Nou, als de trouwerij zelf al om 9 uur s'ochtends moet....quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
één keer sjiek gaan eten in 25 jaar moet toch wel lukken, hé

nakomelingen ? er is toch nog wel familie die voor nakomelingen gaat zorgen, hoop ik ...quote:

quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:20 schreef Plato1980 het volgende:
Mocht ik ooit gaan trouwen dan staat er konijn op het menu.![]()

FYI ik was al om 9 uur opquote:

Nooit van cyberseks gehoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:26 schreef melismay het volgende:
[..]
FYI ik was al om 9 uur op
En seks met Twist, is dat tegenwoordig mogelijk met een half land ertussen?!

Als ze maar niet bij ons over de vloer komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nakomelingen ? er is toch nog wel familie die voor nakomelingen gaat zorgen, hoop ik ...

Ja hoor, bij jullie welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:26 schreef melismay het volgende:
[..]
FYI ik was al om 9 uur op
En seks met Twist, is dat tegenwoordig mogelijk met een half land ertussen?!

Komt een man bij de dokter, zegt die dokter, zou je dat niet eens opruimenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:29 schreef Pheno het volgende:
Als ze maar niet bij ons over de vloer komen

Verbazend om te zien dat Melis en jij praktisch tegelijkertijd online komen. Blijkbaar zaten we toch erg dicht bij de waarheid.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Jullie hebben zelfs aan m'n huisgenoot gedacht.

zo aardig zijn we dan weer welquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:45 schreef Twisted_fok het volgende:
Jullie hebben zelfs aan m'n huisgenoot gedacht.

ze zijn voor elkaar gemaaktquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verbazend om te zien dat Melis en jij praktisch tegelijkertijd online komen. Blijkbaar zaten we toch erg dicht bij de waarheid.![]()

Goede observatie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Verbazend om te zien dat Melis en jij praktisch tegelijkertijd online komen. Blijkbaar zaten we toch erg dicht bij de waarheid.![]()

Jij bent gewoon jaloers omdat ik haar tieten heb gezien en jij niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]

Welnee, ik ben immers a-seksueel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:50 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers omdat ik haar tieten heb gezien en jij niet.![]()

Yeah rightquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Welnee, ik ben immers a-seksueel.![]()

Vraag maar aan Christine, die heeft me dat een tijdje terug helder uitgelegd en ik ben er nu helemaal van overtuigd.quote:

Gelukkig laat je je nooit wat aanpraten ofzo, goed bezig Plato.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Christine, die heeft me dat een tijdje terug helder uitgelegd en ik ben er nu helemaal van overtuigd.![]()

Christine heeft dan ook altijd gelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vraag maar aan Christine, die heeft me dat een tijdje terug helder uitgelegd en ik ben er nu helemaal van overtuigd.![]()

Dit kan toch echt beter..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:41 schreef nixxx het volgende:
[..]
Komt een man bij de dokter, zegt die dokter, zou je dat niet eens opruimen:D:D:ddddd!!!111! een

Nee, tis 15:04.quote:

Nee. en ik zit hier nog steeds met een stomme rode pleister..quote:

Helaas die zijn niet aanwezigquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:05 schreef nixxx het volgende:
Ja Cara, ik heb em ook maar van fok
heel cool mel en nu posten die pics

quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nee. en ik zit hier nog steeds met een stomme rode pleister..![]()

De deceptie,quote:

Nee Frezerquote:

quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee Frezermel bedoelt dat ze filmpjes hebben opgenomen

Ook nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee Frezermel bedoelt dat ze filmpjes hebben opgenomen

Ik heb geen pleisters voor je, heb alleen nog maar verband enz.. volgend weekend maar wat pleisters van huis stelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:05 schreef _Cara_ het volgende:
Nee. en ik zit hier nog steeds met een stomme rode pleister..![]()

Nee ik geloof het niet.......tenminste wat ik van horen zeggen heb..quote:

Wel de goede kleur hé? of alle kleuren is nog beter...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb geen pleisters voor je, heb alleen nog maar verband enz.. volgend weekend maar wat pleisters van huis stelen

Ik zit op jou te wachten...jij zou gaan kijken op de kinderafdeling...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:10 schreef marcb1974 het volgende:
T is al 15:10, al schiet ik daar ook weinig mee op
En een stomme rode pleister, doe daar eens wat aan dan?

Alleen wit, maar als je er creatief op bloed kan je er wel rode figuurtjes op makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wel de goede kleur hé? of alle kleuren is nog beter...![]()

Écht rood heeft zeker wel wat ja,quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:13 schreef _Cara_ het volgende:
Nee ik geloof het niet.......tenminste wat ik van horen zeggen heb..![]()

Wat denk je zelf? hahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:16 schreef nixxx het volgende:
En wit staat toch overal bij? of ben ik dan een mode terrorist?

Nou als deze pleister niet voldoende is (volgens mij is het de laatste) dan zie je me wel...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
Ben jij al hier geweest om de pleister op te halen dan? Ik heb een goede keus voor je hoor

quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:21 schreef _Cara_ het volgende:
Wat denk je zelf? hahahaEn ik zeg lekker nix
![]()

OMFG nixxxquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef nixxx het volgende:
[..]ik doe gewoon overal en altijd witte sokken aan.. en die hou ik in bed ook aan, anders krijg ik koude voeten
![]()

Er loopt/liep een topic in SEX voor je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef nixxx het volgende:
[..]ik doe gewoon overal en altijd witte sokken aan.. en die hou ik in bed ook aan, anders krijg ik koude voeten
![]()

Gewoon Edet kopen en je komt er in eerste instantie mee wegquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef nixxx het volgende:
![]()

*PROEST...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef nixxx het volgende:
![]()

quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:23 schreef nixxx het volgende:
![]()

Je hebt hem nog niet ontmoet en je slikt al?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
*PROEST...
En verder zeg ik wederom nix...behalve... ow nee laat maar!!...* Cara slikt het in..komt nog wel 1x..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |