O.d.z. Alles kan kapot....quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:38 schreef Thisbe het volgende:
Verrekenen en een turbotestament! Echte liefde![]()
1e jaarsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:04 schreef The_Duce het volgende:
Universiteit Utrecht
Leonoor
MarkzMan_X
The_Duce
VoreG
Ik heb geen foto anders had die er allang opgestaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:01 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Applaus! Post ff die foto van je, weten we hoe je eruit ziet en kunnen we meeten in de JB!
Vertel wat over jezelfquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb geen foto anders had die er allang opgestaan
43/44, Voetbal, 6, enzquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:04 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Vertel wat over jezelfSchoenmaat, hobbies, werkgroepnr, etc..
Een tijdelijke kamer of vast. Oh ja, bij welke studentenvereniging?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
43/44, Voetbal, 6, enz
Woon nu op de dahliastraat en ga over 8 weken naar de mgr. vd weteringstraat. centrum dus
Op de dahlia is tijdelijk, ik moet daar over een tijdje ook weg naar de swedert van zuylenweg, omdat mijn echte woning verbouwd wordt, maar dat is in week 49 klaar als het goed is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:09 schreef The_Duce het volgende:
[..]
Een tijdelijke kamer of vast. Oh ja, bij welke studentenvereniging?
Welkom!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op de dahlia is tijdelijk, ik moet daar over een tijdje ook weg naar de swedert van zuylenweg, omdat mijn echte woning verbouwd wordt, maar dat is in week 49 klaar als het goed is.
Zit niet bij een studievereniging, heb er over zitten te denken om bij Unitas te gaan, maar uiteindelijk gekozen voor Odysseus'91. Misschien volgend jaar alsnog bij Unitas, maar ik heb het wel vrij druk met werk erbij.
Jaaaa Unitas! Gezelligheid!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op de dahlia is tijdelijk, ik moet daar over een tijdje ook weg naar de swedert van zuylenweg, omdat mijn echte woning verbouwd wordt, maar dat is in week 49 klaar als het goed is.
Zit niet bij een studievereniging, heb er over zitten te denken om bij Unitas te gaan, maar uiteindelijk gekozen voor Odysseus'91. Misschien volgend jaar alsnog bij Unitas, maar ik heb het wel vrij druk met werk erbij.
Balen zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:01 schreef Leonoor het volgende:
[..]
En ja, ik heb ECHT tentamen op zaterdag...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:19 schreef Sessy het volgende:
Ik studeer in Tilburg en ik heb al m'n werkcolleges op 2 dagen gezet en ga voor de rest niet naar de universiteit.
Zelfs dat vond ik vaak overbodig.quote:De hoorcolleges hebben niet echt een grote toegevoegde waarde als je zelf de literatuur al grondig bestudeert.
Ik bestudeer liever de boeken dan dat ik naar de colleges ga. Ik heb vorig jaar 2 vakken zonder welke dan ook colleges (hoor- of werkcolleges) gehaald en 2 zonder de hoorcolleges en met minder dan de helft van de werkcolleges omdat ik de docenten gewoon te achterlijk voor woorden vond. Als ze koeien en bomen op het bord in kleurtjes gaan tekenen haak ik af hoor... Dan bestudeer ik liever de boeken en zoek ik de rest op in de juridische databanken en met google.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:23 schreef Sovereign het volgende:
Zelfs dat vond ik vaak overbodig.Kwestie van goede aantekeningen maken.
Daar wilde ik je nog even voor bedanken ja, best handigquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:19 schreef Sessy het volgende:
.....
Ohja, en http://www.geocities.com/sessy_liz/school/
Ja ik ken het, als ik geen kamer zou hebben had ik ook een reistijd van 5 a 6 uur. Waarom heb je geen kamer genomen dan? Mij bevalt het welquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:32 schreef Sessy het volgende:
Nee ik zit niet bij een vereniging. Ja, dat standaart stickertje op je studentenkaartje voor die 10% korting op je boeken a 12,50 per jaar of zo iets (en dat tijdschriftje dat je er dan bij krijgt).
Maar goed ik woon ook niet in Tilburg en kom als ik later dan halfzes op de universiteit blijf in de problemen met het thuiskomen, dus het zou ook niet echt zoooo heel veel zin hebben om bij een vereniging te gaan. Misschien dat ik dat doe als ik straks een kamer heb.
En Lesaffer vertelt inderdaad leuk! Vorig jaar ging het over van alles en nog wat, van wijn tot Spaanse necrofiele koninginnen... Vorig jaar was het 1e tentamen rechtsgeschiedenis te maken met alleen de aantekeningen (als je de verdubbelaar goed inzette en het boek 1 keer had gelezen), maar het hertentamen (naar ik heb gehoord) vereistte echt kennis van het hele boek. Het is maar hoe je het treft dus.
Maar goed het is sowieso dat ik op een dag dat ik naar de universiteit ga 5 uur reistijd heb, en daar moet je nog de collegeuren bij optellen. M.a.w. het loont voor mij veel eerder om aan zelfstudie te gaan doen dan om naar een college toe te gaan.
Aah, dat is echt sneu. Dan zou ik echt niet op kamers gaan. Ik betaal 645 p/3m voor een kamer van 9m2 (wel een ideale ligging dus vandaar dat beetje extra per maand). Maar de hygiene is echt niet top, maar voor een studentenhuis heb ik niks te klagen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:05 schreef Sessy het volgende:
Gaat een beetje lastig met m'n gezondheid... Wat ik nu dus zoek is een kamer van max 130 euro, maar 't mag dan wel zo klein zijn dat alleen met de hulp van een hoogslaper er een bed, een tafel EN een kast in te krijgen zijn. 1 nacht per week al die dingen die ik voor m'n gezondheid moet doen overslaan moet nog wel lukken denk ik. Ja of anders moet het echt een eigen flatje zijn met een eigen badkamer, maar die gaan eigenlijk het budget te buiten dat ik daarvoor heb.
Ik heb sowieso sinds ik 4 jaar geleden ziek ben geworden een ongelooflijk zwak afweersysteem (waardoor iedereen dus denkt dat ik smetvrees heb, alleen bij mij is dat een reeele en gerechtvaardigde vrees om ziek te worden), ik hoef maar 1 keer bijv. in de kleedkamer zonder schoenen rond te lopen en ik heb meteen een voetschimmel, 1x iemand in de directe omgeving die niest en ik ben meteen 2 weken zwaar ziek (te ziek om naar school te gaan)... Nouja laat ik het zo zeggen, bij de meeste studentenhuizen is het met de hygiene niet voldoende goed gesteld voor mij. 1 dag zonder al dat spul in te brengen moet nog wel lukken denk ik zo, maar meer denk ik niet.
130 euro per maand, kan je daar in Tilburg wel eens een bezemkast voor krijgen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:05 schreef Sessy het volgende:
Gaat een beetje lastig met m'n gezondheid... Wat ik nu dus zoek is een kamer van max 130 euro, maar 't mag dan wel zo klein zijn dat alleen met de hulp van een hoogslaper er een bed, een tafel
645?!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:52 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Aah, dat is echt sneu. Dan zou ik echt niet op kamers gaan. Ik betaal 645 p/3m voor een kamer van 9m2 (wel een ideale ligging dus vandaar dat beetje extra per maand). Maar de hygiene is echt niet top, maar voor een studentenhuis heb ik niks te klagen.
Per 3 maanden -> p/3mquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:22 schreef Pool het volgende:
[..]
645?!!!
Ik ken mensen met een grotere kamer bij de Heuvelstraat die de helft betalen!![]()
Oja, er staat 3m.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Per 3 maanden -> p/3m
Ik schrok ook al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |