abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 november 2001 @ 07:41:48 #1
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_2088393
quote:
NIJMEGEN - De Nijmeegse politie heeft dit weekeinde drie mannen en een vrouw uit het Brabantse Mill aangehouden. Een groep agenten raakte slaags met de inwoners van Mill, nadat twee van de Brabanders betrapt waren op wildplassen.

De twee mannen parkeerden hun auto op een doorgaande weg in Nijmegen om te plassen. Passerende politiemensen zeiden daar iets van. Toen de sfeer onaangenaam werd besloten de agenten het tweetal aan te houden. Daar bemoeiden de man en de vrouw in de auto zich mee.

Nadat andere politie-eenheden waren komen opdagen, brak een vechtpartij uit. Een agente raakte gewond door klappen van een 23-jarige man uit Mill. Uiteindelijk zijn de Brabanders allemaal aangehouden.

www.nu.nl

Het zal ook niet, nu gaan ze weer naar andere provincies om daar te kunnen zeiken. En o, wat is het raar dat mensen de pest aan brabanders krijgen! Ze moeten gewoon grenscontroles invoeren langs die provinciegrens, want het is elke keer raak met die figuren!

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_2088408
Sluit de grenzen voor Brabanders!
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
  maandag 5 november 2001 @ 08:38:58 #3
17965 Jomanda
We are all together now...
pi_2088449
quote:
Op maandag 05 november 2001 07:52 schreef DemonBox het volgende:
edit-ongepaste opmerking verwijderd-edit

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 05-11-2001 09:51]

Straalt u via uw beeldscherm in! Kom maar, en breng uw hoofd dicht bij het beeldscherm!
  † In Memoriam † maandag 5 november 2001 @ 08:42:37 #4
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_2088454
dit kan écht niet hoor
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_2088490
quote:
Op maandag 05 november 2001 08:38 schreef Jomanda het volgende:

edit-verwijderd-edit

jij bent echt ziek

* roept Mod.......joehoe.

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 05-11-2001 09:52]

maandag 5 november 2001 @ 08:56:48 #6
13075 Big_M
 ziet ze vliegen :-)
pi_2088492
quote:
Op maandag 05 november 2001 07:52 schreef DemonBox het volgende:
Shit zeg nu zijn ze zeker weer allemaal hetzelfde!! dat staal nergens op, en trouwens in de randstad gebeurd dat veel meer, zelfs zoveel dat het niet eens meer in de krant komt!
""Takeoffs are optional, landings are mandatory" (James McLaughlin)"
  maandag 5 november 2001 @ 09:07:25 #7
17623 www.vantschip.com
------------------------------
pi_2088511
allemaal reserve duitsers...

* www.vantschip.com heeft 16 jaar in Brabant gewoond

* www.vantschip.com denkt dat Brabant op heel veel vlakken de beste provincie van Nederland is (kijk alleen al naar voetbal)

* www.vantschip.com weet dat Brabant de gezelligste provincie van Nederland is... zeker met Carnaval...

* www.vantschip.com nodigt jullie allemaal uit om dan naar de De Ster in Nieuwkuyk te komen

[b]
Fok!Forum
[/b]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 november 2001 @ 09:29:50 #8
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_2088558
Ik zat te denken: hier zijn een aantal mogelijkheden.

1. Verplaats naar onzin, echter het bericht is serieus
2. Sluiten, echter een echte reden is daar niet voor
3. Opmerking van Jomanda verwijderen, echter, waarom mag je wel zoiets zeggen over Brabanders en niet over Joden...

Kijk het is natuurlijk een gevoelskwestie. Joden zijn in het verleden op zeer serieuse wijze het slachtoffer geweest van dergelijke gedachten, en in sommige landen zijn ze dat nog steeds dagelijks terwijl brabanders leven in betrekkelijke rust. Daar zit het verschil tussen Joden en Brabanders. Daarom is een opmerking over Brabanders schertsend en een over Joden pijnlijk.

Als Jomanda dat verschil niet ziet zet hij zichzelf voor lul.

Echter geen reden voor een van de bovenste drie acties, want vind dit te veel een grensgeval voor racisme. Als Golfer of iemand anders alsnog anders besluit heb ik daar ook vrede mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 05-11-2001 09:45]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 5 november 2001 @ 09:37:34 #9
10188 links234
pi_2088579
quote:
Op maandag 05 november 2001 08:38 schreef Jomanda het volgende:

edit-verwijderd-edit

Pfffft, Amsterdam is toch al een staat binnen de staat.

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 05-11-2001 09:53]

Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  maandag 5 november 2001 @ 09:55:28 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2088677
quote:
Op maandag 05 november 2001 09:29 schreef Doc het volgende:
Ik zat te denken: hier zijn een aantal mogelijkheden.

1. Verplaats naar onzin, echter het bericht is serieus
2. Sluiten, echter een echte reden is daar niet voor
3. Opmerking van Jomanda verwijderen, echter, waarom mag je wel zoiets zeggen over Brabanders en niet over Joden...

Kijk het is natuurlijk een gevoelskwestie. Joden zijn in het verleden op zeer serieuse wijze het slachtoffer geweest van dergelijke gedachten, en in sommige landen zijn ze dat nog steeds dagelijks terwijl brabanders leven in betrekkelijke rust. Daar zit het verschil tussen Joden en Brabanders. Daarom is een opmerking over Brabanders schertsend en een over Joden pijnlijk.

Als Jomanda dat verschil niet ziet zet hij zichzelf voor lul.

Echter geen reden voor een van de bovenste drie acties, want vind dit te veel een grensgeval voor racisme. Als Golfer of iemand anders alsnog anders besluit heb ik daar ook vrede mee.

Ik heb de ongepaste opmerking van de kloon Jomanda ge-edit, alsmede de quotes van degenen die daar terecht over vielen, maar zit er ook heel hard over te denken dit topic te sluiten.
Ik kijk het nog heel even aan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 5 november 2001 @ 10:00:52 #11
10188 links234
pi_2088699
quote:
Op maandag 05 november 2001 09:55 schreef golfer het volgende:

maar zit er ook heel hard over te denken dit topic te sluiten.

Waarom? Je mag zeker niks negatiefs zeggen over brabanders van de politiekcorrecte linkse modclub?
pi_2088723
ach, er zal wel brabants bloed stromen in de mod-gelederen.
  maandag 5 november 2001 @ 10:29:37 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_2088778
quote:
Op maandag 05 november 2001 10:00 schreef links234 het volgende:

Waarom? Je mag zeker niks negatiefs zeggen over brabanders van de politiekcorrecte linkse modclub?

Je begeeft je nu heel erg op het randje.

Je weet donders goed waarom ik er over denk dit topic te sluiten.
Niet alleen vanwege jouw uitlokkende, sarcastische en provocerende postgedrag, maar voornamelijk over de door mij weggehaalde tekst van die kloon Jomanda.
Als ik jou was zou ik deze opmerking van mij erg serieus nemen, want met jou heb ik het zolangzamerhand ook helemaal gehad en dan helpt jouw vriendschap met mijn collega-mod je echt helemaal geen zier.
Als jij hier nog even wilt blijven posten zou ik me, als ik jou was, heel erg rustig houden de komende tijd.

Is dit duidelijk genoeg voor je?

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 5 november 2001 @ 10:35:38 #14
10188 links234
pi_2088822
quote:
Op maandag 05 november 2001 10:29 schreef golfer het volgende:
Als ik jou was zou ik deze opmerking van mij erg serieus nemen, want met jou heb ik het zolangzamerhand ook helemaal gehad en dan helpt jouw vriendschap met mijn collega-mod je echt helemaal geen zier.
Ow,

dus ik werd voorgetrokken?

pi_2088840
SLOTJUHH !!!!

Zo'n topic roept toch alleen maar flames op!

† In Memoriam † maandag 5 november 2001 @ 10:38:58 #16
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_2088862
quote:
Op maandag 05 november 2001 10:29 schreef golfer het volgende:

knip

dan helpt jouw vriendschap met mijn collega-mod je echt helemaal geen zier.

knip

hum... is dit een verstandige opmerking Golfer
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_2088926
quote:
Op maandag 05 november 2001 07:41 schreef links234 het volgende:

[..]

www.nu.nl

Het zal ook niet, nu gaan ze weer naar andere provincies om daar te kunnen zeiken. En o, wat is het raar dat mensen de pest aan brabanders krijgen! Ze moeten gewoon grenscontroles invoeren langs die provinciegrens, want het is elke keer raak met die figuren!

Tuurlijk... Allemaal de schuld van de Brabanders...
De Brabanders hebben het altijd gedaan...
Dus als het Gelderlanders waren, was het geen probleem?

Die opmerking is zo dom dat het eigenlijk leuk is...

.
pi_2088962
Als iemand even de moeite neemt om eerdere posts van Links234 te lezen dan weet iedereen dat dit gewoon naar onzin moet. Links234 plaatst dit soort opmerkingen wel vaker, maar alleen maar om te stangen (als tegenhanger van topics over allochtonen waar hij zo van houdt) en iedereen trapt er in.

Ik woon in Brabant ja (maar kom er niet vandaan) Lekker belanrijk waar ik woon.

[b]Ik duw liever een Renault, dan dat ik in een Golf stap![/b]
  maandag 5 november 2001 @ 10:52:12 #19
10188 links234
pi_2088984
quote:
Op maandag 05 november 2001 10:49 schreef PocketRocket het volgende:
Als iemand even de moeite neemt om eerdere posts van Links234 te lezen dan weet iedereen dat dit gewoon naar onzin moet. Links234 plaatst dit soort opmerkingen wel vaker, maar alleen maar om te stangen (als tegenhanger van topics over allochtonen waar hij zo van houdt) en iedereen trapt er in.

Ik woon in Brabant ja (maar kom er niet vandaan) Lekker belanrijk waar ik woon.

Niet helemaal waar: Dit stuk komt letterlijk van nu.nl. Dus onzin is het niet. OK, misschien is mijn reactie wat over de top, maar ach.

Als er had gestaan:"Marokkanen vallen politie aan na wildplassen." hadden we nu al op deel twee gezeten.

En met heel veel heel wat minder vriendelijk commentaar dan mijn opmerking.

maandag 5 november 2001 @ 10:54:29 #20
5097 Mass
Back in town
pi_2089002
quote:
Op maandag 05 november 2001 07:41 schreef links234 het volgende:

sorry hoor, maar dat is het enige wat in me opkomt als ik dit lees...je hebt of een erg gek beeld van de wereld of een gek gevoel voor humor...ik twijfel nog even...

Tomorrow will come,
to cancel the future,
Tomorrow's a gun,
loaded confusion.
pi_2089014
quote:
Op maandag 05 november 2001 10:52 schreef links234 het volgende:

[..]

Niet helemaal waar: Dit stuk komt letterlijk van nu.nl. Dus onzin is het niet. OK, misschien is mijn reactie wat over de top, maar ach.

Als er had gestaan:"Marokkanen vallen politie aan na wildplassen." hadden we nu al op deel twee gezeten.

En met heel veel heel wat minder vriendelijk commentaar dan mijn opmerking.

Wat ik dus zei ik dank u vriendelijk voor de onderbouwing van mijn opmerking

PS. Ik heb ook niet gezegd dat het bericht onzin is, maar dat bericht is niet waar dit topic over gaat. Topic is jouw reactie op het bericht en het feit dat het niet in onzin staat, waardoor je dus opmerkingen uitlokt van het kaliber dat weggehaald moet worden (heb m niet kunnen lezen )

[b]Ik duw liever een Renault, dan dat ik in een Golf stap![/b]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 november 2001 @ 11:03:32 #22
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_2089048
Weet je wat. Ik flikker 'm op slot. Net zoals ik eens wat vaker zo'n Marokkanen topic op slot ga flikkeren.
  maandag 5 november 2001 @ 11:03:35 #23
10188 links234
pi_2089049
slotjespingpong?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 5 november 2001 @ 11:04:54 #24
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_2089061
Nee, even lopen kloten met de sleutel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')