veel streken uitgehaald.
Doe er mee wat je wil doen. Succes!
0 + 750 = 750 hequote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:25 schreef Renesite het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |