We hebben een RuntimeException in het huwelijksbed. Ik herhaal...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wordt de huwelijksnacht ook IT-ondersteund?.
Ohw ja, maandag ochtend 10 uur?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
De hint om te weten wanneer de bruiloft is![]()
9quote:
he, jij ook hierquote:
niet teruglezen!quote:
Dus volgende week op dit tijstip ben je een gehuwd man?quote:
Nee, staat echt niks boeiends voor je in dit topic.quote:
Uhm want? Hebben jullie het over mij gehad?quote:
ja, zelfs over 6 dagen alquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus volgende week op dit tijstip ben je een gehuwd man?![]()
Shit, je hebt ons doorquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Uhm want? Hebben jullie het over mij gehad?
Als ge het over d'n duvel hebt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Uhm want? Hebben jullie het over mij gehad?
O ja, het is dinsdag. Ik denk de hele dag al dat het maandag is, komt omdat gisteren alles dicht was i.v.m. Leidens Ontzet.quote:
en daarna sjiek gaan eten met de familie en een paar fotootjes gaan trekken voor het nageslachtquote:
Ej, dat kost geld joh!quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en daarna sjiek gaan eten met de familie en een paar fotootjes gaan trekken voor het nageslacht![]()
quote:
En vindt maar eens een restaurant dat op maandagochtend om tien uur geopend is.quote:
Nageslacht?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en daarna sjiek gaan eten met de familie en een paar fotootjes gaan trekken voor het nageslacht![]()
gevondenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En vindt maar eens een restaurant dat op maandagochtend om tien uur geopend is.![]()
Mocht ik ooit gaan trouwen dan staat er konijn op het menu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
één keer sjiek gaan eten in 25 jaar moet toch wel lukken, hé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |