Euhm... dat van dat medeleven zal ik dan maar weglaten he?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
Ik kan ook je hele arm nog wel in het verband en gips laten zetten hier voor een vriendenprijsje![]()
Of een amputatie, ook mogelijk, bloed je vinger iig niet meer![]()
Ik wist niet dat zenuwen konden vermenigvuldigen, dus neequote:
Mij ook niet.. ik heb mn 2 handjes echt nodig hoor....quote:
Das wel het leukst ja, maar dan moet er wederzijdse al wederzijdse intresse zijn. Via i-net kun je toch een heel ander beeld krijgen van de ander als in het echt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:02 schreef Pheno het volgende:
Efe serieus: we hebben eigenlijk maar zeer kort na internetontmoeting gedate. Leuk zo'n msn chatscherm, maar er gaat niets boven the real thing daten
wat denk je zelfquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:03 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oeh, wanneer is de grote dag, waarop we allemaal niet uitgenodigd zijn?
Je weet wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wist niet dat zenuwen konden vermenigvuldigen, dus nee
Vandaag toch niet?quote:
Tuurlijk, maar als je dus lang wacht, dan is je beeld van iemand misschien totaal verkloot. Ik zou me ook niet snel inschrijven voor zo'n datingswebsite. Leuke vrhaaltjes die mensen schrijven, maar meestal alleen het positieve aangedikt. Wat logisch is, maar in de realiteit kan dat nog eens koud op het dak vallen, lijkt mequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:06 schreef Frezer het volgende:
[..]
Das wel het leukst ja, maar dan moet er wederzijdse al wederzijdse intresse zijn. Via i-net kun je toch een heel ander beeld krijgen van de ander als in het echt.
je weet ook wat ik bedoelquote:
Ik fok altijd op bruiloften, inclusief die van mezelfquote:
Daar kan Arual over meepraten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:09 schreef Pheno het volgende:
maar in de realiteit kan dat nog eens koud op het dak vallen, lijkt me
Pheno staat momenteel met labtop voor de ambtenaar van de burgerlijke stand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik fok altijd op bruiloften, inclusief die van mezelf
En in MSN typ ik "Ja, ik wil"quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pheno staat momenteel met labtop voor de ambtenaar van de burgerlijke stand.![]()
Kan toch dat het vanmiddag is,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik fok altijd op bruiloften, inclusief die van mezelf
En de familie zit niet in de trouwzaal maar kijkt via de webcam van huis uit mee.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En de familie zit niet in de trouwzaal maar kijkt via de webcam van huis uit mee.![]()
Wat er weer voor zorgt dat je ervaring krijgt in het ijskoud en emotieloos mensen dumpen. Win-win zeg ik jequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:09 schreef Pheno het volgende:
Leuke vrhaaltjes die mensen schrijven, maar meestal alleen het positieve aangedikt. Wat logisch is, maar in de realiteit kan dat nog eens koud op het dak vallen, lijkt me
Wordt de huwelijksnacht ook IT-ondersteund?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En de familie zit niet in de trouwzaal maar kijkt via de webcam van huis uit mee.![]()
Ja, alleen is die in tegenstelling tot de bruiloft niet gratis. Om te kunnen kijken moet dan eerst vijf euro op de rekening van mama Pheno gestoord worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wordt de huwelijksnacht ook IT-ondersteund?.
Wel gesponsordquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wordt de huwelijksnacht ook IT-ondersteund?.
De hint om te weten wanneer de bruiloft isquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, alleen is die in tegenstelling tot de bruiloft niet gratis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |