Ik vond die kleur saai worden.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
waar is dat hoerige talpa-logo van je, jag?
welk mailtje?quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:30 schreef Jaguarized het volgende:
Arcee, had jij nog over mijn mailtje nagedacht?![]()
Ik wilde graag wat statistieken weten.quote:
Ja, komt goed.quote:Op zondag 9 oktober 2005 16:30 schreef Jaguarized het volgende:
Arcee, had jij nog over mijn mailtje nagedacht?![]()
d_h heeft geen MSNquote:Op zondag 9 oktober 2005 16:40 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik wilde graag wat statistieken weten.![]()
![]()
Btw, heeft niemand d_h in zijn msn ofzo?![]()
Ach, alsof het ook werkelijk maar iemand interesseerde als iemand een palindroom postaantal had.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:07 schreef Arcee het volgende:
Post hier je palindroom postaantal # 25
Godverdomme.
Daar gaat 't niet om.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:22 schreef Svensational het volgende:
Ach, alsof het ook werkelijk maar iemand interesseerde als iemand een palindroom postaantal had..
Waar gaat 't dan om? Postopkrikkenquote:
Ja. Dat lijkt me duidelijk. Gebeurd veels te vaak hierquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar gaat 't dan om? Postopkrikken
Was al een tijdje hoorquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:07 schreef Arcee het volgende:
Post hier je palindroom postaantal # 25
Godverdomme.
Daar mag je dan ook alles postenquote:Op zondag 9 oktober 2005 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was al een tijdje hoorMaar goed ik ben het er ook zwaar mee oneens. Maar goed, ik spem mijn palindromen nou gewoon weer door de SC heen
Moeten ze het zelf maar weten
Wat bezielt die Conflict zeg, postopkrikken in een topic waar 99% van de users ten hoogste 1 keer in de honderd posts wat te zoeken heeft??quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar gaat 't dan om? Postopkrikken
En d_h zelfs 1x in de 1000 posts. Het gebagger in het begin zal de doorslag wel hebben gegeven.quote:Op zondag 9 oktober 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat bezielt die Conflict zeg, postopkrikken in een topic waar 99% van de users ten hoogste 1 keer in de honderd posts wat te zoeken heeft??Typisch gevalletje vers-blauwe geldingsdrang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |