abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 09:34:35 #51
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_31247127
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef Heintje het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Op het HBO is het net zo erg met sommige project groepjes hoor...
Bij mij op school word het goed in de gaten gehouden wat groepjes beterft. Doe je niks dan word je er gewoon uitgetrapt.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_31402463
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 18:54 schreef Ratt het volgende:
niet zeiken, vorig jaar zat ik met 2 antillianen en 2 marrokanen in een groepje, en die begonnen tegen mij over dat ik discrimineerde enz als ik zei "dit stuk tekst is echt bagger!" (was een stuk tekst met ongeveer 2 woorden goed gespeld en zonder enige echte inhoud)
Wat een kutleven heb jij
pi_31404824
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 20:41 schreef Heintje het volgende:

[..]

Hoezo dat?
Op het HBO is het net zo erg met sommige project groepjes hoor...
Ligt aan de opleiding. Bij de ene opleiding worden projectgroepjes erg vrijgelaten en bij andere opleidingen wordt er eerst een compleet contract opgesteld.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_31405067
Dat soort mensen zoals jou prijs ik!, daardoor hoefde ik ook nooit wat te doen in projectgroepjes, de rest deed het allemaal
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_31405668
Mailtje naar desbetreffende persoon die niks uitvoerd en naar leraar, met waarschuwing dat bij een volgende keer het exit is.

Voert hij weer niks uit. Mailtje naar desbetreffende persoon en leraar dat hij uit het project is gezet.

Meestal moet je na het eerste mailtje even langs leraar komen om het als groep. Zodat leraar nog een keer beide verhalen kan aanhoren en beetje bijsturen.

Bij het 2e mailtje kun je dan genieten van persoon in kwestie die niks uitvoerd, huilend bij de leraar zit omdat hij nu van school moet vanwege te weinig punten.

tenmiste zo gaat het systeem bij ons.
pi_31405708
Ik ken het.
kutprojectgrooepen
Voices tell me I'm the shit.
pi_31411908

[ Bericht 52% gewijzigd door sitting_elfling op 13-10-2005 16:02:05 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_31412815
Bij ons op school was dat geen probleem hoor.

Het eerste jaar werd al gauw duidelijk wie toerist was of niet. Na een project was er een presentatie en uit de vragen die gesteld werden door de docenten bleek snel wie had gewerkt of niet. Bovendien moest je elkaar ook punten geven mét motivatie dus de luiaards voelden het snel aan de punten.

Maar vanaf het tweede jaar heb je meestal geen last meer van zulke lui.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')