2quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:03 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Je zit bijna op 411 duizend molecules . Dit is dus bijna de helft om je tweede certificaat te halen, want je hebt er al 1 gekregen van Chris persoonlijk.Dus niet miepen en gewoon doorrekenen.
![]()
Is vooralsnog groter dan de 100 K van mij, dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:10 schreef Fronsertje het volgende:
+- 180k aan puntjes volgens faddict, mijn kleine bijdrage aan de flush...succes all
Ik wil je nergens toe aanzetten, maar spijbelen kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:10 schreef wiqu2 het volgende:
ik wil naar huis nog een pc flushe
mja school![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik wil je nergens toe aanzetten, maar spijbelen kan natuurlijk ook.
Nou als gewezen juf keur ik dit ten zeerste af natuurlijk.quote:
Iffy heeft zich nog niet laten horen vandaag... misschien doet ie wel helemaal niet meequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:56 schreef devzero het volgende:
1291 punten per job, toch wel een stuk minder dan mijn eigen voorspelling van 1650![]()
Gefeliciteerd medeschaapjes! Zouden we de 6M nog halen?
Ik ben benieuwd of er nog andere teams ineens fors gaan flushen (of iffy).
en feli Dukebox met je 2de plaats nu.
we gaan vandaag eerst door de 40 miljoenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:56 schreef devzero het volgende:
1291 punten per job, toch wel een stuk minder dan mijn eigen voorspelling van 1650![]()
Gefeliciteerd medeschaapjes! Zouden we de 6M nog halen?
Ik ben benieuwd of er nog andere teams ineens fors gaan flushen (of iffy).
en feli Dukebox met je 2de plaats nu.
Devzero jij bent toch nog redelijk technisch aangelegd, het gaat om 400K aan puntjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:15 schreef DukeBox het volgende:
Iemand van jullie nog suggesties ?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1076719
Had ik nog niet eens gezien zeg!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:04 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
we gaan vandaag eerst door de 40 miljoen
Ik had het topic al eens eerder gezien, maar van RAID arrays heb ik geen verstand.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:05 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Devzero jij bent toch nog redelijk technisch aangelegd, het gaat om 400K aan puntjes
2 bad, ik heb het topic verkapt gekicked, help ik toch een beetjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het topic al eens eerder gezien, maar van RAID arrays heb ik geen verstand.
Mij hoor je niet klagen. Kan ik het helpen dat Fad Spy er een slagje naar slaatquote:
Ik zag het ook net!quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 15:05 schreef Jumparound het volgende:
de stats zijn net geupdate
ik kan niet wachten totdat fad.qik.nl volgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |