Precies, en dat topic noemen we dan "Post hier je palindroompostaantal".quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:36 schreef Svensational het volgende:
Kijk, dat jij die getallen dan weer speciaal vind kan ik begrijpen, maar dat kan je toch gewoon in één of andere SC pleuren
Ej, Big Brother is cool, ja?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
zinloze discussie dit![]()
Ik probeer ook te begrijpen waarom mensen iedere scheet moeten bespreken die een bewoner in het big brotherhuis laatDus ja, vrij zinloos forum in mijn ogen. Gooi maar dicht.
Maar jullie voelen je gelijk aangevallen als ik zoiets zeg
Naja, ik merk al dat deze discussie met jou weinig zin heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:42 schreef Arcee het volgende:
[..]
Precies, en dat topic noemen we dan "Post hier je palindroompostaantal".
Alle palindroompostaantalfetisjisten gezellig bij elkaar.
Dat is serieus.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
En nu serieus? Ik bedoel, het kan best leuk zijn om een palindroom postaantal te hebben, maar dit is bij een postaantal onder de 100.000 elke 100 posts, dat is gewoon zo en dus helemaal niks speciaals meer. Wtf heeft het dan voor zin om dat allemaal in een topic te zetten (En ja, sommige users voelde blijkbaar de drang om dit elke 100 posts te melden)
en sommige users hebben er blijkbaar kriebel van als iemand anders zoiets om de 100 posts een keertje meldt. Wie is er dan kleinzieliger?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
En nu serieus? Ik bedoel, het kan best leuk zijn om een palindroom postaantal te hebben, maar dit is bij een postaantal onder de 100.000 elke 100 posts, dat is gewoon zo en dus helemaal niks speciaals meer. Wtf heeft het dan voor zin om dat allemaal in een topic te zetten (En ja, sommige users voelde blijkbaar de drang om dit elke 100 posts te melden)
Maar streamverslagen niet.quote:
Wat snap je er nu nog niet aan dan?quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
Naja, ik merk al dat deze discussie met jou weinig zin heeft..
Er zijn mensen die 1 post per jaar doen en jij doet er 365 per dag.quote:
Mijn record staat op 745.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Er zijn mensen die 1 post per jaar doen en jij doet er 365 per dag.
Anders geef je godverdomme gewoon eens antwoord ipv het steeds terug te koppelen wat ik doe. Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 9 oktober 2005 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en sommige users hebben er blijkbaar kriebel van als iemand anders zoiets om de 100 posts een keertje meldt. Wie is er dan kleinzieliger?
quote:
verschans je maar achter "ik vroeg het het eerst"quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:07 schreef Svensational het volgende:
Anders geef je godverdomme gewoon eens antwoord ipv het steeds terug te koppelen wat ik doe. Daar gaat het niet om..
jij was slapen!quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
verschans je maar achter "ik vroeg het het eerst"Sterk hoor.
luister, ik HOEF je niet aan je verstand te krijgen waarom dat topic in mijn ogen beter wel dan niet kan bestaan. Ik heb mijn redenen, jij begrijpt dat niet, nou, best
jij wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:30 schreef Dr_Flash het volgende:
hij is drukik krijg in de loop van de ochtend de cijfers, dan post ik wel wat
quote:
alleen een antwoord, nog geen concreet resultaat.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij krijgt mailtjes van Arcee, die ik niet krijg![]()
Krijgt hij mail ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij krijgt mailtjes van Arcee, die ik niet krijg![]()
Oh ja joh, pagina's vol.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Krijgt hij mail ?
Toch eens met Arcee gaan praten.![]()
Ik snap niet wat jij leuk vindt aan dat bv dolle_hond 34543, 34643, 34743, 34843, 34943 enz...achtereenvolgens in een topic plaatst? Zo speciaal is dat toch niet, daar het elke 100 posts gebeurt? En nee, ik heb er geen last van. Jullie hebben er toch ook geen last van als ik me afvraag wat het nut er van is?quote:
Omdat je het weigert uit te leggen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb mijn redenen, jij begrijpt dat niet, nou, best
Als je er geen last van hebt, waar maak je je dan druk om.quote:Op maandag 10 oktober 2005 09:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik snap niet wat jij leuk vindt aan dat bv dolle_hond 34543, 34643, 34743, 34843, 34943 enz...achtereenvolgens in een topic plaatst? Zo speciaal is dat toch niet, daar het elke 100 posts gebeurt? En nee, ik heb er geen last van. Jullie hebben er toch ook geen last van als ik me afvraag wat het nut er van is?
Potverdullekes!!! Jij staat lang en breed boven me en gaat ruzie makenquote:Op maandag 10 oktober 2005 09:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat je het weigert uit te leggen.
Ja hoor, het is gescheten met jequote:Op maandag 10 oktober 2005 09:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat je het weigert uit te leggen.
Nieuquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:20 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm dat gaat toch niet helemaal zoals het hoort....
Noem je dat uitleggen? Wedervragen stellenquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, het is gescheten met jeik heb het uitgelegd, of je het begrijpt of niet, of je het wil begrijpen of niet, het zal mij m'n reet roesten
![]()
Maar ga vooral nog ff lekker doorzagen en zeiken.
En je mist 562 t/m 1000.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm gaat nog niet echt helemaal super
Fout voor de layout?quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:23 schreef Renesite het volgende:
Svensational 29195 ( + 318 )
133. (133) Rewimo 29170 ( + 31 )
134. (132) Khalein 29163
135. (136)Renesite 29087 ( + 197 )
136. (134) Verbal 29024 ( + 24 )
Potverdullekes
Kan trouwens niet vinden waar de fout zit![]()
Dat ene zinnetje kan ik niet terugplaatsenquote:
Ligt hem in de spaties.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ene zinnetje kan ik niet terugplaatsen
Ik geloof dat het zit bij de onderstreepte namen enzo![]()
spannend!quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm gaat nog niet echt helemaal super
die Gates is niet gierigquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik krijg de post gewoon als tekst in een mailtje, maar als ik wil copypasten dan krijg ik zomaar gratis drie miljard extra regeleinden erbij van meneer GatesLief he?
Wordt aan gewerkt iigHet duurt niet lang meer
Nee, heeft geen zin, al geprobeerdquote:Op maandag 10 oktober 2005 10:31 schreef Sjowhan het volgende:
Leuk die extra regels
(waarschijnlijk in HTML/Rich format text gekregen? zet het om naar plain text en probeer 't opnieuw)
Mail eens naar mij door, dan probeer ik het wel.quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, heeft geen zin, al geprobeerdIk vraag wel of hij het opnieuw wil proberen... Ik heb geen zin en tijd om duizend keer 2 spaties met de hand weg te halen
en met een macro, of vervangen ?quote:Op maandag 10 oktober 2005 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, heeft geen zin, al geprobeerdIk vraag wel of hij het opnieuw wil proberen... Ik heb geen zin en tijd om duizend keer 2 spaties met de hand weg te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |