Zeg luister eens, hij heeft gewoon een bloedlul....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:03 schreef schatje het volgende:
Ach, de volgende keer gaat ie weer net zo hard op z'n bek.
Met z'n kleine piemel.
Een zaterdag moet dat zijn als ze een bestelling bij de Appie mogen plaatsen.
quote:
Helemaal mee eens, maar ik vrees dat deze poging uiteindelijk wel degelijk succesvol zal zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:03 schreef Rica het volgende:
Nou ja je gaat toch ook geen uur lang 'sorry' zeggen. Met of zonder slappe uitvluchten als alcohol ed.
"Ik zou de grond onder je voeten kussen" Ow Puh-leeease!
Doet hij echt allemaal zelf.
nee een ervaren blower wordt niet zo snel dronken... drinkt meestal niet zo idioot veelquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat telt natuurlijk niet mee als negatief drankervaring
de gelijkenis is gewoon eng hahahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:07 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ken iemand met zo'n kabouterpiemol... (overigens ook een echte player, ik las vandaag hier ergens dat die players wel vaker kleine pikkies hebben) Die kerel gebruikte altijd de standaard zin: "liever een kleine die steigert, dan een grote die weigert"... En vervolgens viel hij dus bij een ontzettend lekker wijf tijden het pijpen in slaap![]()
Ik moest gisteren zo ontzettend aan hem denken...
Daar is ze toe in staat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:09 schreef GraafD het volgende:
chantal al ergens in de tuin achter een bloembak zien liggen ?
haha, lijkt me sterk, ze kan zich echt niet bedwingen om zich ermee te gaan bemoeienquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:09 schreef GraafD het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:09 schreef GraafD het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:09 schreef GraafD het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:10 schreef versabommie het volgende:
ik ga maffen, heb de herhaling nu wel 30 keer voorbij zien komen....
trust allen!
Zelfs de haardracht is hetzelfde, en hij speelt ook gitaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
de gelijkenis is gewoon eng hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |