abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31161782
quote:
Onbekenden hebben het afgelopen weekend de banden van 480 legerwagens lekgestoken. De voertuigen stonden op de legerbasis in het Gelderse Stroe geparkeerd op een afgesloten terrein.

De actie is middels een e-mail aan het ANP opgeëist door de RAMA, de Radicale Anti Militaristische Actie. De groepering sluit zich aan bij de Priemende Priemen, die op 8 mei tachtig banden lekstaken op een kazerne in Schaarsbergen. De actiegroepen richten zich tegen de Nederlandse betrokkenheid bij de strijd tegen het terrorisme in Irak en Afghanistan.
Schandelijke actie. Waarom begrijpen zulke, waarschijnlijk, extreem linkse groeperingen niet dat dit niets uithaalt. Wanneer gaat men in Nederland deze naar terrorisme neigende groeperingen eens harder aanpakken?
pi_31161825
Ik haal nergens uit het bericht dat het een linkse groepering is.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  maandag 3 oktober 2005 @ 23:47:48 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_31161841
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik haal nergens uit het bericht dat het een linkse groepering is.
Radicaal anti militaristisch is veelal links
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_31161893
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:47 schreef Dagonet het volgende:
Radicaal anti militaristisch is veelal links
Veelal ja. Niet altijd dus.

Het kan voor het zelfde geld dus ook een extreem rechtse, door een bandenfabrikant gesponsorde groepering zijn.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_31161894
De laatste jaren richt men zich ( naar mijn idee ) vooral op extreem rechts en moslim extremisme en verliest men de extreme linkse groeperingen uit het oog. Klopt dit of zie ik dit fout ?
pi_31162185
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Veelal ja. Niet altijd dus.

Het kan voor het zelfde geld dus ook een extreem rechtse, door een bandenfabrikant gesponsorde groepering zijn.
Ehm
Ja daar is inderdaad een kans van en dat wordt nihil genoemd.
En door een bandenfabrikant gesponsord? <-
Dus...
pi_31162816
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef _The_General_ het volgende:
De laatste jaren richt men zich ( naar mijn idee ) vooral op extreem rechts en moslim extremisme en verliest men de extreme linkse groeperingen uit het oog. Klopt dit of zie ik dit fout ?
links militant-pacifistische clubjes, dierenrechten terroristen, anti biotechnologie clubjes, anti-pelsdierfokkerij terroristen en anderssoortig links tuig bestaat al sinds jaar en dag. in de jaren 70 was dit naar mijn idee het meest hip. ik zie geen opwaartse trend. het blijft alleen gebeuren, vanwege het gebrek aan politieke wil om deze mensen echt eens aan te pakken. immers zijn deze clubs oververtegenwoordigd in de 2e kamer
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 00:21:35 #8
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_31162953
Extreem links is net zo erg als extreem rechts vind ik. Ik ben zelf links maar van mij mogen ze al het extreme tuig oppakken en straffen. Dus zowel extreem links als extreem rechts.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_31163932
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 00:17 schreef electricity het volgende:

[..]

links militant-pacifistische clubjes, dierenrechten terroristen, anti biotechnologie clubjes, anti-pelsdierfokkerij terroristen en anderssoortig links tuig
Nou, in principe is daar natuurlijk helemaal niks mis mee, met dat idealisme. De wereld van nu
kan wel wat gebruiken. Maar als zo'n groepering geweld gaat gebruiken of andere debiele dingen gaan doen, dan is het tuig ja. Maar dat is iedereen die naar geweld grijpt. Je gooit ze nu op een hoop.
Met hun ideeen an sich ben ik het wel eens. Geef mij maar eerder een dierenrechten terrorist (wat houdt dat precies in?) dan een moslimterrorist.
Dus...
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 00:56:56 #10
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_31163974
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

ONZ is verderop.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 01:01:45 #11
44649 beelz
pi_31164100
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 00:56 schreef Pracissor het volgende:

[..]

ONZ is verderop.
Heej het i best een goede complottheorie dus stuur hem dan door naar TRU
Besef Regulier!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 01:13:46 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_31164351
links gooit netzoals de moslims hun eigen glazen in. niet verwonderlijk dat pvda en de moslims samen strijden voor een fascistische samenleving.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_31164431
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 00:55 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

. Geef mij maar eerder een dierenrechten terrorist (wat houdt dat precies in?) dan een moslimterrorist.
Dat zijn bijvoorbeeld van die gasten die s'nachts bij fokkerijen over de hekken klimmen en alle kooien openzetten, met als gevolg dat alle beestjes de natuur insprinten en daar doodgaan van de honger omdat ze niet gewend zijn aan het leven daar...

Of, extremer, van die mensen die recentelijk nog het lijk van de moeder van een fokker uit haar graf haalden en de fokker daarmee chanteerden om zijn bedrijf te sluiten...
Ja, ik generaliseer.
pi_31164546
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 01:17 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat zijn bijvoorbeeld van die gasten die s'nachts bij fokkerijen over de hekken klimmen en alle kooien openzetten, met als gevolg dat alle beestjes de natuur insprinten en daar doodgaan van de honger omdat ze niet gewend zijn aan het leven daar...

Of, extremer, van die mensen die recentelijk nog het lijk van de moeder van een fokker uit haar graf haalden en de fokker daarmee chanteerden om zijn bedrijf te sluiten...
Je kent ze?
pi_31164748
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 01:17 schreef Northside het volgende:

[..]

Ok die sporen dan inderdaad niet nee
Beetje raar die extreme middelen voor zo'n onschuldig doel. Ik hoor ook wel eens
dingen op het nieuws, maar dat is dan heel sporadisch en er vallen geen 50 dooien.
Ik zie het daarom ook niet als een gigantisch probleem, dit itt extreem rechts en moslimterrorisme.
Natuurlijk moet er wel iets aan gedaan worden, ik pleit ze niet vrij, maar het probleem is wel een stuk minder groot in verhouding.

Maar ontopic over die banden leegsteken, dat is natuurlijk gewoon zonde van het geld. Meer is het ook niet, want die banden worden toch vervangen en er zal geen oorlog minder door gevoerd worden. Idioten die zo iets doen.
Dus...
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 01:40:45 #16
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_31164854
Waar was de bewaking van die basis ? Waarom hebben ze niet met scherp geschoten ? Dit is gewoon terrorisme .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_31164979
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 01:40 schreef DaMook het volgende:
Waar was de bewaking van die basis ? Waarom hebben ze niet met scherp geschoten ? Dit is gewoon terrorisme .
In een nazi-staat, ja. Sinds wanneer is banden leeglaten/leksteken terrorisme?
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2005 @ 02:24:20 #18
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_31165389
quote:
Op maandag 3 oktober 2005 23:49 schreef _The_General_ het volgende:
Het klopt helaas
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 02:25:22 #19
44649 beelz
pi_31165397
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 01:13 schreef zoalshetis het volgende:
links gooit netzoals de moslims hun eigen glazen in. niet verwonderlijk dat pvda en de moslims samen strijden voor een fascistische samenleving.
Lul niet zo zwakzinnig...
Ik ben links en ik keur dit soort onzin af. Jij bent een in hokjes-denkend persoon. Doe je ogen eens open en besef dat links niet erg is net als dat rechts niet erg is. Extreem links en extreem rechts zijn gevaarlijk maar hebben allebei verdomd weinig met de normale linksen en rechtsen te maken.
Besef Regulier!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 02:27:18 #20
44649 beelz
pi_31165419
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 01:50 schreef FuTilE het volgende:

[..]

In een nazi-staat, ja. Sinds wanneer is banden leeglaten/leksteken terrorisme?
Het is geen terrorisme maar toch is het wel vreemd dat mensen zomaar die basis op konden en die banden lek konden steken. De bewaking heeft compleet gefaald. Het met scherp schieten vind ik ook overdreven, het is beter om dat tuig op te pakken en te berechten en alle kosten op hen te verhalen.
Besef Regulier!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 08:46:30 #21
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_31166431
Heeft Wijnand Duyvendak trouwens een alibi?
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 08:54:43 #22
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_31166515
Dood aan alle hippies.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:13:46 #23
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_31166730
Mooie actie.
Zou vaker moeten gebeuren.
Dat verandert alles
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 09:20:44 #24
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_31166845
Lekkere bewaking hebben ze daar want de eerste de beste Marokkaan had die dingen allemaal kunnen affikken
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
pi_31167068
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 02:27 schreef beelz het volgende:
De bewaking heeft compleet gefaald. Het met scherp schieten vind ik ook overdreven, het is beter om dat tuig op te pakken en te berechten en alle kosten op hen te verhalen.
Gewoon een zooitje herdershonden laten lopen. Bewaken is toch iets wat honden beter kunnen dan mensen en lang zo duur niet als een beveiliginsbedrijf inhuren ofzo
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')