abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:21:54 #26
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31184850
De kaarten worden geschud. Menno legt uit waar zijn vraag vandaan komt. Zijn moeder heeft de hoop opgegeven op Menno met een vriendinnetje. Ingrid zegt dat ze dezelfde vraag stelde.

Roel: is mijn fout onhelstelbaar?

Bemin ook de charme van imperfectie (ofzo?)

Nathalie: ben ik goed met de situatie met Ralph ivm thuis?

Ik ben een kind van God.

Gelach. N: wat moet ik hier nou mee?
Menno: je hebt het godverdomme goed gedaan.

Chantal: ik wil weten of ik ooit mijn strandtent in een warm land hebt.

Liefde is de sleutel tot alles.

Die is al geweest maar het kan wel.

Dido: wat brengt BB voor mij, in de toekomst.

Vanuit kracht kies ik voor kwetsbaarheid en zachtheid.

Joost: wordt Menno ooit groot?

God is de kortste weg naar de liefde.

Menno: heel frappant dat er kort staat.

Ingrid stelt een vraag maar is niet te horen.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:31:44 #27
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31185160
En weer schudden.

Ingrid: Laten we een vraag stellen vanuit de groep. Zit er een rotte appel in de groep? Joost: wat doet Hennie Huisman met zijn paarden? Antwoord is niet te horen.

Dido pakt wat zonder d’r vraag hardop te stellen, hij gaat niet over Roel.

Menno: kunnen wij volgende week weer lekker eten?

Door trouw te zijn aan mijzelf groeit mijn zelfliefde.

Die vraag kon niet, het moet over jezelf gaan.

Chantal wil weten of ze er goed aan heeft gedaan mee te doen.

Bemin de charme van de imperfectie.

Ingrid stelt dezelfde vraag.

Ik durf mijn kwetsbaarheid te tonen.

Dido ook die vraag.

Ik waardeer mijn eigen schoonheid.

Menno: Brengt dit programma goede dingen voor mij in de toekomst?

Wat gevoeld wordt, wil geleefd worden.

Ingrid: we hebben het allemaal wel hoog in onze bol over BB

Lieske: word ik succesvol in mijn werk.

Ik ontdek dat ik wat te zeggen heb en ik zeg het.

Dido: wat vinden mijn ouders nu van mij?

Door mijn pijn totaal toe te laten verdwijnt hij.

Chantal: ja wel goed.

Lieske: je ouders zeggen toch altijd over harde Dido.

Dido: ja.

Dido doet nog eentje, die nu betekenis heeft voor haar.

Plezier in dit leven, betekent niet dat ik pijn hoef te lijden.

Dido: weer eentje met pijn.
Menno trekt een kaart en zegt niet wat er op staat. Hij moet zeggen wat er op staat maar hij zegt niet wat zijn vraag was.

Liefdevol vergeef ik mijzelf.

Menno blijft kaarten trekken, gelach. Hij wil zeker een goede kaart trekken. Menno: ik denk dat God mijn vriend is.

Rob trekt nog een kaart over kwetsbaarheid. Menno blijft kaarten pakken.

jammer dat er niet over gediscussieerd wordt, ik stop er mee
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 20:34:27 #28
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31185250
Ingrid trekt een kaart die van betekenis zou zijn voor Menno:

Liefde is de sleutel tot alles

dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:03:02 #29
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31186154
20.50 Tanja is in de babykamer. Als ik het goed heb is zij met luiers in de weer.

21.00 Menno is in de tuin voor de weekopdracht aan het oefenen. Linda assisteert hem met de ballen.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:33:59 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31187045
Menno en Linda zijn klaar met oefenen en komen bij de rest verslag uit brengen. Het ging goed. Ze noemen aantallen die me zijn ontgaan. Menno is er helemaal bezweet van.

Roel bedenkt een schema voor het oefenen morgen. Je moet het eten bereiden én opeten. (?)

Menno geeft Ingrid een soort van kus en gaat tegen haar bank aan hangen. Menno: Ik ben kapot. Ingrid wrijft over zijn schouder en steekt haar duim weer in haar mond.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:41:04 #31
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31187269
Chantal trekt nog maar eens een kaartje:
"Mijn schaamte geneest door het verwoorden naar anderen."
Ze snapt hem niet. Ingrid: Nou dat is toch zo, je hebt een goed gesprek gehad.
Chantal blijft bedenkelijk naar het kaartje kijken.
(imho is dit gewoon een teken dat ze veel te veel roddelt)
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:48:25 #32
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31187494
Ze gaan weer oefenen voor de weekopdracht. Iedereen is in het huis opgesteld, de bal wordt naar elkaar overgegooid en vervolgens (met armen in de kokers) in de korf geworpen.

Menno knuffelt Ingrid iets te enthousiast tussen zijn twee kokers. Hij doet haar pijn.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:52:58 #33
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31187634
Het gaat Menno veel te langzaam. Hij komt net in het ritme en dan komt er geen bal. Joost blijkt de schuldige, die loopt ergens te klieren. Ingrid: "Heej, geef Joost eens een beuk. We zijn hier toch aan het oefenen."
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:57:44 #34
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31187770
Chantal: Die Joost moet echt onderhanden genomen worden.
Ingrid schreeuwt: Joost hou je bek eens.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 21:59:09 #35
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31187817

dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:00:41 #36
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31187864
Menno wil de volgorde veranderd zien. Rob moet beginnen, daarna Joost en dan Roel, en daarna maakt het niet zoveel meer uit.
Tanja denkt dat het daarna nog wel uitmaakt en komt met de vervolg indeling.

Als de anderen erbij komen wordt er druk door elkaar heen gepraat.
Hoezo moet de volgorde veranderd worden? Was het niet goed dan? Denk je dat het niet snel genoeg was?
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:02:47 #37
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31187911
Roel komt met het idee om een glijbaan te maken voor de ballen.
Joost schiet in de gang een bal tegen Rob's gezicht. Rob zit hem direct achterna.
De ballen die nu overal in de tuin verspreid liggen worden bij elkaar gegooid. De wasmanden zijn niet groot genoeg.

Chantal: Mensen moeten wel serieus doen he. Ik ga niet nog een keer een week op pindakaas met brood. ...... Gewoon een kwestie van concentreren.
Joost is duidelijk de lul.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:19:00 #38
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31188425
Joost en Nathalie zijn bezig met het deeg voor het brood. De anderen zitten in de woonkamer bij elkaar te kletsen over de opdracht.

I'm off
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:24:20 #39
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31188586
Tanja heeft enge dromen over haar ongeboren kindje.
Het had een normaal babylijfje maar een enorm groot volwassen hoofd.

Vervolgens komt Roel met een heerlijk verhaal over kindjes die geboren worden en onwijs snel verouderen.(Progeria)

Volgens Lieske groeien je neus en je oren altijd door.:{

Chantal heeft daarop ook weer een fantastisch opgewekt verhaal voor de aanstaande moeder over een reuzebaby die met 1 jaar al de lengte had van iemand van 8
Ze hadden gezegd dat dat kindje aan hartklachten dood zou gaan en dat er van alles mis was, knietjes die het kind niet konden dragen enz.
Bij Tanja woont een meisje van 3/4 in de buurt wat er uitziet als 8, je merkt aan haar gedrag dat ze heel jong is maar uiterlijk is ze ouder.

Roel heeft een Jerry Jerry verhaal over allerlei gehandicapte mensen en Menno haakt daarop in. Volgens Roel zijn het absoluut geen acteurs die meedoen aan Jerry's show.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:59:48 #40
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_31189763
Bij de tweede oefenpoging is de score: 72 uit 200 in 12 minuten. Ze gaan de goede weg op dus!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:55:55 #41
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31191763
23.50 Joost en Nathalie voeren een poppenkast op. Ze leven zich uit, Nathalie krijgt eindelijk de kans legitiem haar stemmetjes arsenaal open te trekken.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:57:23 #42
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31191795
Tanja: God in de Reiki is een andere God dan God in de bijbel.
  woensdag 5 oktober 2005 @ 00:01:06 #43
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_31191898
Alle streamers bedankt voor hun bijdragen.

Verder in: Streamverslagen van woensdag 5 oktober 2005
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')