hoe bedoel je? meer wilde wat?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:35 schreef Loedertje het volgende:
[..]
heb jij weleens zo'n zeikerig vriendje gehad die meer wilde ??
Ze doet de hele tijd al haar best om niet richting camera te kijken.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:39 schreef Davidboaz het volgende:
Zometeen gaat ze pas echt zelfmedelijden uiten door hem te vertellen hoe zeer ze voor de kijkers voor lul staat. Impliciet dat dit goedkope avontuurtje haar stemmen kost.
exactly! als ze dit niet uitpraten op wat voor manier dan ook dan blijft t sudderen. Dido zou alleen nog zwak overkomen als ze Roel nu nog een keer te dichtbij laat komen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:38 schreef bemeall het volgende:
[..]
Mja weglopen van elkaar heeft in zo'n huis ook niet echt zin, je komt elkaar binnen de kortste keren toch weer tegen
quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:40 schreef Loedertje het volgende:
Of Roel pakt een ui, neemt een hap en gaat huilen
Voor een komisch intermezzo.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:41 schreef Marrije het volgende:
Wat mij betreft mag Joost wel ff naar de tuin komen![]()
Meer wilde dan ....ehm......jeetje...wat wil Roel eigenlijk van iemand die hem helemaal niet moetquote:
Ja Duh! Maar Roel leent zich er gewillig voor.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:39 schreef kavu het volgende:
Volgens mij geniet Dido wel van de aandacht die Roel nu aan hem schenkt anders was ze allang weggelopen
Ja met een stofzuigerslang in zijn smoel en dan brullen: "Hallo, ik ben een olifant en ik toeter! TUUT!"quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:41 schreef Marrije het volgende:
Wat mij betreft mag Joost wel ff naar de tuin komen![]()
Nu pas? Voor mij al een heel poosjequote:Op maandag 3 oktober 2005 23:41 schreef Falco het volgende:
Dido staat voor gek nu hoor!
Eerder Roel met z'n traantjes in de ogen. Hou dan de eer aan jezelf.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:41 schreef Falco het volgende:
Dido staat voor gek nu hoor!
Bedankt hè!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:42 schreef FuTilE het volgende:
En ook de samenvatting van de laatste 20 minuten is weer verassend:
- "Ik ben te goed voor jou"
- "Ik weet ook niet wat me bezielde"
Benieuwd naar de bloemlezing....
Ik snap even niet waarom Dido hier de schuld krijgt. Het was de afgelopen dagen erg duidelijk dat ze meer richting elkaar groeiden, met die massage en die nacht samen slapen etc etc. En dan flikt Roel zo iets stijl en karakter-loos. Ik vind dat Dido goed recht van spreken heeft. De formuleringen zijn misschien soms wat dommig, maar Roel is hier in mijn ogen het zwakke vlees hoor, oftewel de slappe lul...quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:40 schreef KRIBBET het volgende:
Dus als je een band hebt, bepaald Dido wanneer de band wordt aangehaald.
Als je band hebt met Dido mag je niet naar andere vrouwen kijken en of zoenen totdat Dido aangeeft dat de band wat losser mag.
Als je een band hebt met Dido, ben je het slaafje totdat zij het niet meer leuk vind.
Ze heeft nooit gezegd dat ze verliefd was maar wel wat voor hem voelde.
Roel, sta op en wandel![]()
![]()
kun jij niet ff apart topic lezen. dan ben ik een stuk sneller bijgelezen!!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:42 schreef FuTilE het volgende:
En ook de samenvatting van de laatste 20 minuten is weer verassend:
Benieuwd naar de bloemlezing....
Is er nog sprake van eer hier?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Eerder Roel met z'n traantjes in de ogen. Hou dan de eer aan jezelf.
Die zgn. hautaine blikken van haar, mên. Toch ook niet te geloven hoe lang ze dat volhoudt!quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Eerder Roel met z'n traantjes in de ogen. Hou dan de eer aan jezelf.
Jup.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:41 schreef Marrije het volgende:
Heeft Linda echt gezegd dat ze wel ff op de vent van Dido zou passen en hem warm zou houden?
Nee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:44 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Is er nog sprake van eer hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |