Ja, het liefst wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:57 schreef Juup© het volgende:
Moet de auto ook nog gekeurd zijn?
Heb ik inderdaad al gekeken, vroeg me meer af welke auto's de mensen hier een beetje aanraden. Toyota Corolla is inderdaad een optie, die zal ik op m'n lijstje zetten. Andere mensen nog suggesties?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:52 schreef Robbiej het volgende:
www.speurders.nl
www.marktplaats.nl
www.autotrader.nl
www.autoscout24.nl
21!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:14 schreef Catch22- het volgende:
hoe oud ben je? ivm verzekering..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:57 schreef hermandeperman het volgende:
Al naar een Citroën AX gekeken?
Ik heb zelf een Suzuki Swift 1.3 GS. Prima auto, lekker fel. Grootste voordeel is (bij een japanner nog wel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:53 schreef AndyD het volgende:
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken op de bekende autosites voor een geschikte eerste autootje. Tot nu toe ben ik geneigd naar een Suzuki Swift 1.3 GT of anders een good old Opel Astra 1.6. Mijn belangrijkste eis is eigenlijk dat de auto niet duurder is dan 1000 euro en nog wel eventjes mee kan, liefst met zo min mogelijk kilometers op de teller.
Hebben jullie verder nog andere suggesties op het gebied van mogelijke auto's en eventueel ook tips voor wanneer ik een auto ga bekijken (waar op te letten, wat te controleren, etc)?
Nou, als je goed zoekt en afdingt dan kan je een DS voor 1000 euro op de kop tikken, en geen wegenbelasting toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:07 schreef Catch22- het volgende:
Een DS doe ff normaaaaaaaaal
Ik heb een Suzuki Swift van 16 jaar oud en het is één van de eersten met gegalvaniseerd (??) staal. Nog letterlijk geenéén plekje roest!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:37 schreef RealZeus het volgende:
Mocht je een kleinere auto willen dan is de Suzuki Swift een aanrader,erg licht ,erg zuinig en best pittig.(zeker als je de Swift GTI hebt)
Een nadeel aan de wat oudere Japanners,ook de roestduivel is er gek op.
Succes met je zoektocht.
Ja voor 1000 euro.......quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nou, als je goed zoekt en afdingt dan kan je een DS voor 1000 euro op de kop tikken, en geen wegenbelasting toch?
Golf 1? Fiat Panda?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een oude Polo. Roest zowat niet, weegt weinig en blijft rijden.![]()
Je ziet ze niet van iedere auto er nog zoveel rondrijden uit de jaran 80.![]()
Wat zijn de maandelijkse kosten met zo'n auto? (qua verzekering, ben 32 jaar, wel lease auto rijder dus geen korting ivm schadevrije jaren). En tot wanneer is deze APK dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:54 schreef FCDB het volgende:
Voor 500 euro mag je mijn 309 1.4i profil kopen... MET nieuwe apk...
Is mijn 1e auto-tjePerfect, hoeft ook niet per se weg...Maar ik wil iets anders (look valt tegen
)
Pas 115.000 op de teller en hij is uit '91
Zonnedak (geen lekkage), ruitenwisser op achterruit, start-onderbreker, trekhaak en evt ook met stereo installatie te krijgen (twv 250 euro, maar daar hebben we het dan wel over)
Zeer goede staat!
Goedkoop in verzekering + wegenbelasting
Ik denk ik zet het hier ff bij...misschien ben je geintresseerd en doe je meteen een goede aankoop voor de helft van 1000 euro!
Ik heb een deal, jij zoekt een rijdende DS voor me voor 100 euri, krijg jij voor de moeite 5o euri. Ik wacht op je mailtje......quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nou, als je goed zoekt en afdingt dan kan je een DS voor 1000 euro op de kop tikken, en geen wegenbelasting toch?
Een goede DS heb je niet voor zijn budged. Verder maakt het feit dat ze wegenbelastingvrij zijn niet veel uit aan je totale kosten. Ikheb 2 wegenbelastingvrije auto's en de besparing t.o.v. een moderne auto is minimaal. Met een oude auto heb je simpelweg meer onderhoud, en als je niet veel zelf kan, dan is het vele malen duurder na "nieuw" rijden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ben nu ongeveer 45 euro per maand kwijt... verzekering + wegenbelasting...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:56 schreef kees-jan het volgende:
[..]
Wat zijn de maandelijkse kosten met zo'n auto? (qua verzekering, ben 32 jaar, wel lease auto rijder dus geen korting ivm schadevrije jaren). En tot wanneer is deze APK dan?
Je kan over verzekeringspremies goed handelen hoor! Met een beetje mazzel nemen ze genoeg met een brief van je leasemaatschappij/werkgever met daarin een verklaring dat je X jaren zonder schade hebt gereden. Zo'n brief is gemakkelijk te krijgen en soms is de inhoud van de brief zelfs te manipuleren zodat je een lage premie kan krijgen. (zelf ervaring meequote:Op donderdag 6 oktober 2005 11:56 schreef kees-jan het volgende:
Wat zijn de maandelijkse kosten met zo'n auto? (qua verzekering, ben 32 jaar, wel lease auto rijder dus geen korting ivm schadevrije jaren).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |