Ja dat grote grietje hielp jou? Bij ons deed ze ook moeilijk. Ik vind dat ze gewoon stukken van 100 gram en hoger moeten neerleggen, zodat je idd niet hoeft te zeuren. Ik snap best dat niet iedereen een stuk zeep van 7 euro koopt maar er liever 4 of 5 voor neerteld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:54 schreef Maerycke het volgende:
Ik vond ze sowieso niet zo heel erg behulpzaam. Ik kreeg bijna op m'n flikker dat ik 2 x 100 gram stukjes kerstzeep wilde ipv die grote brokken die al ingepakt lagen. Met heel veel pijn en moeite wilde ze dan wel zeep gaan snijden. Ik snap best dat het druk is, maar zorg er dan voor dat je genoeg stukken zeep hebt liggen zodat klanten niet hóéven te 'zeuren'.
Waar was Bonnie?
Dat donkere meisje achter de kassa was zeer ok vergeleken met die andere. Voelde me echt een beetje voor lul gezet. Zuchtend en steunend vertrok miep naar de balie om zeep te snijden. En ik heb *censuur maar denk maar aan heel erg veel* euro uitgegeven, maar kreeg wel één proefbakje (zo'n kleintje) met een masker naar keuze.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:57 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja dat grote grietje hielp jou? Bij ons deed ze ook moeilijk. Ik vind dat ze gewoon stukken van 100 gram en hoger moeten neerleggen, zodat je idd niet hoeft te zeuren. Ik snap best dat niet iedereen een stuk zeep van 7 euro koopt maar er liever 4 of 5 voor neerteld.
En ik kreeg geen proefjes.
Ik miste Bonnie ook al.
Een BBS inderdaad. En glitteren dat het ding doet. Mènnnnn... knalrood en als je 'm beetpakt zitten je hele handen onder. Echt supergaaf!! Ik heb er aan geroken en toen kwam ik er in de trein achter dat ik glitter op m'n kin had (daar ben ik dus heel Amsterdam mee doorgegaan..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:00 schreef noekje het volgende:
Rudy red slippers, is dat een bbs of wat is dat eigenlijk?
Oh maar dat is leuk! Waar ruikt die naar?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:02 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Een BBS inderdaad. En glitteren dat het ding doet. Mènnnnn... knalrood en als je 'm beetpakt zitten je hele handen onder. Echt supergaaf!! Ik heb er aan geroken en toen kwam ik er in de trein achter dat ik glitter op m'n kin had (daar ben ik dus heel Amsterdam mee doorgegaan..)
Ander bied ik 't niet aanquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Zou je dat echt willen doen voor me? Dat vind ik echt supertof van je!Heb je msn, voeg me dan toe als je m'n emailadres nog hebt, dat gaan makkelijker dan via de mail.
Echt lief hoor!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor de dames die vandaag in A'dam zijn geweest: Was / Is er genoeg op voorraad?!
They'd betterquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:45 schreef Maerycke het volgende:
[..]
De snow fairy ging wel erg hard (zeker nadat ik was geweest) maar ik neem aan dat ze voldoende op voorraad hebben.
Ik heb 'm toch niet gekocht. Er zaten toch dingen in die ik al heb en liever nieuwe dingen heb voor dat geld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:27 schreef Maerycke het volgende:
Ze hebben trouwens ook een groot douchepakket, maar Peri heeft dat gekocht en ze vindt het vast leuk om dat zelf te vertellen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |