Deze hoeft ook het terrein niet af, maar weet je dat je wagens van Gate-gourmet WEL zonder kenteken het terrein verlaten? Het gaat maar om een tientallen meters maar vanaf de McDonalds steken ze de Schipholweg over naar het terrein waar de gebouwen van Gate-gourmet staan (naast het Ibis Hotel). Het heet daar zelfs Cateringweg geloof ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Eigenaar: KLM Catering Services
Land van herkomst: Nederland
Datum: begin 2002
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: wagenparknummer 326, mag niet van het terrein van Schiphol af, omdat ze geen wegkenteken heeft
Kannie nog vliegen ook, want als ik constelation hoor, denk ik aan dit :quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:16 schreef Klonk het volgende:
ja
er staat trouwens in de nieuwe truckstar een leuk artikel over de volkswagen nieuwe grote vrachtwagen, de Constelation.
ziet er niet verkeerd uit, en het rijdt volgens truckstar ook prima, ben benieuwd of VW zoiets ook voor ons in Europa in de planning heeft.
[afbeelding]
nou, eigenlijk nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 01:35 schreef Klonk het volgende:
ik vind ze wel wat hebben, maar goed, je weet wat als ik prive auto heb
omfgquote:
Stuk tuig dat je d'r rondlooptquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:55 schreef Alexxxxx het volgende:
whehe, ja die matchbox dingen straks ook.... die ik nu op rommelmarkten aan het inkopen ben voor max 10 cent per stuk van nietsvermoedende kinderen
Nee. HEt is begonnen dat ik geowon low budget modelltejs verzamel. Tekno's en zo zijn me veel te duur, ik geef mn geld liever uit ana boeken. Maar toch wat leuke versiering in de werkkamer willen hequote:Op zondag 30 oktober 2005 14:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Stuk tuig dat je d'r rondloopt
geef ze dan een eurie![]()
Deze is leukerquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Merk en type: Kronenburg MAC1
Eigenaar: Vliegbasis Leeuwarden
Land van herkomst: Nederland
Datum: augustus 2000
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto gemaakt bij de feestelijke opening van de nieuwe brandweerkazerne
meteen ook maar even een lading Kromhouts, een Hogra en een verse FTF op mn site gezet
Zoon ding in het geel (die futuristische rooie dus) kwam ik laatst tegen op de vluchtstrook van de A2 tussen Eindhoven en Den Bosch. Die had bij het inhalen van een vrachtwagen de oplegger van die truck wat smaller gemaaktquote:Op dinsdag 1 november 2005 14:41 schreef M5 het volgende:
[..]
Deze is leuker![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben er ééntje een keer tegen gekomen op de openbare weg in omgeving van Vliegbasis Woensdrecht (had ze al eerder gezien in actie op Gilze-Rijen). Die dingen zijn gaaf.
Die van de luchtmacht zijn idd geel, marine heeft rode zoals ik gepost had dacht ik.quote:Op dinsdag 1 november 2005 15:11 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zoon ding in het geel (die futuristische rooie dus) kwam ik laatst tegen op de vluchtstrook van de A2 tussen Eindhoven en Den Bosch. Die had bij het inhalen van een vrachtwagen de oplegger van die truck wat smaller gemaakt.
Ik geloof dat de legermevrouw achter het stuur vergeten was dat der brandweerotoo iets breder dan der Panda was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |