quote:
Niet te vaak doen, dan krijg je een time-out, kun je helemaal niet meer kijken het eerste uur ofzo geloof ikquote:
ow hier nietquote:
Ik moet dan ook nog 2 compsquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:04 schreef nixxx het volgende:
goh.. fad.qik.nl wat traaghoe zou dat komen
ik sta nog boven Fjolle
totaal 5916665bijna 6 milljoen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:18 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Ik moet dan ook nog 2 comps
Maar heb eerlijk waar geen idee wat daar vanaf komt. Ergens tussen de 5 K en 100 K denk ik.
Je vergeet de optie weet nog niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:18 schreef mcintosh het volgende:
Ik ben al het één en ander aan het uitzoeken over gelijkwaardige projecten als FAD. Maar eerst wil ik kijken hoeveel animo er is om een 2e Fokschaap team op te richten en voor een ander project gaan.
Het volgende topic kunnen we dan eventueel gebruiken om het project uit te kiezen.
Die mogen zich scharen onder, " ja maar later "quote:
Ik doe zelf al mee aan folding @ home en wil daar straks ook meer cpu's aan gaan besteden (maar zal ook gewoon voor fad door grazen). Zover ik me kan herinneren wilde Dukebox ook aan iets anders gaan werken na de flush.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:18 schreef mcintosh het volgende:
Ik ben al het één en ander aan het uitzoeken over gelijkwaardige projecten als FAD. Maar eerst wil ik kijken hoeveel animo er is om een 2e Fokschaap team op te richten en voor een ander project gaan.
Wat mij betreft gaat het tussen F@H en UD-grid. Wat mij aan UD-Grid bevalt is dat de puntentelling ook op basis van je geheugen en zelfs je upload snelheid wordt berekend.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe zelf al mee aan folding @ home en wil daar straks ook meer cpu's aan gaan besteden (maar zal ook gewoon voor fad door grazen). Zover ik me kan herinneren wilde Dukebox ook aan iets anders gaan werken na de flush.
Ik heb voor folding gekozen omdat het een beetje in de zelfde lijn ligt als find-a-drug. Ik doe mee als [DPC]_Fokschaap0devzero, dus als mensen willen meedoen, gebruik dan [DPC] Fokschaap als team naam (zie de betreffende readme's hoe je dat allemaal moet instellen).
quote:
9. (3) 163590 ElisaB 426491 (27) betekend van links naar rechts::quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]ik heb eigenlijk geen idee
wat al die cijfers betekenen
kan iemand me vertellen
hoeveel punten ik heb geflushed
Ik sluit me bij je aan , die 4 projecten die ik bekeken heb hebben ook allemaal tot doel medicijnen zoeken, dus wat dat betreft net zo nuttigquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:07 schreef wiqu2 het volgende:
liefst heb ik iets wat nog een beetje nut heeft medicijnen ofzo en waar we als dpc niet 1ste staan.. ik zelf zal men eigen pc switchen naar dat project en 2 pc's op fad houden
Thank you dear!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:03 schreef mcintosh het volgende:
9. (3) 163590 ElisaB 426491 (27) betekend van links naar rechts::
9e plek vandaag in de scores, das een stijging van 3 plekken ten opzichte van je positie gisteren, vandaag heb je 163590 punten gescoord en in totaal heb je nu 426491 punten en is je algehele positie nummer 27....
Uitstekend resultaat![]()
Dat klopt, maar niet met fokschaap.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:53 schreef devzero het volgende:
....Zover ik me kan herinneren wilde Dukebox ook aan iets anders gaan werken na de flush....
Maar snel even een screenshot maken nu het nog kanquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:13 schreef mcintosh het volgende:
Kijk es devzero: http://stats.free-dc.org/new/projpage.php?proj=fad
Hell of a score!
Op de één of andere manier sta ik er helemaal niet tussen...
Ah tuurlijk, ik heb al vroeg geflushtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar snel even een screenshot maken nu het nog kanEn dat je er niet tussen staat kan natuurlijk komen omdat free-dc amerikaanse tijden hanteert voor hun stats en je waarschijnlijk bij 'gisteren" zal staan.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 20:07 schreef joosd het volgende:
oef ik lees dat iffy 9.137.918 heeft/is/gaat flushen
daar gaan we danquote:[message=24361903,noline]iffy schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:09[/message]:
Bellevue schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:37:
Echter: helaas is het wel zo dat er geen ene DPC'er zit bij de top100 binnen FaD.
Morgen wel
desondanks hoop ik wel dat ie afkomt, en de verbeterde plaats 1 in de Megaflush top-5 afpikt van het Fokschaap.
Ik hoop het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |