Nou zo geweldig vind ik het anders niet.. vind het totaal geen prestatie van ralf of zo.. gewoon mazzel met de regen. zelfde als fisi.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:55 schreef TimoBasso het volgende:
wat een kwali ..Geweldig!
Ik stel mezelf nu de vraag,zal ik vanavond opstap gaan.. of wil ik hem nuchter om 07:00 bekijken
moeilijk![]()
Mag ik ook eens blij zijn dat beide Saubers in de top 10 staanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 15:22 schreef Giem het volgende:
[..]
Nou zo geweldig vind ik het anders niet.. vind het totaal geen prestatie van ralf of zo.. gewoon mazzel met de regen. zelfde als fisi.
Stomme kwali dus![]()
Als het regent zie ik ene michael schumacher wel de overwinning pakken eigenlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:40 schreef -Hans- het volgende:
Voor morgen gaat McLaren weer domineren, ondanks hun kwalificatie positie.
Come on Kimi & Montoya!![]()
McLarens![]()
Dat zou ik niet erg vinden qua f1 manager strategiequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:05 schreef erikh het volgende:
Als het regent zie ik ene michael schumacher wel de overwinning pakken eigenlijk
En ik zou het ook niet erg vinden. Maar dan als Ferrarifan zijnde.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet erg vinden qua f1 manager strategie![]()
Door iedereen van de baan te rammen jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:40 schreef ElmarO het volgende:
En ik zou het ook niet erg vinden. Maar dan als Ferrarifan zijnde.Al zou het me niks verbazen als Ralf nog raar kan gaan doen.
Nee, dat is M. Schumacherstylequote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Door iedereen van de baan te rammen ja
Ik denk niet dat Ralf de wedstrijd gaat winnen. Button vliegt bij de start meteen voorbij aan Ralf denk ik zoquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:44 schreef ElmarO het volgende:
Nee, dat is M. Schumacherstyle![]()
Maar ik bedoelde eerder qua overwinning.
Zijn dat dezelfde meteologen die bij andere races voorspelde dat t ging regenenquote:
Neuh. Dit zijn Japanners; Die hebben een andere kijk op de zaken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 20:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde meteologen die bij andere races voorspelde dat t ging regenen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |