Nou, als de trouwerij zelf al om 9 uur s'ochtends moet....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
één keer sjiek gaan eten in 25 jaar moet toch wel lukken, hé
nakomelingen ? er is toch nog wel familie die voor nakomelingen gaat zorgen, hoop ik ...quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:20 schreef Plato1980 het volgende:
Mocht ik ooit gaan trouwen dan staat er konijn op het menu.![]()
FYI ik was al om 9 uur opquote:
Nooit van cyberseks gehoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:26 schreef melismay het volgende:
[..]
FYI ik was al om 9 uur op
En seks met Twist, is dat tegenwoordig mogelijk met een half land ertussen?!
Als ze maar niet bij ons over de vloer komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nakomelingen ? er is toch nog wel familie die voor nakomelingen gaat zorgen, hoop ik ...
Ja hoor, bij jullie welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:26 schreef melismay het volgende:
[..]
FYI ik was al om 9 uur op
En seks met Twist, is dat tegenwoordig mogelijk met een half land ertussen?!
Komt een man bij de dokter, zegt die dokter, zou je dat niet eens opruimenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:29 schreef Pheno het volgende:
Als ze maar niet bij ons over de vloer komen
Verbazend om te zien dat Melis en jij praktisch tegelijkertijd online komen. Blijkbaar zaten we toch erg dicht bij de waarheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Jullie hebben zelfs aan m'n huisgenoot gedacht.
zo aardig zijn we dan weer welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Jullie hebben zelfs aan m'n huisgenoot gedacht.
ze zijn voor elkaar gemaaktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verbazend om te zien dat Melis en jij praktisch tegelijkertijd online komen. Blijkbaar zaten we toch erg dicht bij de waarheid.![]()
Goede observatie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verbazend om te zien dat Melis en jij praktisch tegelijkertijd online komen. Blijkbaar zaten we toch erg dicht bij de waarheid.![]()
Jij bent gewoon jaloers omdat ik haar tieten heb gezien en jij niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, ik ben immers a-seksueel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers omdat ik haar tieten heb gezien en jij niet.![]()
Yeah rightquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, ik ben immers a-seksueel.![]()
Vraag maar aan Christine, die heeft me dat een tijdje terug helder uitgelegd en ik ben er nu helemaal van overtuigd.quote:
Gelukkig laat je je nooit wat aanpraten ofzo, goed bezig Plato.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Christine, die heeft me dat een tijdje terug helder uitgelegd en ik ben er nu helemaal van overtuigd.![]()
Christine heeft dan ook altijd gelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Christine, die heeft me dat een tijdje terug helder uitgelegd en ik ben er nu helemaal van overtuigd.![]()
Dit kan toch echt beter..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Komt een man bij de dokter, zegt die dokter, zou je dat niet eens opruimen:D:D:ddddd!!!111! een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |