na de bevalling weer denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus vanaf nu mag de exit bewoner niet meer stemmen?Wat is dat nou weer dan.
![]()
Was gewoon een eenmalig iets blijkbaar. Heel vreemd, maar zal echt met Tanja te maken hebben.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dus vanaf nu mag de exit bewoner niet meer stemmen?Wat is dat nou weer dan.
![]()
'Zwaar gestoord' is misschien wat overdreven, maar een kleine afwijking is inderdaad geen uitzondering.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Juist wel. De meeste psychologen/psychiaters zijn zelf ook zwaar gestoord heb ik me wel eens laten vertellen.
trustequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:57 schreef bemeall het volgende:
Hmmm, echt spannend zal het wel niet worden op de streams
Dus gaan we maar eens de kans aangrijpen om op tijd te gaan slapen...
Truste allemaal![]()
Nou et valt best mee ookal hangt dat ook een beetje af van waar ze werkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Juist wel. De meeste psychologen/psychiaters zijn zelf ook zwaar gestoord heb ik me wel eens laten vertellen.
Ik heb soms de neiging om zwaar te overdrijven om een punt te makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
'Zwaar gestoord' is misschien wat overdreven, maar een kleine afwijking is inderdaad geen uitzondering.
Zou je denken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:38 schreef scanman01 het volgende:
Dido gaat morgen weer aan Chantal vertellen hoe Roel voor haar door het stof is gekropen
Van Lieske zouden sommigen het vast niet erg vinden als ze een keer ging fluisterenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:58 schreef APK het volgende:
Mensen die fluisteren heb ik dus echt een verschrikkelijke tyfushekel aan.
Roel of Lieske fluisteren nooit.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was gewoon een eenmalig iets blijkbaar. Heel vreemd, maar zal echt met Tanja te maken hebben.
Ze weten dat het publiek Tanja ook uitkotst, dus 1 keer op de bank en ze ligt eruit.
Mensen die haar al al die weken hebben aangezien en nu op het punt van werpen, zullen massaal voor haar bellen. Denk niet dat daar manipulatie van BB voor nodig is....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was gewoon een eenmalig iets blijkbaar. Heel vreemd, maar zal echt met Tanja te maken hebben.
Ze weten dat het publiek Tanja ook uitkotst, dus 1 keer op de bank en ze ligt eruit.
Daar zit ook weer wat in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
Van Lieske zouden sommigen het vast niet erg vinden als ze een keer ging fluisteren
lol die had ik nogsteed op mijn ctrl+cquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:59 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Zou je denken?
Hoe letterlijk zal ze et gaan zeggen dan?
Hmmm, misschien zou je ook cognitieve psychologie moeten studerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb soms de neiging om zwaar te overdrijven om een punt te maken
Gewoon woordelijk... en dat ze zelf heel sterk is geweest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:59 schreef pu55y_camper het volgende:
[..]
Zou je denken?
Hoe letterlijk zal ze et gaan zeggen dan?
Primeur het eerste couveuse kind in BB!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |