Schandelijke actie. Waarom begrijpen zulke, waarschijnlijk, extreem linkse groeperingen niet dat dit niets uithaalt. Wanneer gaat men in Nederland deze naar terrorisme neigende groeperingen eens harder aanpakken?quote:Onbekenden hebben het afgelopen weekend de banden van 480 legerwagens lekgestoken. De voertuigen stonden op de legerbasis in het Gelderse Stroe geparkeerd op een afgesloten terrein.
De actie is middels een e-mail aan het ANP opgeëist door de RAMA, de Radicale Anti Militaristische Actie. De groepering sluit zich aan bij de Priemende Priemen, die op 8 mei tachtig banden lekstaken op een kazerne in Schaarsbergen. De actiegroepen richten zich tegen de Nederlandse betrokkenheid bij de strijd tegen het terrorisme in Irak en Afghanistan.
Radicaal anti militaristisch is veelal linksquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik haal nergens uit het bericht dat het een linkse groepering is.
Veelal ja. Niet altijd dus.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef Dagonet het volgende:
Radicaal anti militaristisch is veelal links
Ehmquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Veelal ja. Niet altijd dus.
Het kan voor het zelfde geld dus ook een extreem rechtse, door een bandenfabrikant gesponsorde groepering zijn.
links militant-pacifistische clubjes, dierenrechten terroristen, anti biotechnologie clubjes, anti-pelsdierfokkerij terroristen en anderssoortig links tuig bestaat al sinds jaar en dag. in de jaren 70 was dit naar mijn idee het meest hip. ik zie geen opwaartse trend. het blijft alleen gebeuren, vanwege het gebrek aan politieke wil om deze mensen echt eens aan te pakken. immers zijn deze clubs oververtegenwoordigd in de 2e kamerquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef _The_General_ het volgende:
De laatste jaren richt men zich ( naar mijn idee ) vooral op extreem rechts en moslim extremisme en verliest men de extreme linkse groeperingen uit het oog. Klopt dit of zie ik dit fout ?
Nou, in principe is daar natuurlijk helemaal niks mis mee, met dat idealisme. De wereld van nuquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:17 schreef electricity het volgende:
[..]
links militant-pacifistische clubjes, dierenrechten terroristen, anti biotechnologie clubjes, anti-pelsdierfokkerij terroristen en anderssoortig links tuig
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het kan voor het zelfde geld dus ook een extreem rechtse, door een bandenfabrikant gesponsorde groepering zijn.
Heej het i best een goede complottheorie dus stuur hem dan door naar TRUquote:
Dat zijn bijvoorbeeld van die gasten die s'nachts bij fokkerijen over de hekken klimmen en alle kooien openzetten, met als gevolg dat alle beestjes de natuur insprinten en daar doodgaan van de honger omdat ze niet gewend zijn aan het leven daar...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:55 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
. Geef mij maar eerder een dierenrechten terrorist (wat houdt dat precies in?) dan een moslimterrorist.
Je kent ze?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:17 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat zijn bijvoorbeeld van die gasten die s'nachts bij fokkerijen over de hekken klimmen en alle kooien openzetten, met als gevolg dat alle beestjes de natuur insprinten en daar doodgaan van de honger omdat ze niet gewend zijn aan het leven daar...
Of, extremer, van die mensen die recentelijk nog het lijk van de moeder van een fokker uit haar graf haalden en de fokker daarmee chanteerden om zijn bedrijf te sluiten...
Ok die sporen dan inderdaad niet neequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:17 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat zijn bijvoorbeeld van die gasten die s'nachts bij fokkerijen over de hekken klimmen en alle kooien openzetten, met als gevolg dat alle beestjes de natuur insprinten en daar doodgaan van de honger omdat ze niet gewend zijn aan het leven daar...
Of, extremer, van die mensen die recentelijk nog het lijk van de moeder van een fokker uit haar graf haalden en de fokker daarmee chanteerden om zijn bedrijf te sluiten...
In een nazi-staat, ja. Sinds wanneer is banden leeglaten/leksteken terrorisme?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:40 schreef DaMook het volgende:
Waar was de bewaking van die basis ? Waarom hebben ze niet met scherp geschoten ? Dit is gewoon terrorisme.
Het klopt helaasquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef _The_General_ het volgende:
De laatste jaren richt men zich ( naar mijn idee ) vooral op extreem rechts en moslim extremisme en verliest men de extreme linkse groeperingen uit het oog. Klopt dit of zie ik dit fout ?
Lul niet zo zwakzinnig...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
links gooit netzoals de moslims hun eigen glazen in. niet verwonderlijk dat pvda en de moslims samen strijden voor een fascistische samenleving.
Het is geen terrorisme maar toch is het wel vreemd dat mensen zomaar die basis op konden en die banden lek konden steken. De bewaking heeft compleet gefaald. Het met scherp schieten vind ik ook overdreven, het is beter om dat tuig op te pakken en te berechten en alle kosten op hen te verhalen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:50 schreef FuTilE het volgende:
[..]
In een nazi-staat, ja. Sinds wanneer is banden leeglaten/leksteken terrorisme?
Gewoon een zooitje herdershonden laten lopen. Bewaken is toch iets wat honden beter kunnen dan mensen en lang zo duur niet als een beveiliginsbedrijf inhuren ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 02:27 schreef beelz het volgende:
De bewaking heeft compleet gefaald. Het met scherp schieten vind ik ook overdreven, het is beter om dat tuig op te pakken en te berechten en alle kosten op hen te verhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |